Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrunibet
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 17 aug. 2011 om 21:59
vw-crew:
Kom net thuis en zie de uitslagen... mmm... jammer :-(
Haifa heeft wel gewonnen, dat scheelt enigszins.

Inderdaad. Maarja, niet te lang bij stilstaan en op naar de volgende wedstrijden morgen en aankomend weekend..
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 18 aug. 2011 om 07:59
Ik heb niet veel tijd vandaag om iets te posten, ik speel vanavond op de volgende wedstrijden:
Fulham - Dnipro Dnipropetrovsk 1 (1,57)
Celtic - Sion 1 (1,50)
PAOK - karpaty lviv 1 (1,75)
Hearts - Tottenham 2 (1,65)
- Daarnaast speel ik nog wat op winst Besiktas, Atletico en Rangers X2 @ 1,42 -
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
Inderdaad. Maarja, niet te lang bij stilstaan en op naar de volgende wedstrijden morgen en aankomend weekend..

Gaan we doen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
weekendje vrij mr. unibet?
0 Vind ik leuk's
kan je voortaan ook een combi maken als je jou tips schrijft?
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 21 aug. 2011 om 16:52
Sorry mensen, ik heb vanwege de drukte weinig kunnen posten. Ik zal vanavond alvast wat wedstrijden neerzetten voor v/d week! Ajax toch wel dé verassing van dit weekeinde volgens mij.
@12koet048: Ik zal voortaan ook wat combi's neerzetten!
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 21 aug. 2011 om 21:34
Voor de maandag:
Dordrecht - Willem II dnb2 @ 1.54
0 Vind ik leuk's
Dnb2 ????? Wa is da????
0 Vind ik leuk's
kevveuh:
Dnb2 ????? Wa is da????

Draw No Bet 2, dus bij gelijkspel krijg je je inzet terug. Bij winst Willem II heb je gewonnen. Inzet kwijt bij winst Dordrecht
0 Vind ik leuk's
Avatar mrunibet
mrunibet Topic starter Geplaatst 22 aug. 2011 om 10:37
Bedankt voor de uitleg Michael (y)
Ik ga verder vanavond nog voor winst St Pauli thuis tegen Duisburg @1.75
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.