Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mrunibet:
Real stelde weer erg teleur vanavond. Dankzij Malaga winst en Barca over 2.5 (die al snel binnen was) toch nog kleine winst behaald vanavond.
Ik speel voor morgen alleen:
Aalesund - Start 1 (1,55)
Rosenborg - Sogndal (0-1) 1 (1,54)
Notering 2.39

Speel beide ook! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 22 sep. 2011 om 14:09
vonloite:
mrunibet:
Real stelde weer erg teleur vanavond. Dankzij Malaga winst en Barca over 2.5 (die al snel binnen was) toch nog kleine winst behaald vanavond. Ik speel voor morgen alleen: Aalesund - Start 1 (1,55) Rosenborg - Sogndal (0-1) 1 (1,54) Notering 2.39
Speel beide ook! (y)

Moeten wel te doen zijn lijkt me zo (y) Ik pak ook nog een thuisoverwinning As Roma mee voor vanavond @1.55. Roma is het seizoen slecht begonnen, maar dat is promovendus Siena ook. Verwacht een gemotiveerd As Roma vanavond, met minimaal één assist of doelpuntje van Bojan.
0 Vind ik leuk's
volg ik je voor de eerste keer mr unibet(ik zie dat je een zeer goede tipper ben) verlies ik met de rosenborg bet:(
kop op volgende keer speel ik weer met je mee!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 22 sep. 2011 om 19:28
suprer:
volg ik je voor de eerste keer mr unibet(ik zie dat je een zeer goede tipper ben) verlies ik met de rosenborg bet:(
kop op volgende keer speel ik weer met je mee!

Ja Suprer, beetje jammer van Rosenborg vanavond! Ik heb gelukkig nog een poultje met Aalesunds en Roma. Hopen dat deze wel gaat lukken. Hiernaast speel ik nog Boca Juniors winst voor vanacht!
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht misschien Vasco da Gama en Palmeiras winnen @ 1,50 en 1,55. Misschien wel leuke tip. :D
0 Vind ik leuk's
Grêmio-RS - Botafogo-RJ
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2.5
Over 2.5 1,82
Palmeiras-SP - Ceara-CE
1 1,50
Vasco da Gama-RJ - Atlético-GO
1 1,52
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 22 sep. 2011 om 21:05
Vanavond:
St. Pauli - Erzgebirge Aue 1 (1,40)
Fc Porto - Benfica over 1.5 (1.25)
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 23 sep. 2011 om 15:55
Ik hou het vanavond bij deze 3 wedstrijden:
Ceske Budejovice - Viktoria Plzen 2 (1.50)
St. Pauli - Erzgebirge Aue 1 (1,40)
Fc Porto - Benfica over 1.5 (1.25)
0 Vind ik leuk's
wanneer plaats je weer tips?
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 24 sep. 2011 om 12:58
Ik hou het vandaag bij de volgende combo:
Celtic - Inverness 1
Liverpool - Wolves 1
Wigan - Tottenham dnb 2
Verder wedstrijden om single te spelen vandaag:
Stoke - Man Utd 2
Bologna - Inter 2
Augsburg - Hannover 2
Napoli - Fiorentina 1
Real Madrid - Vallecano hcp -1 of over 2.5
Zondag:
Sonderjyske - Koge 1
Excelsior - Vitesse 2
Anderlecht - GBA 1
Az - Feyenoord 1
Voor de mensen die minder risico willen kun je bovenstaande Draw No Bet nemen. Ik moet zeggen dat ik in de jaren dat ik gok op voetbal nog nooit zo'n lange periode zoveel 'verrassingen' heb meegemaakt. Zoals Vonloite ook al aangaf in zijn topic, is er weinig 'zekerheid' op dit moment. Hopen dat er snel betere tijden aanbreken!
Suc6 allemaal dit weekend.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.