Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips en combi's van Tomcoppe

Hallo iedereen
Hopelijk kan ik jullie helpen bij de winsten die we willen maken.
Ik ben voornamelijk iemand die graag op combo's speel maar deze meestal fout heeft omdat ik er té veel in 1 combo wil zetten en er telkens 1 of 2 fout zijn.
Ondanks de verliezen is mijn vertrouwen in mezelf ook gestegen doordat ik er toch telkens de meeste juist heb.
Hierdoor zal ik vooral singles zetten bij mijn tips en per dag 1 combo.
Ik speel vooral op de "cliché" competities: Premier League, Primera Division en Bündesliga.
Verder speel ik ook graag op de Jupiler Pro league en de Portugese Competitie. Wat ik ook graag doe is voorspellen welke speler er zou scoren n dematch. Al moet ik me in dit nog verder verdiepen.
Mijn tips zal ik ook telkens proberen ondersteunen met een korte motivatie.
Schiet me hier natuurlijk niet af als de eerste tips foutief zijn, ik zal zo vlug mogelijk winstgevende tips geven :p
Alvast bedankt om mij en dit topic te volgen en mogen we samen grote winsten maken!!
Tomcoppe
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tomcoppe
Country flagtomcoppe in 25-02-2013 20:19 Leden topics
in 25-02-2013 20:19 Leden topics
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn combo die ik voor vanavond gespeeld heb:
West Ham - Tottenham: Bale to score @ 2,55(y)
Lazio - Pescara: over 2,5 @ 1,65 (n)
Levante - osasuna: 1 @ 2 (n)
Academica - maritimo: BTS @ 1,8 (y)
Total odd @ 15,15. Inzet 1,25
Hier kunnen jullie misschien een idee mee krijgen hoe ik speel...
0 Vind ik leuk's
tomcoppe:
Mijn combo die ik voor vanavond gespeeld heb:
West Ham - Tottenham: Bale to score @ 2,55(y)
Lazio - Pescara: over 2,5 @ 1,65 (n)
Levante - osasuna: 1 @ 2 (n)
Academica - maritimo: BTS @ 1,8 (y)
Total odd @ 15,15. Inzet 1,25
Hier kunnen jullie misschien een idee mee krijgen hoe ik speel...

story of my life, scoort lazio op 10minuten 2goals en valt er voor de rest weinig te beleven terwijl levante tegen een ploeg verliest dat hun 6laatste uitmatchen niet wist te winnen.
Bale heeft nogmaals getoond dat in de vorm van zijn leven lijkt te zijn met alweer 2goals en hierdoor Tottenham de overwinning bezorgt.
Vanaf morgen, naargelang, de matchen zal ik hier voornamelijk singles posten met zoals ik zei 1combo als het me interessant lijkt.
0 Vind ik leuk's
Ik vind het zonde om quotes als die van Bale to score @2.55 in singles te gooien. De kans dat je ze alle vijf goed heb is eigenlijk nihil, ook omdat je bijvoorbeeld 1x2 speelt bij Levante-Osasuna. Er hoeft maar een rode kaart te vallen of een team een offday te hebben en je bent je combo kwijt, en dus ook je mooie odd van 2.55.
Ik speelde ook veel combo's met vier/vijf wedstrijden maar ben er wel snel vanaf gestapt omdat het risico te groot is en omdat je veel geluk moet hebben. Het heeft dan meer te maken met gokken dan met wedden. Ik speel nu vaak wel 2/3-systeemcombo's, met drie wedstrijden met alleen een quote van circa 1.80. Als je dan één fout hebt, heb je alsnog (een kleine) winst. Bij drie goed heb je dan drie keer je inzet terug.
Ik speel nu ook een tijdje op doelpunten, zoals jij gedaan hebt met over 2,5 en BTS. Het is echter wel belangrijk om de juiste wedstrijden te zoeken en niet meer op elke wedstrijd te spelen. Ik heb zelf behoorlijk wat succes in de Franse Ligue 2. Er vallen weliswaar niet heel veel goals, maar daardoor zijn de quotes wel vaak erg hoog. En dan moet je de juiste teams opzoeken. Auxerre en Monaco zijn bijvoorbeeld clubs die vaak twee keer scoren, maar ook vaak tegengoals incasseren.
Dus inderdaad singles en als je zeker bent van bijvoorbeeld drie singles deze in een 2/3 combo spelen om het wat interessanter te maken. Als je twee van de drie goed hebt heb je al winst op je singles (tenzij erg lage odds) en ook nog eens op je combo.
Veel succes, ik zal je volgen!
(y)
0 Vind ik leuk's
pico020:
Ik vind het zonde om quotes als die van Bale to score @2.55 in singles te gooien. De kans dat je ze alle vijf goed heb is eigenlijk nihil, ook omdat je bijvoorbeeld 1x2 speelt bij Levante-Osasuna. Er hoeft maar een rode kaart te vallen of een team een offday te hebben en je bent je combo kwijt, en dus ook je mooie odd van 2.55.
