Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: De Klijn methode

Na twee maanden van testen, testen en nog eens testen wil ik graag de volgende wedstrategie met jullie delen.
De Klijn methode, waarom deze naam? Omdat ik deze methode nog nooit eerder gezien had bij een andere wedder, dus vandaar.
De Uitleg:
Mijn bets bestaan uit een combo van maximaal drie teams met een odd van rond de 2, maar meestal speel ik singles. Ik speel dus op ploegen in de competitie die de vorige wedstrijd verloren hebben en naar mijn idee iets goed willen maken voor eigen publiek. Ik speel daarom ook altijd op het thuisspelende team in deze strategie. Maar dit niet alleen de tegenstander moet een gewonnen partij hebben gespeeld de vorige wedstrijd. Ook kijk ik naar de inviduele kwaliteiten van deze teams en het liefste speel ik op competitiewedstrijd waar het niveau min of meer aan elkaar gewaagd is, waar de kans kleiner is dat een desbetreffende speler het verschil kan maken in een wedstrijd. Ook kijk ik naar de wedstrijdgeschiedenis dat doe ik om een goed beeld te krijgen over de krachtsverhoudingen in het verleden over deze wedstrijd. Laat ik een voorbeeld nemen van afgelopen zaterdag 22-02-2013 HSV - Borussia Dortmund. Dortmund heeft de vorige wedstrijd gewonnen en HSV heeft die vorige week in de competitie een grote domper te verwerken gekregen door het verlies bij Braunschweig. Iedereen verwacht dat Dortmund makkelijk wint, daardoor neemt het verwachtingspatroon enorm af bij het HSV wat dus thuisspeelt. Ik bet dus op de 1X voor HSV, en HSV wint met 3-0. Dit kan geluk zijn, kwaliteit je kunt het zelf invullen zoals je wilt, maar eindstand is wel dat ik geld gewonnen heb met deze methode. Je moet een beetje over dit soort wedstrijden kunnen filosoferen waarom HSV zal gaan winnen vandaag, bij voorbaat lijkt deze bet gewoon kansloos, maar je pakt hem wel. Dit is één van de velen voorbeelden die ik hier in dit topic noem.
Belangrijke regels bij deze methode:
- Bet altijd, maar dan ook altijd op de thuisspelende ploegen
- Bet op de ploegen die een vorige competitiewedstrijd verloren hebben en de tegenstanders die gewonnen of gelijk hebben gespeeld.
- Speel altijd 1X of DNB voor de thuisspelende ploeg (Dus niet Home team to win, altijd een extra zekerheid inbouwen.)
- Speel geen bekerwedstrijden met deze methode! Ook geen CL of Europa League.
Snap je iets niet van deze uitleg? Heb je vragen? Stel ze gerust in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 22-02-2014 23:48 Leden topics
in 22-02-2014 23:48 Leden topics
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Super! Ben benieuwd of je de bets die je speelt ook hieronder zal vermelden?
Veel succes! Ik ga dit hier zeker volgen!
0 Vind ik leuk's
Als je 2 maanden hebt getest waarom geef je dan alleen HSV als voorbeeld ? laat dan ook wat stats zien wat voor roi je draait
bovendien is bij hsv trainer ontslagen, en ligt de focus van dortmund meer op de Champions League want kampioen worden ze toch niet meer.
0 Vind ik leuk's
Erg 'methodisch' vind ik je omschrijving niet: gevoel en subjectieve inschatting spelen een grote rol in je selectie. En je speelt blijkbaar combo's en singles. Er kan daardoor behoorlijk wat rek zitten in de redenen waarom je iets speelt (i.e. "min of meer aan elkaar gewaagd is", "individuele kwaliteit", etc.). Het resultaat wat je hiermee behaald kun je vervolgens uitleggen met de meetlat die jij bedacht hebt, maar mij lijkt dat het toeval een niet te onderschatten rol speelt waarom dat the dog wint/gelijkspeelt: arbitrale dwalingen, geluk, blessure, rotveld, regen, etc. etc.
