Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zal vanaf nu ROI gaan bijhouden:

Murray/Peers vs. Vesely/Mayer @1.46 10/10
Murray/Peers -2,5 @1.90 5/10

Murray/Peers finale Wimbledon gehaald en behoort na Bryan/Bryan tot een vd beste duo's op de tour. Vandaag na een rustperiode weer een toernooi voor Murray/Peers met een 1e ronde die goed te doen is. Verschil in kwaliteit tussen beide duo's te groot om gevaar te vormen imo, dus dit is een prima odd ook voor in combos. Ik speel ook nog game handicap op Marathonbet.

Combo: Pospisil/Sock, Bryan/Bryan, Pavic/Venus, Murray/Peers @2.475 10/10
0 Vind ik leuk's
santi21:
Zal vanaf nu ROI gaan bijhouden:

Murray/Peers vs. Vesely/Mayer @1.46 10/10
Murray/Peers -2,5 @1.90 5/10

Murray/Peers finale Wimbledon gehaald en behoort na Bryan/Bryan tot een vd beste duo's op de tour. Vandaag na een rustperiode weer een toernooi voor Murray/Peers met een 1e ronde die goed te doen is. Verschil in kwaliteit tussen beide duo's te groot om gevaar te vormen imo, dus dit is een prima odd ook voor in combos. Ik speel ook nog game handicap op Marathonbet.

Combo: Pospisil/Sock, Bryan/Bryan, Pavic/Venus, Murray/Peers @2.475 10/10


Inzet: 25
Returns: 24,1
ROI: 0,964
0 Vind ik leuk's
Moser/Struff vs. Murray/Peers @1.36 10/10
Murray/Peers -3,5 games @1.88 8/10
Murrray/Peers uiteraard weer, na 2 weken rust nu weer een toernooitje. 1e ronde redelijk soepel doorgekomen en soevereine 2e set. Ook Moser/Struff moeten ze in 2 sets kunnen pakken.

Baghdatis/Jaziri vs. Fleming/Muller @1.60 10/10
1e koppel geen vast duo en weinig dubbelervaring, tegenover Fleming/Muller in mijn ogen 2 klasses beter in dubbel.

Duran/Zeballos vs. Knowle/Oswald @1.80 5/10
Hele hoge odd voor de in mijn ogen favoriet. Duran/Zeballos met name goed op challengers, maar ATP niveau mwah. Knowle/Oswald sterker en 1.80 vind ik value.
0 Vind ik leuk's
Santi, wat denk je van Nadal - Cuevas morgen?

Ik vind Nadal nog niet sterk spelen dit toernooi, heeft Cuevas kansen om een set te pakken? De odds zijn aantrekkelijk.

0 Vind ik leuk's
When I get sad, I stop being sad, and get awesome instead.
santi21:

Baghdatis/Jaziri vs. Fleming/Muller @1.60 10/10
1e koppel geen vast duo en weinig dubbelervaring, tegenover Fleming/Muller in mijn ogen 2 klasses beter in dubbel.

Duran/Zeballos vs. Knowle/Oswald @1.80 5/10
Hele hoge odd voor de in mijn ogen favoriet. Duran/Zeballos met name goed op challengers, maar ATP niveau mwah. Knowle/Oswald sterker en 1.80 vind ik value.



Ik had deze 2 als double gespeeld, omdat ik 1.60 net wat te laag vind om single op te spelen. Bedankt santi !
0 Vind ik leuk's
vivahollandia:
santi21:

Baghdatis/Jaziri vs. Fleming/Muller @1.60 10/10
1e koppel geen vast duo en weinig dubbelervaring, tegenover Fleming/Muller in mijn ogen 2 klasses beter in dubbel.

Duran/Zeballos vs. Knowle/Oswald @1.80 5/10
Hele hoge odd voor de in mijn ogen favoriet. Duran/Zeballos met name goed op challengers, maar ATP niveau mwah. Knowle/Oswald sterker en 1.80 vind ik value.



Ik had deze 2 als double gespeeld, omdat ik 1.60 net wat te laag vind om single op te spelen. Bedankt santi !


