Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Sharpbets van: Datel

Ik heb me aangemeld voor de sharpbet service. Ik ga meespelen met het programma en we zien wel waar het schip strand :). Ze zeggen een 6 % yield dus ben benieuwd.
Budget: 300
Staking plan: Balanced
In dit topic ga ik wat tips bijhouden en in een bijgaand excel bestand houd ik alles bij.
Wish me luck
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 23-01-2013 17:46 Leden topics
in 23-01-2013 17:46 Leden topics
574 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bbb-unit:
datel13:




Voor de volgers nog gratis geld te verdienen op betfair :) Veel plezier ermee



Volgens mij worden wij Nederlanders (en Belgen misschien ook) weer buitengesloten van deze actie.


Nee hoor, doet het gewoon (y)
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook wat bets gaan volgen op betsniper en inderdaad komen er een aantal, ogenschijnlijk onmogelijke, bets uit met zeer hoge opbrengst :d
Is dus een aanrader, al helemaal omdat je door de lage aangeraden stakes nooit extreem veel verliest op balanced ;-)
0 Vind ik leuk's
Ten eerste, ik heb hier geen verstand van dus mijn excuses als het verkeerd is.
Zoals ik het begrijp;
Je kiest altijd de underdog, de bookie zoekt de beste odds voor je en de reden waarom did geld zou moeten opleveren is het feit dat je met minimale bets goede odds kan winnen?
Opzich een leuk idee, alhoewel vaak de favoriet tog wel wint en als het dat niet doet dan moet je nog maar het geluk hebben dat jij die specifieke wedstijd hebt uitgekozen waar de underdog wint?
0 Vind ik leuk's
@Onzemichael
Werkt niet prettig, vind het onduidelijk, stake kidnapping, lage limieten door kleine marketen, wel zonde want er staat 200 euro wat niet uitgecashed kan worden :p
mokie14:
Ik ben ook wat bets gaan volgen op betsniper en inderdaad komen er een aantal, ogenschijnlijk onmogelijke, bets uit met zeer hoge opbrengst :d
Is dus een aanrader, al helemaal omdat je door de lage aangeraden stakes nooit extreem veel verliest op balanced ;-)

Mooi dat er nog iemand tevreden is! Ik merk dat heter soms niet eens zover vanaf zitten. Gisteren en vandaag een hoop bets verloren waarbij het niet veel scheelde of ik had hem gewonnen.
Inter-torino over 4,5 werd 2-2
Heracles-PSV first half under 1,5, psv scoort er 1 teveel
Premier league clubs die het laten afweten everton, Tottenham en liverpool
Ado- Roda over 4,5 werd 2-2
Dortmund- Nurnberg, dortmund -3,5 wordt het 3-0
Het zit er allemaal dicht tegenaan, als ik een upswing heb zal het je snel veel verdienen, zoals je zegt zonder risico.
gys0:
Ten eerste, ik heb hier geen verstand van dus mijn excuses als het verkeerd is.
Zoals ik het begrijp;
Je kiest altijd de underdog, de bookie zoekt de beste odds voor je en de reden waarom did geld zou moeten opleveren is het feit dat je met minimale bets goede odds kan winnen?
Opzich een leuk idee, alhoewel vaak de favoriet tog wel wint en als het dat niet doet dan moet je nog maar het geluk hebben dat jij die specifieke wedstijd hebt uitgekozen waar de underdog wint?

Kijk het is heel simpel. Als ploeg A tegen B speelt En jij verwacht dat in 80% van de gevallen ploeg A wint, 10% gelijk en 10% wint ploeg B, wanneer de odd van ploeg B winst hoger dan 10 is moet je deze altijd spelen, dan speel je op de lange termijn namelijk quite en bij een hogere odd dan 10 maak je op de langere termijn winst, dat is gewoon simpele kansberekening.
Ik heb het idee dat mensen heel graag "ploegen" spelen terwijl ik liever tegen de "odds" speel. Wat is het moeilijke aan tegen odds spelen het 80-10-10 deel, hoe kom je aan deze percentages daar ben ik nog niet achter. Deze site wel en heeft een algoritme gemaaktdie deze percentages berekent en deze vergelijkt hun kans met de odds, wanneer de bookie er volgens hun naast zit krijg jij de sharpbet om deze te betten.
Praktijk voorbeeld: Malaga-Barcalona het algoritme gaf aan dat in 69,48% van de gevallen deze wedstrijd over 2,5 zou eindigen, Dat betekent dat bij een odd van 1,44 of hoger er altijd gespeeld moet worden. Zoals hieronder te zien is, gaf op interwetten na geen enkele bookie deze odd, oftewel je speelt hem niet! Ondanks dat je denkt dat deze wedstrijd over 2,5 wordt, eindigt in ons voorbeeld deze wedstrijd in 30,52% van de gevallen niet over 2,5. Wat je wel kan doen is bij interwetten spelen tegen 1,45, maar niet al te veel stakes want er zit maar weinig value op, om precies te zijn het verschil tussen 1,44-1,45. Ik hoop dat ik het ietswat heb opgehelderd gys0, zo niet vraag maar raak.

