Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van Dennis (new strategy)

Jongens,
Ik heb een idee voor de Australian Open (en het verdere seizoen). Vaak zie je bij tenniswedstrijden, en dan bij name vrouwen, dat een wedstrijd heel dicht bij elkaar kan liggen. Ik geef een voorbeeld:
Afgelopen donderdag speelde Shuai Peng tegen Monica Niculescu. Vooraf waren de noteringen 1.70 voor Peng en 2.05 voor Niculescu. Peng wint vervolgens de eerste set. De noteringen voor Peng dalen naar ongeveer 1.25 en die van Niculescu staan op dat moment op 4.00. Vaak denk je dan. Oh, de wedstrijd is in de tas voor Peng. Ze was favoriet en wint de eerste set. Maar vaak zie je dat bij tennis wedstrijden nog helemaal omgedraaid kunnen worden.
Peng gaf het namelijk nog helemaal weg. Niculescu won de tweede set, terwijl de odd daarvoor even op 4.00 heeft gestaan. Stel, we hadden die gepakt:
Onze bankroll:
€20,-
We zetten 10 euro in op Niculescu op het moment dat ze de eerste set verliest. De mogelijke winkansen zijn dan:
€10 x 4 = €40,-
Er zijn vervolgens twee mogelijkheden: Peng maakt gehakt van Niculescu en Peng wint de partij in twee sets.
Of: Niculescu vecht zich terug, pakt de tweede set en draait de wedstrijd om. Is dit het geval? Dan maken we sowieso winst. Maar we moeten wel opletten dat Niculescu de wedstrijd niet wéér uit handen geeft op het moment dat ze voorstaat. Dit was afgelopen donderdag dus wel het geval. Niculescu wint de tweede set met 6-2 (de eerste was 6-4 voor Peng). Op dat moment zijn de noteringen 2.00 voor Niculescu en 1.70 voor Peng (zoiets, dacht ik). Niculescu mag beginnen met serveren en wint de eerste game. Op dat moment (omdat het een derde set is) draaien de noteringen volledig om. Je krijgt 2.00 voor Peng en 1.70 voor Niculescu. Dit is het moment dat we Breakeven[b/] kunnen spelen.
[b]Bankroll:

€10,-
We kunnen nu de laatste tien euro op Peng zetten. Als Peng wint, krijgen we 20 euro terug en hebben we geen verlies gemaakt. Als Niculescu wint krijgen we 40 euro terug en pakken we 20 euro winst!
Peng kwam in de derde set namelijk met 4-2 achter en op dat moment kreeg je iets van 6.00 voor Peng. Al hadden we een tientje ingezet op Peng, dan hadden we 40 euro winst kunnen maken! Ik bedoel maar..
Natuurlijk zijn er daarna nog vele mogelijkheden, maar dit is maar een voorbeeld. Ik wil in dit topic een experiment maken en daarmee beginnen we volgende week tijdens de Australian Open.
-------
Een korte samenvatting:
In tenniswedstrijden is alles mogelijk. Ik denk dat in een tenniswedstrijd de noteringen het snelst kunnen veranderen.. De ene partij kan dik voorstaan, maar de ander kan het zo terugpakken. Natuurlijk moet je niet Federer - Bolelli pakken en op Bolelli gaan betten, want stel dat Bolelli de eerste set zou pakken, dan nog krijg je veel minder voor Federer. We moeten wedstrijden gaan vinden waar de tegenstanders aan elkaar gewaagd zullen zijn. Van te voren kan ik misschien aangeven wat ik verwacht dat een spannende pot zal worden.. maar ik denk dat vooral veel wedstrijden live gespeeld zullen worden.
-------
Voor vannacht speel ik waarschijnlijk nog niks, maar ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar henniss
Country flag henniss in 11-01-2013 17:37 Leden topics
in 11-01-2013 17:37 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is zonder meer een leuke testcase om naar te kijken Henniss. In principe probeer je partijen te vinden die beiden boven de 2.00 odd uit komen voor een gegarandeerde winst, Doordat er iets in het spel verloop gebeurt wat je van tevoren niet zou verwachten.
Wat mij zelf bij vrouwentennis vooral opvalt is het verschil in de eerste en de tweede set bij de vrouwen in de middensector (Ranking 20-60). Het kwaliteitsniveau is daar minimaal te noemen en de vrouwen willen nog wel is een gehele set zomaar weggooien. Vaak als bijv. Peng de eerste set wint zie je in de tweede set in jou voorbeeld Niculescu de tweede set winnen, op een grandslam toernooi verwacht ik eigenlijk dat dit percentage nog hoger komt te liggen. (Prestige, en uiteraard het geldbedrag)
Ik denk zelf dat je meer succes heb met livebetting en te spelen op in jou voorbeeld Niculescu wint de tweede set. Over het algemeen liggen die odds dan ook boven de 2.00. Ik denk dat je daarmee meer profit zal krijgen dan op het spelen van winst Niculescu. Vaak zie ik toch dat de derde set dan in dit geval weer gewonnen wordt door de winnaar van de eerste set (Peng)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
(y) hééééééééééél goed dennis den tennis! :p
Ik vind het zelfs leuk om als je live kunt volgen nog eens extra in te zetten op degene die de 1e set verliest ,die krijgt dan ook dikwijls nog een mooie quote voor de 2e set. Dus Bv .5 € spelen op de speler(ster) die achter staat winnnend en 10€ op wint de 2e set.Als hij/ze dan de 2e set pakt, heb je winst ,en dan mag ze uiteindelijk nog verliezen op het einde.
Bel jij mij of bel ik jou? (h)
Ik bedoel hoe ga je dit laten weten? in topic of de chat?de chat is niet altijd gemakkelijk om de hele tijd te volgen .

Natuurlijk zijn er daarna nog vele mogelijkheden, maar dit is maar een voorbeeld. Ik wil in dit topic een experiment maken en daarmee beginnen we volgende week tijdens de Olympische Spelen.

Ik wist niet dat je al geinterresseerd was in de OS 2016 van Rio de Janeiro?
Of is er straks tennis bij de Olympische winterspelen?Normaal spelen ze dan met oranje ballen in de sneeuw ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.