Goed om te horen, ik had ze ook in een systeem :)

Inzet:
58
77.74
ROI: 134%
0 Vind ik leuk's
Murray/Peers vs. Cabal/Farah +1,5 games @1.88 10/10
Murray/Peers vs. Cabal/Farah to win @2.13 4/10
Vind dat Murray/Peers licht favoriet zijn in deze, Cabal/Farah winnen vaak van de mindere tegenstanders maar imo niet goed genoeg om van de grote te winnen.
Hoge odd zal wel door het gravel komen, maar desondanks vind ik het nog een veels te hoge odd voor Murray/Peers.

Marach/Qureshi vs. Bury/Istomin @1.75 7/10
Marach/Qureshi zijn allebei ervaren dubbelaars op ATP en blijken dit toernooi een goed duo te zijn. Versloegen vorige ronde Granollers/Lopez. Bury is pas vrij recent echt actief constant op ATP niveau vaak met Betov en samen met Istomin die zo hier en daar een dubbel meepakt met telkens een andere partner. Marach/Qureshi verwacht ik een klasse beter.

NEC vs. Levante DNB @1.74 10/10
NEC vs. Levante To win @2.40 6/10
NEC vs. Levante -1,5 goal @4.70 3/10

Vorige week speelden ze Zwolle verdiend weg onder aanvoering van Juanfran en kwamen ze met 3-0 voor en wonnen uiteindelijk met 3-1.
NEC heeft nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad in de voorbereiding en als supporter weet ik dat ze hier nog niet tegen opgewassen zijn.

Combo: Mur/Peers +1,5 games, Mar/Qur, Levante DNB @5.72 5/10
Combo: Mur/Peers/Levante to win @5.11 5/10
0 Vind ik leuk's
Volgens flashscore speelt het duo murray/peers vanmiddag tegen een ander koppel, ipv dat het morgen tegen cabal/farah speelt.. beetje raar >_<
0 Vind ik leuk's
vivahollandia:
Volgens flashscore speelt het duo murray/peers vanmiddag tegen een ander koppel, ipv dat het morgen tegen cabal/farah speelt.. beetje raar >_<


Bolelli heeft al opgegeven ivm ziekte vandaar.
0 Vind ik leuk's
santi21:
Murray/Peers vs. Cabal/Farah +1,5 games @1.88 10/10
Murray/Peers vs. Cabal/Farah to win @2.13 4/10
Vind dat Murray/Peers licht favoriet zijn in deze, Cabal/Farah winnen vaak van de mindere tegenstanders maar imo niet goed genoeg om van de grote te winnen.
Hoge odd zal wel door het gravel komen, maar desondanks vind ik het nog een veels te hoge odd voor Murray/Peers.

Marach/Qureshi vs. Bury/Istomin @1.75 7/10
Marach/Qureshi zijn allebei ervaren dubbelaars op ATP en blijken dit toernooi een goed duo te zijn. Versloegen vorige ronde Granollers/Lopez. Bury is pas vrij recent echt actief constant op ATP niveau vaak met Betov en samen met Istomin die zo hier en daar een dubbel meepakt met telkens een andere partner. Marach/Qureshi verwacht ik een klasse beter.

NEC vs. Levante DNB @1.74 10/10
NEC vs. Levante To win @2.40 6/10
NEC vs. Levante -1,5 goal @4.70 3/10

Vorige week speelden ze Zwolle verdiend weg onder aanvoering van Juanfran en kwamen ze met 3-0 voor en wonnen uiteindelijk met 3-1.
NEC heeft nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad in de voorbereiding en als supporter weet ik dat ze hier nog niet tegen opgewassen zijn.

Combo: Mur/Peers +1,5 games, Mar/Qur, Levante DNB @5.72 5/10
Combo: Mur/Peers/Levante to win @5.11 5/10


Marach/Qureshi live zitten kijken, maar die waren dramatisch helaas. Spelen volgende week weer samen, dus als ze mooie odd tegen hebben ga ik tegen ze betten. Murray/Peers heeft me goede winst bezorgd :)
Inzet: 89
Returns: 105,06
ROI: 118 %
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.