Ik speelde ook veel combo's met vier/vijf wedstrijden maar ben er wel snel vanaf gestapt omdat het risico te groot is en omdat je veel geluk moet hebben. Het heeft dan meer te maken met gokken dan met wedden. Ik speel nu vaak wel 2/3-systeemcombo's, met drie wedstrijden met alleen een quote van circa 1.80. Als je dan één fout hebt, heb je alsnog (een kleine) winst. Bij drie goed heb je dan drie keer je inzet terug.
Ik speel nu ook een tijdje op doelpunten, zoals jij gedaan hebt met over 2,5 en BTS. Het is echter wel belangrijk om de juiste wedstrijden te zoeken en niet meer op elke wedstrijd te spelen. Ik heb zelf behoorlijk wat succes in de Franse Ligue 2. Er vallen weliswaar niet heel veel goals, maar daardoor zijn de quotes wel vaak erg hoog. En dan moet je de juiste teams opzoeken. Auxerre en Monaco zijn bijvoorbeeld clubs die vaak twee keer scoren, maar ook vaak tegengoals incasseren.
Dus inderdaad singles en als je zeker bent van bijvoorbeeld drie singles deze in een 2/3 combo spelen om het wat interessanter te maken. Als je twee van de drie goed hebt heb je al winst op je singles (tenzij erg lage odds) en ook nog eens op je combo.
Veel succes, ik zal je volgen!
(y)

Bedankt voor je tips! Zal zeker eens een oogje houden op de ligue2 zoals je zegt. En ook minder met het 1x2 systeem werken en inderdaad meer op doelpunten e.d. Zoals je zegt.
En inderdaad, combo zijn aanlokkelijk maar enorm dodelijk voor je bankroll. Beter op lange termijn denken dmv singles.
Groeten
0 Vind ik leuk's
Zo dit is de eerste dag waarop ik mijn singles tips kan geven:
16:00. CSKA Moscow - Loko Moscow: 1DNB @ 1,52 (y)
20:00. Bologna - fiorentina: BTS @ 1,70 (y)
20:45. Livorno - Crotone: Over 1,5 @ 1,25 (y)
20:45. Everton - Oldham: H2 (0-2) @ 2,5 (n)
Mijn reden hiervoor is dat Oldham bij de heenmatch in de laatste minuten nog een 2-2 uit de brand heeft kunnen slepen en hierdoor zijn ze zeker niet kansloos om door te stoten naar de volgende ronde.
Ik verwacht dat Oldham Everton eerder zal laten komen en wat loeren op de counter. Bovendien heeft Oldham hun laatste 5matchen niet verloren wat hun vertrouwen zal geven.
Everton op zen kant heeft hun laatste 4matchen dan weer niet kunnen winnen waaronder de laatste match tegen Norwich nog een 0-1 uit handen gegeven heeft in de laatste 5minuten.
Hierdoor zie ik Oldham zeker 1 goaltje maken en is deze bet zo goed als binnen.
20:50. Saint Etienne - Lille: 2DNB @ 2,20 (n)
Beide ploegen zijn sterk bezig en Lille zal zich willen revancheren tov de verloren halve finale in de Coupe de la Ligue. Hiervoor kies ik voor de DNB want Saint Etienne is ook sterk bezig na de winterstop net als Lille dat nog Lyon op verplaatsing overwonnen heeft.
21:00. Barcelona - Real Madrid: BTS @ 1,40 (y)
0 Vind ik leuk's
PSG - Marseille: 1 @ 1,60 (y)
Beetje lastig te zeggen maar ga toch terug voor een overwinning van PSG gaan. Marseille stelde in de laatste wedstrijd niets voor maar toch scoorde PSG maar 2 keer. Marseille zal uit zijn op een revanche nu in de beker ook omdat Marseille derde staat in de competitie en hoogstwaarschijnlijk geen kampioen zal worden zullen ze een beter resultaat willen hebben nu.
Maar Marseille moet terug naar PSG(moest het omgekeerd geweest zijn zou het een ander verhaal zijn) en als PSG terug speelt zoals woensdag zie ik Marseille terug niets in de pap te brokkelen hebben.
Bayern - Dortmund: BTS @ 1,60 (n)
2 ploegen die een scorend vermogen hebben staan in de Duitse beker tegenover elkaar. En Dortmund zal zich hier vooral op richten aangezien de competitie al beslist lijkt te zijn in het voordeel van Bayern.
Hierdoor zie ik beide ploegen minstens 1 keer scoren.
Ajax - AZ Alkmaar: 1 @ 1,40 (n)
Ajax heeft dit weekend dure punten laten liggen thuis, hierdoor zullen ze zich willen herpakken met een zege tegen een ploeg dat in een vormdip zit, AZ.
Braga - Benfica: X2 @ 1,25 (y)
Benfica kent een uitstekend seizoen en heeft zich geplaatst voor de volgende ronde in de EL, terwijl Braga momenteel op een vierde plaats staat met een eerste overwinning dit weekend in hun laatste 5 matchen.