Daarmee zeg ik niet dat het niet kan werken. Je speelt gewoon homeside dogs tegen de verwachting van de markt in, en bij dat gevoel heb je wat stats, gevoelsdingetjes en a lot of things about a lot of things gezet. Soit: er zit wel vaak value, dus het kan prima werken. Maar laat dan wel combo's achterwege als je voor the dog gaat.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Succes, wat waren je stats van je testpicks?
Roda JC gaat je echter veel geld kosten....
0 Vind ik leuk's
Zoals niks-mis-mee al zei, denk ik dat deze overwinning van Hamburg er vooral is gekomen door de nieuwe trainer. Dit geeft toch meestal een nieuwe boost aan een ploeg, want de spelers willen zich opnieuw bewijzen. Persoonlijk zie ik deze strategie niet echt als winstgevend. Om met je voorbeeld van Hamburg verder te gaan: Hamburg had tot voor dit weekend een match of 6 op rij verloren. Wat als je dan in één van hun vorige thuismatchen 1X had gespeeld tegen een team dat de match ervoor had gewonnen?
Daarnaast zal je enkel een mooie odd krijgen voor 1X als een thuisploeg tegen een topploeg speelt. Voor pakweg Hamburg - Werder Bremen had je voor 1X maximaal een odd van 1,30 of zo gekregen.
Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar je resultaten op LT, maar dan wel van de tips die je hier op voorhand plaatst. Ik sta hier dus vrij sceptisch tegenover, maar hoe dan ook wens ik je alle succes en hoop ik natuurlijk dat je wint.
0 Vind ik leuk's
@ Hypnotist
Ik heb al die weken daarvoor geen HSV gezet, omdat hun tegenstander steeds uit een nederlaag kwam. Dat heb ik er ook in gezet, ik zet alleen op de ploegen die verloren hebben en waarvan de tegenstander GEWONNEN heeft. Dus als HSV en Dortmund allebei hun vorige wedstrijd verloren hadden, had ik een no bet gedaan op deze wedstrijd.
@ Chomp
Ik snap je punt, misschien komt er wel toeval bij kijken en geluk. Maar zal ik dan twee maanden enorme mazzel hebben gehad? Dat lijkt me sterk. Als het lang genoeg zo goed blijft gaan dan is het geen geluk meer lijkt mij.
@niks-mis -mee
Ik nam even HSV als voorbeeld omdat deze vers in het geheugen lag. Maar ik kan er meerdere noemen die zonder een nieuwe trainer konden winnen na een verliespartij. Vorige week bijvoorbeeld had ik gezet op de topper uit Griekenland: Panathnaikos - PAOK. Panathinaikos had hun vorige wedstrijd verloren en PAOK had gewonnen de wedstrijd ervoor. Ik keek naar de wedstrijdgeschiedenis en zag ook nog eens dat Panathinaikos de betere was in het verleden tegen PAOK. DNB voor Panathinaikos was @ 1,94. Een prima odd dus, uiteindelijk won Panathinaikos ook met 2-1 en had ik deze bet gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel voor vandaag met behulp van deze methode de volgende bets:
Viborg - Rander DNB Viborg @ 2,00
Leuven - Club Brugge 1X Leuven @ 2,05
Chievo - Catania Chievo DNB @ 1,55
Sampdoria - Milan 1X Sampdoria @ 1,60
Slovan Liberec - Mlada Bolesav DNB Liberec @ 1,65
Kasimpasa - Sivasspor DNB Kasimpasa @ 1,63
Zoals je kunt zien zijn dit over het algemeen ploegen die op dit moment aan elkaar gewaagd zijn. Alleen Leuven - Club Brugge is een risico, maar door de resultaten in het verleden zijn in het voordeel van Leuven. Bij bijvoorbeeld een wedstrijd als Hannover - Bayern München zet ik niks in omdat Bayern München teveel speler hebben die via hun inviduele kwaliteiten een wedstrijd kunnen winnen voor het team. Het is dus niet zo dat ik met deze tactiek zomaar tegen een grote ploeg een bet plaats, ik hou ook wel rekening met het krachtsverschil en die vind ik bij Hannover en Bayern München nou eenmaal te groot.
