Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zal de scores van 1e ronde dubbelpartijen elke dag even updaten, zodat duidelijk is welke al gespeeld zijn en welke nog meegespeeld kunnen worden! Cermak/Mertinak overigens nog gewonnen in 5e set, dus vandaag alle dubbels goed :D
santi21:

Heren:
Fleming/Marray vs. Klizan/Zelenay @1.45 7/10
-1,5 set @1.70 3/10
Blijf ik een ontzettend goed duo vinden, af en toe hebben ze een setje nodig om op gang te komen en gaan ze daarna over de tegenstander heen. Laatste tijd gaat het steeds beter en zie ze deze match makkelijk winnen eerlijk gezegd. Helemaal omdat het best of 5 is! Hier ga ik dus met grote stake op spelen.
Peya/Soares vs. Butorac/Ram @1.40 6/10
-1,5 set @1.65 3/10
-2,5 set @2.05 2/10 (kon deze nergens spelen, dus geluk gehad)
Butorac/Ram simpelweg nog niet overtuigend op gras, terwijl Peya/Soares een duo is dat tot de top behoort en laatste tijd zeer goede resultaten boekt. Zie ze deze wedstrijd simpel winnen en nog wel in 3 sets ook, alleen die odd is helaas n.n.b. heb hem maar als schatting erbij gezet.
Groth/Guccione vs. Johnson/Siljestrom @1.62 4/10
Vorige week speelden ze in de qualies van Wimbledon al tegen elkaar en toen een 6-3, 7-6 overwinning voor Groth/Guccione. Nu een week later kan ik mij niet voorstellen dat de rollen volledig zullen omdraaien. Overwinning voor Gro/Guc @1.62 lijkt mij een mooie odd, gezien uitslag vorige week! (odds liggen overigens exact gelijk aan die van vorige week op dit moment, dus verwacht dat ze nog redelijk wat gaan zakken!)
Nieminen/Tursunov vs. Bopanna/Roger-Vasselin @2.13 4/10
Eind mei van dit jaar speelden Nieminen/Tursunov 1 toernooi samen op gravel en wonnen die zonder setverlies. Versloegen o.a.zeer knap Peya/Soares en Knowle/Polasek. Roger-Vasselin is volgens mij geen echte goede grasspeler en is samen met Bopanna wel een redelijke dubbel. Maar als Nieminen/Tursunov zelfde dubbelniveau halen als toen in Munchen gaan ze winnen!
Granollers/Lopez vs. Cabal/Farah @1.40 4/10
-1,5 set @1.65 2/10
Begemann/Emmrich vs. Kudla/Smyczek @1.40 4/10
-1,5 set @1.65 2/10
Dimitrov/Nielsen vs. Tomic/Troicki @1.65 4/10
Gonzales/Lipsky vs. Paire/Lorenzi @1.40 3/10
Cermak/Mertinak vs. Andujar/Lopez @1.40 3/10
Bednarek/Kowalczyk vs. Berankis/Lu @1.73 3/10
Dlouhy/Ram vs. Levine/Pospisil @1.53 3/10
Erlich/Bracciali vs. Paes/Stepanek @3.10 2/10
Tijdje geleden dat ze gedubbeld hadden tot vorige week samen Paes/Stepanek. Verloren in 2 sets van Murray/Peers en wonnen daarvoor in STB van Dodig/Melo. Erlich/Bracciali al 2 toernooien op gras gespeeld hiervoor en dat ging redelijk waarin ze Huey/Inglot, Kohli/Youzhny en Cermak/Mertinak versloegen. Het is een kleine gok, maar voor @3.10 maak ik die graag.
Rice/Thornley vs. Matosevic/Moser -1,5 set @1.65 2/10 (4 MP in set 3 en 4 gehad :') )
Brunstrom/Klaasen vs. Matkowski/Kubot @2.25 2/10
Vrouwen:
Mladenovic/Voskoboeva vs. Arvidsson/Larsson @1.40 5/10
-1,5 set @2.10 2/10
Is een zeer goed dubbelduo wat veel goede overwinningen heeft geboekt laatste tijd tegen zeer goede duo's. Arvidsson/Larsson zegt mij niet zo heel veel en laatste resultaten zijn niet echt goed te noemen. Daarnaast wonnen Mlad/Vos eind februari al in 2 sets van Arvi/Larsson. Vandaar ook mijn bet op de handicap.
Olaru/Savchuk vs. Babos/Minella @1.70 3/10
Begu/Husarova vs. Goerges/Zahlavova @2.20 2/10
Combi: Gran/Lop, Pey/Soa, Flem/Mar, Groth/Guc, Beg/Emm en Mlad/Vos @9.02 2/10
Als je nog toelichting wil bij een bet o.i.d. dan pm maar ff, succes! (Met dank aan Gran/Lop, de idioten)

Edit: Enkelspel finale voorspelling heb ik ook nog ff op ingezet bij Betfair:
Djokovic - Murray @2.52 10/10
Djokovic - Federer @3.8 10/10
Zie de heren del Potro, Tsonga en Ferrer niet de onderste helft van het schema doorkomen tot de finale, waarin dus ook Murray en Federer zitten.
