Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 19 sep. 2011 om 12:30
geoffrey:
Uitstekende tip mrunibet... 4 - 1 winst voor Tokushima. Die is al binnen, nu vanavond Praag & Rosenborg nog... (h)

Was inderdaad een makkelijke pot zoals ik al verwacht had. Nu hopen dat die andere 2 ook d'r werk doen.
Heb ook nog 1 combo met:
Rosenborg - Start (0-1) 1 (1,56)
Wis?a Kraków - GKS Be?chatów 1 (1,42)
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 19 sep. 2011 om 19:22
Met een 100% score vanavond wederom een lekkere winst! Nog iemand meegespeeld met bovenstaande combo's ?
0 Vind ik leuk's
had k maar meegespeeld :p
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
Met een 100% score vanavond wederom een lekkere winst! Nog iemand meegespeeld met bovenstaande combo's ?

Gongrats jongen (y)!
Al konden die drie ook niet misgaan he ;)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 19 sep. 2011 om 20:11
vonloite:
mrunibet:
Met een 100% score vanavond wederom een lekkere winst! Nog iemand meegespeeld met bovenstaande combo's ?

Gongrats jongen (y)!
Al konden die drie ook niet misgaan he ;)!

Dankje Vonloite. Dat zijn ook de combo's waar ik van hou, met een aardige notering van 2.72 die niet mis kan gaan! ;-) (y)
Ik speel vanavond nog:
Rio Ave - Sporting Lissabon Draw No Bet 2 (1,30)
Rosario Central - Guillermo Brown 1 (1,42)
En dan zien we morgen wel weer verder.
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 19 sep. 2011 om 20:28
Alvast hetgeen ik morgen speel:
Bath City - Luton Town 2 (1,45)
Novara - Inter Dnb 2 (1,28)
Arsenal - Shrewsbury Town 1 (1,20)
Notering: 2.23
We gaan het weer afwachten.
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 20 sep. 2011 om 07:26
En alvast een combo voor de woensdag:
Juventus - Bologna 1 (1,40)
Racing Santander - Real Madrid 2 (1,22)
Atlético Madrid - Sporting de Gijón 1 (1,38)
Notering: 2.36
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
Alvast hetgeen ik morgen speel:
Bath City - Luton Town 2 (1,45)
Novara - Inter Dnb 2 (1,28)
Arsenal - Shrewsbury Town 1 (1,20)
Notering: 2.23
We gaan het weer afwachten.

Speel deze mee, maar dan Blackburn-Leyton Orient 1 i.p.v. Bath City - Luton Town 2.
Quote van 2.11
mrunibet:
En alvast een combo voor de woensdag:
Juventus - Bologna 1 (1,40)
Racing Santander - Real Madrid 2 (1,22)
Atlético Madrid - Sporting de Gijón 1 (1,38)
Notering: 2.36

Speel deze mee met dezelfde quote van 2.36.
En nu afwachten maar...
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 20 sep. 2011 om 15:21
Prima, we zullen het zien vanavond. Bij de bekerwedstrijden inderdaad veel verrassingen altijd. Zie Arsenal sowieso wel winnen gezien de slechte resultaten laatste weken zal een overwinning niet slecht uitkomen voor het zelfvertrouwen.
Ik heb net nog even zitten kijken en pak de volgende combo nog mee:
Villarreal - Mallorca 1 (1,67)
Arsenal - Shrewsbury Town HT/FT 1/1 (1,70)
Novara - Inter 2 (1,72)
Notering : 4.88
Wel met iets minder inzet dan normaal, maar zou moeten kunnen. Uiteraard is Inter een hele linke, je weet niet hoe ze vanavond reageren op de slechte prestaties van de laatste 2 weken. Zelfde geldt voor Arsenal, hoewel ik daarbij wel een ruime overwinning verwacht. Met de rust 1-0 is genoeg. Net wel op de Arsenal Homepage gelezen dat er allemaal youngsters aan spelen toekomen vanavond, o.a. Rio Miyachi! DIe gasten zullen iig wel iets willen laten zien. Villarreal heeft met de Guzman de smaakmaker bij Mallorca weggetrokken. Verwacht dat Rossi en Nilmar er vanavond wel 1 of 2 intrappen. Mallorca heeft het ook altijd lastig uit bij Villarreal.
0 Vind ik leuk's
Hoop dat je niet teveel verloren hebt op Inter en Luton
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.