Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

tennis / nba / voetbal tips van neymarjr

Hallo allemaal,
na een lange tijd er uit te zijn geweest heb ik besloten om weer volle bak aan de gang te gaan met wedden. de competities zijn al een tijdje onderweg en de verhoudingen beginnen goed zichtbaar te worden. ik zal jullie gaan voorzien van voornamelijk voetbal tennis en nba tips. tussendoor kunnen er ook nog wat dart tips te volgen zijn. als bookmaker gebruik ik unibet zoals vele tippers op deze site.
voor iedereen die volgt veel succes!
Voor vandaag niet heel veel spannends.
Single voetbal:
Armenie u21 - Frankrijk u21 2 -1 hc @2,02
€10,- * 2,02 = €20,20 mogelijke winst
Resultaat: 1-4
Wit-Rusland u19 - Duitsland u19 Ht 2 / Ft 2 @1,85
€5,- * 1,85 = €9,25 mogelijke winst
Resultaat: 0-1 ht 1-2 ft
Single tennis:
Stephens - petkovic 1 @1,92
€10,- * 1.92 = €19,20
Stephens - petkovic over 21,5 @1,75
€5,- * 1,75 = €8.75 mogelijke winst
Resultaat: 7-6 4-6 6-3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar neymarjr
Country flagneymarjr in 10-10-2013 12:43 Leden topics
in 10-10-2013 12:43 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Na weer een tijdje afwezig te zijn geweest door verschillende redenen, pak ik vandaag mijn tips en wel is waar een voor mij nieuw speleysteem op.
Zoals altijd wedden we om geld te verdienen. De 1 om brood op de plank te krijgen en de ander als zakcentje.
Ik ga proberen om iedere dag +- 30% winst op me bankroll te maken. 30% zal je misschien denken is veel en helemaal elke dag. Maar wie niet waagt wie niet wint. Zelf was ik altijd bezig met wedden met als doel alleen winnen, maar nu ga ik me dus ook focussen om een bepaald bedrag te winnen.
Vandaag was ik begonnen met 15 euro en sta inmiddels op 19,33 euro. Dit is iets minder dan 30% winst.
Het gaat als volgend:
Zojuist tegen een odd van 2,4 heb ik een bet geplaatst met 4,33 euro inleg ( toevallig mijn winst vandaag)
Mogelijke uitbetaling: 10,39
Dit zou het totaal brengen op € 25,39
Inzet is natuurlijk afhankelijk van de qoutering.
Het doel van de volgende bet zou zijn om ongeveer 8 euro te winnen om weer 30% winst te maken.
Bet:
Miami heat -5,5
New orleans pelicans +9,5
Orlando magic +14,5
Odd: 2,4
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.