Overigens liep mijn abbo af op de service, verlengt met een maand voor 39 euro.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
@Onzemichael
Werkt niet prettig, vind het onduidelijk, stake kidnapping, lage limieten door kleine marketen, wel zonde want er staat 200 euro wat niet uitgecashed kan worden :p
mokie14:
Ik ben ook wat bets gaan volgen op betsniper en inderdaad komen er een aantal, ogenschijnlijk onmogelijke, bets uit met zeer hoge opbrengst :d
Is dus een aanrader, al helemaal omdat je door de lage aangeraden stakes nooit extreem veel verliest op balanced ;-)

Mooi dat er nog iemand tevreden is! Ik merk dat heter soms niet eens zover vanaf zitten. Gisteren en vandaag een hoop bets verloren waarbij het niet veel scheelde of ik had hem gewonnen.
Inter-torino over 4,5 werd 2-2
Heracles-PSV first half under 1,5, psv scoort er 1 teveel
Premier league clubs die het laten afweten everton, Tottenham en liverpool
Ado- Roda over 4,5 werd 2-2
Dortmund- Nurnberg, dortmund -3,5 wordt het 3-0
Het zit er allemaal dicht tegenaan, als ik een upswing heb zal het je snel veel verdienen, zoals je zegt zonder risico.
gys0:
Ten eerste, ik heb hier geen verstand van dus mijn excuses als het verkeerd is.
Zoals ik het begrijp;
Je kiest altijd de underdog, de bookie zoekt de beste odds voor je en de reden waarom did geld zou moeten opleveren is het feit dat je met minimale bets goede odds kan winnen?
Opzich een leuk idee, alhoewel vaak de favoriet tog wel wint en als het dat niet doet dan moet je nog maar het geluk hebben dat jij die specifieke wedstijd hebt uitgekozen waar de underdog wint?

Kijk het is heel simpel. Als ploeg A tegen B speelt En jij verwacht dat in 80% van de gevallen ploeg A wint, 10% gelijk en 10% wint ploeg B, wanneer de odd van ploeg B winst hoger dan 10 is moet je deze altijd spelen, dan speel je op de lange termijn namelijk quite en bij een hogere odd dan 10 maak je op de langere termijn winst, dat is gewoon simpele kansberekening.
Ik heb het idee dat mensen heel graag "ploegen" spelen terwijl ik liever tegen de "odds" speel. Wat is het moeilijke aan tegen odds spelen het 80-10-10 deel, hoe kom je aan deze percentages daar ben ik nog niet achter. Deze site wel en heeft een algoritme gemaaktdie deze percentages berekent en deze vergelijkt hun kans met de odds, wanneer de bookie er volgens hun naast zit krijg jij de sharpbet om deze te betten.
Praktijk voorbeeld: Malaga-Barcalona het algoritme gaf aan dat in 69,48% van de gevallen deze wedstrijd over 2,5 zou eindigen, Dat betekent dat bij een odd van 1,44 of hoger er altijd gespeeld moet worden. Zoals hieronder te zien is, gaf op interwetten na geen enkele bookie deze odd, oftewel je speelt hem niet! Ondanks dat je denkt dat deze wedstrijd over 2,5 wordt, eindigt in ons voorbeeld deze wedstrijd in 30,52% van de gevallen niet over 2,5. Wat je wel kan doen is bij interwetten spelen tegen 1,45, maar niet al te veel stakes want er zit maar weinig value op, om precies te zijn het verschil tussen 1,44-1,45. Ik hoop dat ik het ietswat heb opgehelderd gys0, zo niet vraag maar raak.

Overigens liep mijn abbo af op de service, verlengt met een maand voor 39 euro.

