Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)
Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
07-11-2012 21:58 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
markhave:
Bedoel je met pick of the day dat je er heel veel vertrouwen in hebt?
Bedoel je met pick of the day dat je er heel veel vertrouwen in hebt?
@markhave, ja klopt! daar heb ik het meeste vertrouwen in van de 4 picks (in de andere 3 ook uiteraard maar die ene meer)
@brian ben ik het helemaal mee eens, maar ik merk dat vooral over/under zulke gekke dingen gebeuren, als je bij ncaa de goede wedstrijd uitzoekt maar dan op winst of handicap dan is het te doen.
Klopt timba! ;) speel hem ook met je mee. (y)
Topic upgedate met mini combo !
timbarrett:
NBA Combo
01:05 NBA Basketball Toronto Raptors @ Cleveland Cavaliers - Handicpa Cleveland Cavaliers (+3.0) @ 1.91
01:05 NBA Basketball: Sacramento Kings @ Orlando Magic - Winst: Orlando Magic @ 1.83
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers @ 1.77 (Pick of the day)
04:35 NBA Basketball: Denver Nuggets @ Portland Trail Blazers - Winst: Denver Nuggets @ 1.71
Stake : €20.00
Odd: 10,62
Estimated Returns : € 212.30
Motivatie
Cleveland - Toronto
Cleveland speelt verassend goed, de laatste weken spelen ze hun beste basketbal dit seizoen en wisten zij gisteren ook nog uit in Chicago de Bulls te verslaan. Ondanks dat toronto gisteren niet heeft gespeeld en dus rust heeft gehad verwacht ik dat cleveland thuis toronto verslaat en zo niet de score dicht bij elkaar blijft. De +3 hoort genoeg te zijn.
Orlando - Sacramento
Beide teams hebben gisteren gespeeld, Sacramento Kings hebben gisteren een lange match gehad door de Overtime in Miami en nu moeten ze weer reizen (wat al erg vermoeiend is) naar Orlando. Orlando had gisteren een knappe uit overwinning op de 76érs en ik denk dat ze dit vanavond thuis vast kunnen houden. Zo'n overwinning geeft veel vertrouwen.
LSU Tigers - Arkansas Razorbacks
LSU heeft thuis nooit problemen tegen Arkansas, ik verwacht hier vanavond ook geen problemen.
Portland Trail Blazers - Denver Nuggets
Denver heeft een indrukwekkend seizoen en vele goede teams verslagen. Denver heeft het in Portland over het algemeen wel lastig maar Portland heeft een slechte reeks neergezet, de laatste 6 wedstrijden hebben ze maar 1 wedstrijd kunnen winnen. Denver heeft uit de laatste 6 wedstrijden er 3 kunnen winnen.
Mini Combo
Atlanta Hawks @ Utah Jazz - Spread Atlanta Hawks (+4.5) @ 1.91
Dallas Mavericks @ Memphis Grizzlies - Spread Dallas Mavericks (+8.0) @ 1.91
Golden State Warriors @ New York Knicks - Spread Golden State Warriors (+8.0) @ 1.91
Stake : €10.00
Odd: 6.95
Estimated Returns : € 69.57
NBA / NCAA Stappenplan - Stap 2 van de 7 - Pick of the Day
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers
Stake 19,10 @ odd 1.77
NBA Combo
01:05 NBA Basketball Toronto Raptors @ Cleveland Cavaliers - Handicpa Cleveland Cavaliers (+3.0) @ 1.91
01:05 NBA Basketball: Sacramento Kings @ Orlando Magic - Winst: Orlando Magic @ 1.83
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers @ 1.77 (Pick of the day)
04:35 NBA Basketball: Denver Nuggets @ Portland Trail Blazers - Winst: Denver Nuggets @ 1.71
Stake : €20.00
Odd: 10,62
Estimated Returns : € 212.30
Motivatie
Cleveland - Toronto
Cleveland speelt verassend goed, de laatste weken spelen ze hun beste basketbal dit seizoen en wisten zij gisteren ook nog uit in Chicago de Bulls te verslaan. Ondanks dat toronto gisteren niet heeft gespeeld en dus rust heeft gehad verwacht ik dat cleveland thuis toronto verslaat en zo niet de score dicht bij elkaar blijft. De +3 hoort genoeg te zijn.
Orlando - Sacramento
Beide teams hebben gisteren gespeeld, Sacramento Kings hebben gisteren een lange match gehad door de Overtime in Miami en nu moeten ze weer reizen (wat al erg vermoeiend is) naar Orlando. Orlando had gisteren een knappe uit overwinning op de 76érs en ik denk dat ze dit vanavond thuis vast kunnen houden. Zo'n overwinning geeft veel vertrouwen.
LSU Tigers - Arkansas Razorbacks
LSU heeft thuis nooit problemen tegen Arkansas, ik verwacht hier vanavond ook geen problemen.
Portland Trail Blazers - Denver Nuggets
Denver heeft een indrukwekkend seizoen en vele goede teams verslagen. Denver heeft het in Portland over het algemeen wel lastig maar Portland heeft een slechte reeks neergezet, de laatste 6 wedstrijden hebben ze maar 1 wedstrijd kunnen winnen. Denver heeft uit de laatste 6 wedstrijden er 3 kunnen winnen.
Mini Combo
Atlanta Hawks @ Utah Jazz - Spread Atlanta Hawks (+4.5) @ 1.91
Dallas Mavericks @ Memphis Grizzlies - Spread Dallas Mavericks (+8.0) @ 1.91
Golden State Warriors @ New York Knicks - Spread Golden State Warriors (+8.0) @ 1.91
Odd: 6.95
Estimated Returns : € 69.57
NBA / NCAA Stappenplan - Stap 2 van de 7 - Pick of the Day
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers
Stake 19,10 @ odd 1.77
Ik speel ook de mini combo + pick of the day samengevoegd, dus:
02:00 NBA Basketball: Dallas Mavericks @ Memphis Grizzlies - Spread Dallas Mavericks (+8.0) @ 1.91
02:00 NBA Basketball: Golden State Warriors @ New York Knicks - Spread Golden State Warriors (+8.0) @ 1.91
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers @ 1.77
03:00 NBA Basketball: Atlanta Hawks @ Utah Jazz - Spread Atlanta Hawks (+4.5) @ 1.91
Odd: 12
Funcombo
Toronto Raptors @ Cleveland Cavaliers - Winst: Cleveland Cavaliers @ 2.60
Atlanta Hawks @ Utah Jazz - Winst Atlanta Hawks @ 2.70
Golden State Warriors @ New York Knicks - Winst: Golden State Warriors @ 3.80
Odd: 26.67
Estimated Returns : € 266.76
De pick of the day staat niet op unibet of wel? Waar speel jij hem op?
markhave:
WilliamHill
Waarom heeft Cleveland zon hoge odd ?
You lose some, you win some as long as the outcome is income
masterbetisback:
Omdat ze gaan verliezen ! :-$
FooK ThE BooK !!!
Ik kan alleen LSU Tigers op Bwin met -1,5 handicap spelen @1.91 , maakt dat veel uit?
valentijnreza:
Ik kan alleen LSU Tigers op Bwin met -1,5 handicap spelen @1.91 , maakt dat veel uit?
Ja als ze met 1 verschil winnen ben je de klos niks erger dan verliezen met 1 puntje
FooK ThE BooK !!!