Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je de 3 in een combi of?
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 Aug 2011 om 17:17
aapieh:
Heb je de 3 in een combi of?

Combi Polen | Hongarije
Combi Turkije | Nigeria U20
0 Vind ik leuk's
Kijk hier hebben we wat aan MRUNIBET :)
Samen met Vonloite en Leonardo1965 mijn favorieten betters waar ik 100% vertrouwen in heb!
Ga je tips zeker volgen (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 Aug 2011 om 18:36
onzemichael:
Kijk hier hebben we wat aan MRUNIBET :) Samen met Vonloite en Leonardo1965 mijn favorieten betters waar ik 100% vertrouwen in heb! Ga je tips zeker volgen (y)

Bedankt Michael :) Ik ga m'n best doen (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk initiatief MrUnibet :-) Ik ga je ook volgen... leuk!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zie het net te laat. Anders had ik misschien wel ff mee gedaan.
Staat er al goed voor zo te zien! Succes!
0 Vind ik leuk's
Altijd blijven lachen
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 10 Aug 2011 om 19:49
Polen en Hongarije hebben hun werk gedaan!
0 Vind ik leuk's
komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan mrunibet
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 11 Aug 2011 om 06:24
Zie hieronder mijn inzetten van gisteren om even te laten zien dat ik ook zelf inzet wat ik hier post. Hoop dat er iemand nog iets aan hebt gehad gisteren, vooral Nigeria was lekker met een notering van1.90...
Ik zal vanavond wat posten voor as. weekend.
0 Vind ik leuk's
Top dit! Ik ga je ook volgen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.