Benfica daarentegen is aan een indrukwekkende ongeslagen reeks bezig sinds 23/10/2012. EN ik zie braga hier geen verlies aan toevoegen. Doordat het voor de beker is en in Braga ga ik toch maar voor X2 gaan.
Sevilla - Atl. Madrid:
Hier ga ik 3 verschillende bets op zetten.
Atl Madrid to go through @ 1,48 (y)
X2 @ 1,58 (y)
BTS @ 1,65 (y)
Atl Madrid heeft reeds de heenronde gewonnen met 2-1 dus weet ik niet goed hoe ze zullen spelen in de terugronde. Ik heb mijn vertrouwen wat verloren in deze ploeg nadat ze uit de EL gekegeld zijn door Rubin Kazan. Ik zie ze zeker wel doorgaan maar of het met een gelijk spel zijn of met winst kan ik niet goed voorspellen
Anderlecht - Zulte Waregem: BTS @ 1,72 (n) of X2 @ 2,75 (y)
X2 kan misschien raar lijken, maar aangezien er zo een hoge odd opstaat kan ik deze niet laten liggen. Zulte Waregem is aan een uitstekende zegereeks bezig en de puntenafstand met Anderlecht zo klein mogelijk te houden.
Mijn andere reden is dat Anderlecht zondag nog de topper tegen Club Brugge gespeeld heeft en dat Zulte een niet verwachte rustdag heeft gehad. Hiervoor zie echt wel graten in een gelijkspel of zelfs een overwinning van Zulte Waregem.
Stuttgart - Bochum: 1 @ 1,40 (y)
Stuttgart lijkt zich herpakt te hebben na hun dip. En aangezien ze nu thuis spelen tegen een 2de klasser de momenteel 13de staan zie ik ze winnen in de beker.
0 Vind ik leuk's
Sevilla - Atletico vind ik echt een lastige wedstrijd om te voorspellen, dus die ik ga in de tweede helft live spelen, mits Ajax geen verlenging speelt, want anders moet ik die afkijken :p
Ik leun trouwens wel eerder naar Sevilla vanavond. Die hebben met die 2-1 natuurlijk een prima uitgangspositie door dat uitdoelpunt en ik vind Atletico in uitwedstrijden niet erg overtuigend. Het thuisduel ging ook gelijk op en er werden alleen met penalty's gescoord. Daarbij heeft Atletico al jaren niet meer in Sevilla gewonnen. Ook is het voor Sevilla de enige kans op Europees voetbal.
Maar het blijft bekervoetbal, dus het kan alle kanten op. Daarom speel ik dit soort wedstrijden alleen live. Geldt overigens ook voor Ajax en PSV. Die zie ik ook niet zo makkelijk winnen als dat de bookmakers denken, dus ideaal om live te pakken.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Sevilla - Atletico vind ik echt een lastige wedstrijd om te voorspellen, dus die ik ga in de tweede helft live spelen, mits Ajax geen verlenging speelt, want anders moet ik die afkijken :p
Ik leun trouwens wel eerder naar Sevilla vanavond. Die hebben met die 2-1 natuurlijk een prima uitgangspositie door dat uitdoelpunt en ik vind Atletico in uitwedstrijden niet erg overtuigend. Het thuisduel ging ook gelijk op en er werden alleen met penalty's gescoord. Daarbij heeft Atletico al jaren niet meer in Sevilla gewonnen. Ook is het voor Sevilla de enige kans op Europees voetbal.
Maar het blijft bekervoetbal, dus het kan alle kanten op. Daarom speel ik dit soort wedstrijden alleen live. Geldt overigens ook voor Ajax en PSV. Die zie ik ook niet zo makkelijk winnen als dat de bookmakers denken, dus ideaal om live te pakken.

Dat is inderdaad geen makkelijke wedstrijd maar ik zie ik Atl Madrid toch wel doorgaan. Maar het kan zoals je zegt evengoed met een verlies zijn.
Ajax daarentegen zie ik wel (zonder probleem) winnen tegen AZ :)
0 Vind ik leuk's
Als Sevilla met 1-0 wint dan ligt Atletico er gewoon uit. Als prematch-bet is BTS de beste bet. Sevilla moet scoren en mocht dat lukken, dan moet Atletico weer scoren.
En Ajax, tja. Voor AZ is dit de enige manier om Europees voetbal te halen en ik vind Ajax op het moment gewoon niet erg sterk, helaas. Niet dat AZ goed is, maar ik denk dat het toch een krappe overwinning wordt. Misschien wel na verlenging. Hopelijk wordt het gewoon 3-0 :p
0 Vind ik leuk's
Ja inderdaad, maar dat zie ik Atletico niet toelaten. Eerst uit de EL gekegeld worden en dan uit de beker? Het kan maar ik zie het nie gebeuren, Falcao zal daar wel een stokje voorsteken samen met courtois :p
Ajax zie ik nu niet verliezen in eigen huis. Reeds gelijkgespeeld dit weekend, ze zullen zich willen revancheren. En nu dat AZ in slechte vorm verkeerd zullen ze afgemaakt worden door Ajax :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.