Ontzettend bedankt voor je uitleg, ik begrijp het nu en moet zeggen dat het me wel begint te intresseren.
Om dit te doen moet je bij meerdere bookies aangesloten zijn of is Unibet & Bwin voldoende?
Wat zou mijn minimale bankroll moeten zijn om dit te kunnen doen? Aangezien een licensie 39 euro per maand kost, en ik niet van plan ben om te beginnen met een bankroll van 200 euro.
Ookal zou ik per maand structureel 100 euro winst kunnen maken zou dat meer dan voldoende zijn, een mooie manier om een bankroll op te bouwen & de software te betalen.
Zou het waarderen als je deze vragen nog zou kunnen beantwoorden.
Heb jij nog bets gemaakt, of nog lopende? Zou graag nog wat pics zien, als je die hebt uiteraard.
0 Vind ik leuk's
Nou kijk ik zeg niet per se dat je bij hun lid moet zijn, ik geef alleen mijn kijk op de zaak wat betreft 'wedden'. Ik wed namelijk om winst te maken niet voor de lol zeg maar.
Meer bookies betekent meer sharpbets, betekent meer geld in omloop en hoe vaker je bet. Heeft twee voordelen: 1. Minder variance, 2 10%winst over 500 euro of 5000.
Jij wilt dus 100 euro winst per maand, betekent dat je ongeveer 1000 euro per maand moet inzetten (uitgaande van 10% winst). Dat zijn 32 bets per dag met 1 euro inleg. Ik zet gemiddeld 30 bets per dag met een gemiddelde inzet van 2,56 euro. Daar vanuit gaande hoef je maar 13 bets per dag te zetten. Dan wager je 2,56*13 per dag met een gemiddelde uitstaan lengte van 3 dagen heb je toch wel minstens 100 euro nodig. Kijk ik heb 300, maar als ik heel eerlijk ben is het waardeloos verdeeld. Er staat 70 op betfair, 100 op smarkets terwijl ik bij deze bookies eigenlijk amper bet. Dus als je het beter verdeeld is een lagere bankroll dan 300 zeker mogelijk!
Mijn tip: Open een account bij marathonbet en stort daar het grootste deel van je geld en weet niet of je geheel nieuw bent, want als je totaal nieuwe accounts gaat openen kan je een hoop bonussen krijgen en dus je bankroll direct verdubbelen
Edit: Ik gooi er morgen wel wat foto's op
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Pics:

Budget verhoogd naar 500
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Je kan idd ook best een slechte dag erbij hebben, maar feit blijft dat als je laag staked op (zeer) hoge odds je nooit veel verlies en nog vaker zelfs winst zal maken. Ik bet verder voor de lol, maar het is wel leuk om te winnen natuurlijk ;-)
0 Vind ik leuk's
Ben erg benieuwd naar dit allemaal, ben zelf nog een linker wedder zeg maar (kijkend naar je foto op 1ste pagina) en zou dit graag willen proberen al snap ik het nog steeds niet helemaal..
Je zet dus weinig in op veel wedstrijden en je zet dan in op hoge odds, maar snap niet hoe dat nou winstgevend kan zijn zeg maar want hoge odds betekent toch vaak minder kans om te winnen, maar ik zal het nog niet helemaal snappen, wat hulp zou mooi zijn!
Wat raad je aan als beginnend sharpbetter om te doen? Qua begin budget, welke software of wat dan ook jij gebruikt etc.?
0 Vind ik leuk's
adonisis:
Ben erg benieuwd naar dit allemaal, ben zelf nog een linker wedder zeg maar (kijkend naar je foto op 1ste pagina) en zou dit graag willen proberen al snap ik het nog steeds niet helemaal..
Je zet dus weinig in op veel wedstrijden en je zet dan in op hoge odds, maar snap niet hoe dat nou winstgevend kan zijn zeg maar want hoge odds betekent toch vaak minder kans om te winnen, maar ik zal het nog niet helemaal snappen, wat hulp zou mooi zijn!
Wat raad je aan als beginnend sharpbetter om te doen? Qua begin budget, welke software of wat dan ook jij gebruikt etc.?

Ik ben hier zelf ook nog maar sinds gisteren mee bezig, dus weet de fijne kneepjes er ook nog niet van maar in grote lijnen is het als volgt;
Het is een kans berekening om op den duur structueel winst te maken, sharpbets berekent dit voor jou en pikt de te hoge odds er tussen uit bij verschillende bookies, hogere odds betekent minder inzet nodig om veel te winnen. Je bent nu niet afhankelijk van meerdere resultaten om een mooie odd binnen te slepen (lees combi's). Tuurlijk, je zult er vaker naast zitten dan dat je de pick goed hebt maar je moet dit op de langere termijn bekijken. En je zal ook heus wel eens in een downswing & upwswing komen maar zover ik het nu ondervonden heb is het sowieso beter dan het spelen van combi's.
Klein voorbeeldje; Heb vandaag CSKA Moskou - Stromsgodset op winst Stromsgodset gespeeld op een odd 10,00. Stromsgod won en ik haalde er dus 10x mijn oorspronkelijke inzet uit, als ik met de zelfde stakes verder zou spelen kan ik weer 10x inzetten. Meestal liggen de odds tussen de 2-4 die je wat vaker zult winnen maar er zijn genoeg uitshieters bij. Hoe vaak wordt jou club in een combi wel niet totaal verrast met een nederlaag door een laagvlieger? Nu kun je dus met minimale risico's inzetten op mooie odds.
Ik zou je aanraden om de 3 day trial versie te kopen op Betsniper24, ik zelf ben begonnen met een budget van rond de 100,- euro.
Stuur me gerust een PM als je nog vragen hebt, maar zoals eerder aangegeven ben ik hier ook nog niet zo lang mee bezig. Datel weet er stukken meer van, heeft mij ook ontzettend geholpen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.