Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Rubeo's wedtips

Goedendag allemaal :)


Ik speel voor mezelf nu al een poosje een dagelijkse combo van 2 tot 4 wedstrijden die in mijn ogen een hoge kans hebben om over 1.5 goals te gaan. De odds daarvoor liggen meestal niet zo heel hoog, tussen de 1.15 en de 1.25 meestal. daarom is het interessant om deze in een combo bij elkaar te stoppen. Meestal kom ik met een aantal wedstrijden zo rond de 1.75 - 2.2 uit (afhankelijk van het aantal wedstrijden natuurlijk)


Mocht ik de combo winnen, dan gooi ik de volgende dag het hele bedrag wat eruit is gekomen op een volgende combo. Dit probeer ik dan zo verder te "stapelen" tot ik bij mijn doelbedrag ben.

Tussendoor haal ik er vaak mijn eigen stake uit, en hoe verder ik kom, hoe vaker ik er ook wat winst uit haal.


Gisteren strandde ik helaas bij stap 7 voor mezelf, dankzij barcelona :)


Vandaag begin ik dus weer een nieuwe serie, en wil eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het ook hier neer zet.


Stap 1

Aston villa - manu over 1.5 goals

lugano - st gallen over 1.5 goals

aalborg - aarhus over 1.5 goals

tondela - porto over 1.5 goals.

samen een odd van 2.29

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rubeo
Country flagrubeo in 9-07-2020 08:05 Leden topics
in 9-07-2020 08:05 Leden topics
251 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

3 op 3 combi’s, 8 wedstrijden op rij. Super... nu begint het winst maken echt.

En Saelemaeckers scoort openingsgoal bij Milan. Ex Anderlecht. Leuk. Benieuwd naar je volgende combi Rubeo.

1 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Rubeo gaat doekoe printen.

1 Vind ik leuk's

Haha, dat is te hopen dat hier doekoe geprint gaat worden, laten we eerst maar rustig de volgende stap zien te halen. Afgelopen dagen ging goed, maar is geen garantie voor de komende dagen.

mochten we zover komen, haal ik ergens na stap 5 de beginstake er uit. Maarja, eerst maar zover zien te komen 😜

voor morgen staat hij wel weer klaar, de volgende stap

stap 4:

Naestved - hvidovre over 1.5 goals

Stromsgodset - molde over 1.5 goals

lok. Zagreb - gorica over 1.5 goals

samen een odd van 1.66



3 Vind ik leuk's

Gorica heeft 1-1 gemaakt en deze reeks is ook binnen. Rubeo samen met Luigifort aan een heel sterke reeks bezig. Petje af.

2 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Lekker bezig rub!

1 Vind ik leuk's

bedankt :)

ik doe me best om de juiste wedstrijden eruit te pikken.

Vandaag sla ik even over. Er is te weinig goed aanbod in mijn ogen om een leuke combi neer te zetten. Ook als ik dan naar morgen kijk, zie ik meer wedstrijden met potentie dan vandaag. We gaan dus morgen pas verder met stap 5.


Wat ik vandaag wel speel, is een ander project wat ik voor mezelf probeer te ontdekken. Ik ben er nu een paar dagen mee bezig, en voorlopig alles raak. doe even geen stappenplan daarmee, misschien is dat iets voor in de toekomst 😛

Ik speel namelijk nu ook elke dag een combi van teamgoals. dus team x over 0.5 teamgoals.

Vandaag speel ik een combi van de volgende team waarvan ik dus verwacht dat ze scoren 😂

KFUM oslo over 0.5 teamgoals

Braga over 0.5 teamgoals

Wolves over 0.5 teamgoals

Jerv over 0.5 teamgoals

Samen een odd 1.76

Dit is dus nog maar een test van mij, gooi daar nou niet gelijk alle winst op van de afgelopen dagen, die gaat morgen pas weer verder.

Als jullie het leuk lijkt, kan ik hier ook wel een dagelijkse combo van posten.


Voorlopig zit ik met de teamgoals combi`s op 4 uit 4.

4 Vind ik leuk's

leuk!

niet altijd combi's van hetzelfde. ik speel meeste combi's mee met jou.

goed bezig!

1 Vind ik leuk's

Zou wel leuk zijn als je bepaalde challenge deed... van x€ naar....

1 Vind ik leuk's
Op ma. jul.. 2020, 08:03 schreef jonasvanlierde:

Zou wel leuk zijn als je bepaalde challenge deed... van x€ naar....

Dat probeer ik ook te doen met mijn stappenplan van over 1.5 goals. Zoals gemeld in de openingspost zet ik de inzet + winst de volgende dag weer op de nieuwe combi. de startinzet bepaal je natuurlijk altijd zelf. Ik ben zelf begonnen met €0,30 en sta nu op de €1.91, dat is toch mooi iets meer dan 6x de startinzet. dus iemand die begonnen zou zijn met €30, zou nu rond de €191 moeten staan 😀


Voor de teamgoals vind ik het nog te vroeg om daar een challenge/stappenplan van te maken. Ben even kijken hoe dat bevalt 😉

2 Vind ik leuk's

Braga verzuimde helaas te scoren, maar de andere 3 maakten wel een goal.

voor morgen zag een leuke profitboost bij bet90 staan, deze heb ik gepakt.

arsenal over 0,5 Teamgoals

ranheim over 0,5 Teamgoals

ac milan over 0,5 teamgoals

odd op bet90 was 1.74.


op WH kwam ik tot 1.65

UB gaf maar1,53 voor dezelfde bet.


morgen zoek ik de wedstrijden uit voor het stappenplan


1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.