Je zou zeggen bijna zekere winst dus ;)
0 Vind ik leuk's
Ik volg je, succes (y)
0 Vind ik leuk's
DE bets gaan heerlijk! (y)
Ik kan die finale bets niet spelen bij comeon.. ;s
0 Vind ik leuk's
Baal echt van die klotespanjaarden, anders had ik mn combo van @9 goed :(
Gelukkig Fleming/Marray mooi gewonnen en de handicap ook binnen. Helaas damesdubbels fout, maar uiteindelijk nog wel winst overgehouden door de handicap bets vandaag van o.a. Groth/Guccione en Beggemann/Emmrich!
0 Vind ik leuk's
Ik heb precies geluk gehad. Ik speelde vandaag alles mee behalve de vrouwen, Granollers/Lopez & Matosevic/Moser zonder handicap.
Alleen Nieminen/Tursunov vandaag verkeerd van de dubbels. Hopelijk loopt het morgen even goed!
Ik speel ook Murray/Peers. Waarom speel je die niet?
0 Vind ik leuk's
Federer bijna zekere winst, dit toernooi is niks meer zeker santi haha. Zelfde vraag als hierboven, Murray/Peers lijkt me zeker qua odd een mooie bet waarom speel je die niet
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Melzer stond 2 weken terug vrij goed te dubbelen en Blake was met Sock een onverslaanbaar duo paar maanden terug en weet nog niet of dat nu door Blake of Sock kwam. Daarom blijf ik dus van die partij af ;)
0 Vind ik leuk's
2nd round bets doubles:
Mirnyi/tecau vs. Guccione/Groth @1.36 10/10
-1,5 set @1.60? 4/10
Spreekt voor zich als je mij beetje volgt ;)
Peya/Soares vs. Hanley/Smith @1.36 8/10
-1,5 set @1.6? 3/10
Spreekt voor zich als je mij beetje volgt ;)
Begemann/Emmrich vs. Huey/Inglot @1.65 6/10
-1,5 set @2.10 2/10
Wonnen in Rosmalen nog in 2 sets van Huey Inglot. To win zou dus wel moeten lukken nu het weer op gras is en handicap misschien ook nog wel!
Ratiwatana bros vs. Cabal/Farah @1.45 5/10
-1,5 set @1.8 2/10
Cabal/Farah zeer sterk tegen Granollers/Lopez en gebroeders Ratiwatana zijn middelmatige dubbelaars. Dit moeten ze vrij easy kunnen winnen. Denk zelfs wel met handicap.
Kubot/Matkowski vs. Matosevic/Moser @1.55 5/10
-1.5 set @1.85? 2/10
Matosevic/Moser hadden het zeer moeilijk tegen matig/slecht duo Rice/Thornley. In 5 sets uiteindelijk gewonnen. Kubot/Matkowski versloegen zeer knap Brunstrom/Klaasen in 3 sets, die ik stukken beter acht dan Rice/Thornley. Verwacht een simpele overwinning voor Kubot/Matkowski.
Monroe/Stadler vs. Bhupathi/Knowle @1.34 5/10
Fleming/Marray vs. Cermak/Mertinak @1.57 5/10
Dimitrov/Nielsen vs. Benneteau/Zimonjic @2 4/10
Zeer goed duo, ook weer in de 1e ronde. Ben/Zim laten veel steken vallen tegen mindere duo's, laat staan tegen betere duo's. Hadden vandaag ook weer 5 sets nodig tegen Lacko/Polasek. Verwachte ze zo rond de 1.70, dus redelijk wat value op een @2 odd.
Bednarek/Kowalczyk vs. Dodig/melo @1.55 4/10
-1,5 set @2 2/10
Vind ik gewoon betere dubbelaars. Heb Bednarek tijdje terug zien dubbelen met Janowicz, maar daarin was hij toch wel zwakste schakel. Vorige ronde moesten ze tegen slechte dubbelaars en wonnen ze dik, maar zie Dodig/Melo deze wel winnen met hooguit een setje verlies.
Combi: Beg/Emm, Bhu/Know, Kub/Mat, Cab/Far, Pey/Soa, Mir/Tec
0 Vind ik leuk's
Alles meegespeeld buiten dodig/melo.
Myri/Tecau in combi met Peya/Soares
Cabal/Farah in combi met Fleming/Marray.
Al de rest singles! Let's goooooo!! (y)
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!
Zijn de tips al onderweg?? ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.