Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mirnyi/Tecau _O_
De Nederlanders boden goed tegenstand, maar in de tiebreaks kwamen ze 2x tekort.
Nu hopen dat de Duitsers kunnen winnen van het kwakkelende duo Qureshi/Rojer!
0 Vind ik leuk's
En ook Begemann/Emmrich binnen @3 :D
4 uit 4 vandaag, mag niet klagen
0 Vind ik leuk's
Lekker hoor! (y)
Kon begemann niet spelen bij comeon. :( Baal er wel van was lekkere odd..
0 Vind ik leuk's
Absoluut Brian!
Overigens morgen loting Wimbledon enkelspel vanaf 11.00, kun je live via Wimbledon.org volgen en bij Unibet (Wimbledon specials) kun je op de Nl'ers apart wedden in welke ronde ze uitgeschakeld worden. Op dit moment zijn de odds:
De bakker to be eliminated 1st round @1.60
Haase to be eliminated 1st round @1.90
Sijsling to be eliminated 1st round @2.20
Weet niet of en hoe snel Unibet is met dit soort special odds aanpassen, maar het is het waard om even in de gaten te houden tijdens deze loting. Als Haase - Djokovic uit de balletjes komen rollen is @1.90 gratis geld :p
0 Vind ik leuk's
helaas was er snel bij maar kan de bets überhaupt niet vinden op unibet
0 Vind ik leuk's
Heb het zelf niet in de gaten kunnen houden helaas, gisteravond kon je er in ieder geval op wedden. Maarja dan zal Unibet ze vannacht wel offline hebben gehaald ofzo.
0 Vind ik leuk's
Zo de dubbelodds zijn eindelijk bekend voor bijna alle wedstrijden. Hier is wat ik speel:
Heren:
Fleming/Marray vs. Klizan/Zelenay @1.45 7/10
-1,5 set @1.70 3/10
Blijf ik een ontzettend goed duo vinden, af en toe hebben ze een setje nodig om op gang te komen en gaan ze daarna over de tegenstander heen. Laatste tijd gaat het steeds beter en zie ze deze match makkelijk winnen eerlijk gezegd. Helemaal omdat het best of 5 is! Hier ga ik dus met grote stake op spelen.
Peya/Soares vs. Butorac/Ram @1.40 6/10
-1,5 set @1.65 3/10
-2,5 set @2.05 2/10
Butorac/Ram simpelweg nog niet overtuigend op gras, terwijl Peya/Soares een duo is dat tot de top behoort en laatste tijd zeer goede resultaten boekt. Zie ze deze wedstrijd simpel winnen en nog wel in 3 sets ook, alleen die odd is helaas n.n.b. heb hem maar als schatting erbij gezet.
Groth/Guccione vs. Johnson/Siljestrom @1.62 4/10
Vorige week speelden ze in de qualies van Wimbledon al tegen elkaar en toen een 6-3, 7-6 overwinning voor Groth/Guccione. Nu een week later kan ik mij niet voorstellen dat de rollen volledig zullen omdraaien. Overwinning voor Gro/Guc @1.62 lijkt mij een mooie odd, gezien uitslag vorige week! (Odds liggen overigens exact gelijk aan die van vorige week op dit moment, dus verwacht dat ze nog redelijk wat gaan zakken!)
Nieminen/Tursunov vs. Bopanna/Roger-Vasselin @2.13 4/10
Eind mei van dit jaar speelden Nieminen/Tursunov 1 toernooi samen op gravel en wonnen die zonder setverlies. Versloegen o.a.zeer knap Peya/Soares en Knowle/Polasek. Roger-Vasselin is volgens mij geen echte goede grasspeler en is samen met Bopanna wel een redelijke dubbel. Maar als Nieminen/Tursunov zelfde dubbelniveau halen als toen in Munchen gaan ze winnen!
Granollers/Lopez vs. Cabal/Farah @1.40 4/10
-1,5 set @1.65 2/10
Begemann/Emmrich vs. Kudla/Smyczek @1.40 4/10
-1,5 set @1.65 2/10
Dimitrov/Nielsen vs. Tomic/Troicki @1.65 4/10
Gonzales/Lipsky vs. Paire/Lorenzi @1.40 3/10
Cermak/Mertinak vs. Andujar/Lopez @1.40 3/10
Bednarek/Kowalczyk vs. Berankis/Lu @1.73 3/10
Dlouhy/Ram vs. Levine/Pospisil @1.53 3/10
Erlich/Bracciali vs. Paes/Stepanek @3.10 2/10
Tijdje geleden dat ze gedubbeld hadden tot vorige week samen Paes/Stepanek. Verloren in 2 sets van Murray/Peers en wonnen daarvoor in STB van Dodig/Melo. Erlich/Bracciali al 2 toernooien op gras gespeeld hiervoor en dat ging redelijk waarin ze Huey/Inglot, Kohli/Youzhny en Cermak/Mertinak versloegen. Het is een kleine gok, maar voor @3.10 maak ik die graag.
Rice/Thornley vs. Matosevic/Moser -1,5 set @1.65 2/10
Brunstrom/Klaasen vs. Matkowski/Kubot @2.25 2/10
Vrouwen:
Mladenovic/Voskoboeva vs. Arvidsson/Larsson @1.40 5/10
-1,5 set @2.10 2/10
Is een zeer goed dubbelduo wat veel goede overwinningen heeft geboekt laatste tijd tegen zeer goede duo's. Arvidsson/Larsson zegt mij niet zo heel veel en laatste resultaten zijn niet echt goed te noemen. Daarnaast wonnen Mlad/Vos eind februari al in 2 sets van Arvi/Larsson. Vandaar ook mijn bet op de handicap.
Olaru/Savchuk vs. Babos/Minella @1.70 3/10
Begu/Husarova vs. Goerges/Zahlavova @2.20 2/10
Combi: Gran/Lop, Pey/Soa, Flem/Mar, Groth/Guc, Beg/Emm en Mlad/Vos @9.02 2/10
Als je nog toelichting wil bij een bet o.i.d. dan pm maar ff, succes!
0 Vind ik leuk's
Speel je deze op unibet? want ik kan ze niet vinden althans een groot deel van deze weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
Op Bwin staan ze allemaal, de handicaps kan ik denk ik pas morgenochtend plaatsen bij SBO want die zijn nog niet beschikbaar daar.
Unibet zullen ze later op de avond wel komen te staan gok ik en anders sowieso vannacht!
0 Vind ik leuk's
Oke dank je wel, wat is de beste site om je tips te volgen bwin,unibet of nog een ander? Nu lekker de tijd om in te zetten enzo maar ja vannacht slaap ik en morgen overdag gewoon aan het werk ;-) dus vandaar de vraag
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.