0 Vind ik leuk's
Ik vind het eigenlijk wel een interessante strategie. Natuurlijk komt er wel wat meer kijken dan puur de vorm en het thuisvoordeel, maar je kunt moeilijk ontkennen dat het mentale aspect een belangrijke factor in het hedendaagse voetbal is. Revanchegevoelens kunnen het beste in een speler naar boven halen.
Wel vind ik het jammer dat je al je picks bij een en dezelfde bookmaker (Unibet?) speelt. Waarom open je niet meerdere accounts? Met name een account bij een Asian zou je ROI goed doen. Plus natuurlijk dat het je meerdere opties geeft (+0.25 AH, etc.).
[Offtopic]
Mijn bet van de dag wordt Sampdoria +0.25 AH @1.94 (Dafabet). AC Milan heeft natuurlijk een midweekse CL-kraker achter de rug, heeft ook onder Seedorf de stijgende lijn nog niet echt te pakken én mist een karrenvracht aan bepalende spelers, onder wie niemand minder dan Mario Balotelli.
[/Offtopic]
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik vind het eigenlijk wel een interessante strategie. Natuurlijk komt er wel wat meer kijken dan puur de vorm en het thuisvoordeel, maar je kunt moeilijk ontkennen dat het mentale aspect een belangrijke factor in het hedendaagse voetbal is. Revanchegevoelens kunnen het beste in een speler naar boven halen.
Wel vind ik het jammer dat je al je picks bij een en dezelfde bookmaker (Unibet?) speelt. Waarom open je niet meerdere accounts? Met name een account bij een Asian zou je ROI goed doen. Plus natuurlijk dat het je meerdere opties geeft (+0.25 AH, etc.).
[Offtopic]
Mijn bet van de dag wordt Sampdoria +0.25 AH @1.94 (Dafabet). AC Milan heeft natuurlijk een midweekse CL-kraker achter de rug, heeft ook onder Seedorf de stijgende lijn nog niet echt te pakken én mist een karrenvracht aan bepalende spelers, onder wie niemand minder dan Mario Balotelli.
[/Offtopic]

Ja misschien is dat wel een goed idee om nog een account aan te maken bij een Bookmaker die asians ondersteund, speel namelijk alleen nog maar bij Unibet. Maar welke bookmaker zal jij aan willen raden dan?
0 Vind ik leuk's
@ JeroenUnibet en @Klijn
Natuurlijk kan het mentale aspect een grote rol spelen in het voetbal. Maar doorgaans vind ik motivaties, die Klijn dus ook gebruikt voor zijn systeem, als 'ze hebben de vorige wedstrijd verloren, ze zullen de komende wedstrijd dus extra gemotiveerd zijn / iets goed willen maken' echt non-argumenten. Je kan het ook interpreteren als 'de vorige wedstrijd verloren ze en het loopt dus niet echt goed met dat team / ze zullen minder zelfvertrouwen hebben'. Maar dit kan natuurlijk per team en wedstrijd verschillen en als Klijn de juiste eruit weet te pikken is dat natuurlijk alleen maar mooi.
Maar neem bijvoorbeeld Sampdoria in jouw systeem. Die hebben de afgelopen wedstrijd met 3-0 verloren bij Roma. Maar zullen ze hierdoor nou echt extra gebrand zijn om te presteren in hun volgende thuiswedstrijd. Niet zoveel meer dan normaal lijkt me. Zo erg zullen ze niet van dat verlies bij Roma wakker liggen, dat hadden ze waarschijnlijk al min of meer ingecalculeerd. (zeg trouwens niet dat de +0.25 op Sampdoria een slechte bet is hoor, ik zit zelf ook op Sampdoria en ben het verder ook totaal eens met Jeroens motivatie, wilde alleen wat in het algemeen zeggen over de 'revanchegevoelens').
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.