Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben nieuw, hoe kan ik jou tips blijven volgens mr unibet?
moet ik dan steeds naar dit forum toe gaan?
Groetjes
0 Vind ik leuk's
Elke bet is een gok
Ik had ook Nigeria U20 gespeeld! Thx voor de tip!
0 Vind ik leuk's
Altijd blijven lachen
Leuk om te blijven volgen en goede dag gehad gister net als ik.
0 Vind ik leuk's
Lekker hoor, zal het zeker blijven volgen!
0 Vind ik leuk's
Ik had gister bij die jonkies -20 Nigeria, Frankrijk, Brazilie en Spanje in een combi alleen Spanje had penalties nodig .Ik twijfelde nog bij Nigeria maar ja ik had ze toch gezet. Ik ga je ook volgen MRUnibet.
0 Vind ik leuk's
fredje77
Die NigeriaU20 was echt toppertje van je, die had ik gisteren ook op odd 2.04 via betfair.
Gisteren was nog eens een vruchtbaar dagje!!
Goed werk makker.
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
tijd dat ik ook maar een topic ga aanmaken....;) good job mrunibet!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
tijd dat ik ook maar een topic ga aanmaken....;) good job mrunibet!

Wat let je? Jouw tippies zijn ook zeker waardevol!
Ik blijf dit topic ook zeer zeker volgen.
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 11 aug. 2011 om 17:37
Voordat ik mijn tips plaats voor as. weekend, speel ik nog een poultje voor vanavond:
Sheffield Wednesday - Blackpool Over 1.5 (1,20)
Lazio - Real Sociedad 1 (1,60)
Totaal notering 1.92
Normaal gesproken heb ik het niet zo op vriendschappelijke wedstrijden, maar Lazio speelt vanavond zijn "openingswedstrijd" voor eigen publiek.
Lazio, dat aardig wat spelers kocht wilt zich waarschijnlijk wel laten zien vanavond voor eigen publiek. Aangezien ze momenteel een iets te grote selectie hebben is er aardig wat concurrentie onderling, wat het spel meestal wel ten goede komt. Ze hadden al Zarate in de ploeg, maar hebben voor aankomend seizoen de volgende spelers aangekocht: Djibril Cise, Mirsolav Klose, Lulic, Konko, Marchetti en Marius Stankevius. Klose krijgt waarschijnlijk een paar speelminuten, aangezien hij gisteren was opgeroepen voor de interland van Duitsland - Brazil.
Sociedad heeft op 7 aug. & 9 aug. ook al een vriendschappelijk wedstrijd gespeeld, waardoor ze minder rust hebben kunnen pakken. Lazio is kwalitatief beter, spelen thuis vanavond en zijn waarschijnlijk gemotiveerder dan Real Sociedad. Deze lijkt mij dus het proberen waard...
0 Vind ik leuk's
lazio voor bij rust, sheffield pot nog 0/0 bij rust
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.