Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wat speel je morgen/.?
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 16 aug. 2011 om 21:03
12koeto48:
wat speel je morgen/.?

Staat hierboven koeto
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 16 aug. 2011 om 21:28
Hier alvast hetgeen ik as. donderdag speel als we weer een ronde voor de europa league hebben:
Atlético Madrid- Vitoria Guimaraes 1 1,35
Besiktas - Alania Vladikavkaz 1 1,33
NK Maribor - Glasgow Rangers X2 1,42
Totaal Notering 2.55
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 17 aug. 2011 om 07:55
Voor vanavond voeg ik er tóch nog 2 wedstrijden aan toe (mid stakes):
*M. Haifa - Genk 1 @ 1,85
Ondanks dat Genk vorig seizoen kampioen is geworden vond ik ze niet heel overtuigend in de vorige ronde. De weersomstandigheden zijn vanavond niet in het voordeel van de uitploeg uit België, het is zeer warm in Tel aviv. Ze missen vanavond Ogunjimi, Bruyne, Vanden Borre en Ngcongca. M. Haifa heeft geen beste verdediging en moeten het over het algemeen van de thuiswedstrijden hebben, omdat ze uit vaak minder presteren.
Wegens de weersomstandigheden, de afwezigen bij Genk en het thuisvoordeel voor Haifa ga ik voor een kleine thuisoverwinning. De wedstrijd in België zal het anders zijn, waarbij ik ga voor een overwinning voor Genk, wat ook al het kleine verschil aan geeft. Geen banker, wel een kleine inzet waard.
*Millwall - Peterborough 1 @ 1,85
Vanavond speelt Millwall thuis tegen Peterborough. Millwall speelde een goede wedstrijd afgelopen weekend tegen Forest en zou met dit team dit seizoen weer in de middenmoot mee moeten gaan draaien. Met een beetje geluk eindigen ze hoger en spelen ze nog voor de play-offs. Millwall staat erom bekend dat ze thuis vaak de punten pakken, iedere club heeft het moeilijk als ze uit moeten naar Millwall. Peterborough heeft vorig seizoen de meeste tegendoelpunten geincasseerd (op de degradatiekandidaat na). Ze zijn dit seizoen wel iets stabieler geworden achterin, maar ik verwacht niet dat ze de 0 houden in- en tegen Millwall. Daarbij zie ik ze ook niet makkelijk scoren wegens de degelijke verdediging van Millwall. Ik vind de 1,85 het proberen waard...
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 17 aug. 2011 om 08:11
Nog even voor de duidelijkheid, ik speel vanavond dus op winst voor:
- Leicester
- Cardiff
- Millwall
- M. Haifa
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
Nog even voor de duidelijkheid, ik speel vanavond dus op winst voor:
- Leicester
- Cardiff
- Millwall
- M. Haifa

Ik speel Macabi Haifa en Milwall met je mee :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 17 aug. 2011 om 19:23
vw-crew:
mrunibet:
Nog even voor de duidelijkheid, ik speel vanavond dus op winst voor: - Leicester - Cardiff - Millwall - M. Haifa
Ik speel Macabi Haifa en Milwall met je mee :-)

Helemaal goed, we zullen het straks gaan zien!
0 Vind ik leuk's
wat speel je morgen/.?
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 17 aug. 2011 om 21:20
mrunibet:
vw-crew:
mrunibet:
Nog even voor de duidelijkheid, ik speel vanavond dus op winst voor: - Leicester - Cardiff - Millwall - M. Haifa
Ik speel Macabi Haifa en Milwall met je mee :-)
Helemaal goed, we zullen het straks gaan zien!

Een slecht engels avondje. Millwall staat met 2-0 voor en komt uiteindelijk nog op 2-2 te staan. Haifa wel gewoon gewonnen. Hoop dat je ze niet in combo had staan :)
0 Vind ik leuk's
Kom net thuis en zie de uitslagen... mmm... jammer :-(
Haifa heeft wel gewonnen, dat scheelt enigszins.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.