Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Ajay070

Hallo,
Ik ben net nieuw hier. Ik speel zelf wel al een tijdje. Dit doe ik bij een sigarenboer waar ik dus Toto speel. Ik speel nog niet op internet, omdat ik er nog niet oud genoeg voor ben, maar volg me tips. Ik speel heel vaak Singles waar ik veel geld op leg en soms ook 1 euro betjes.
Tip voor vandaag :
Zwitserland u21 - Spanje u21 2
Morgen kom ik met rijtjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajay070
Country flagajay070 in 6-09-2012 16:17 Leden topics
in 6-09-2012 16:17 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welkom hier op voetbalwedden Ajay70. Suuces met de Toto weddenschappen! De odds liggen bij de Toto over het algemeen veel lager dan bij online bookies dus zodra jij 18 wordt kan er in ieder geval op veel betere odds ingezet worden ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bedankt. Ja inderdaad, maar moet nog een tijdje wachten. Gister vergeten me rijtjes hier te zetten. Voor vandaag 20 euro gezet op Real Madrid B - Xerez (1). Maandag kom ik met rijtjes.
0 Vind ik leuk's
Aangezien ik niet een speler ben met rijtjes, maar meestal met single betjes, gebruik ik dit topic anders. Ik begon met 10 euro en heb nu 45 euro. Alleen heb ik dit niet hier gezet. Dus mijn doel is om vanaf 45 euro 500 te maken. Dit doe ik in een winkel en gaat dus wel lang duren. Hoop dat jullie me volgen.
0 Vind ik leuk's
Wel handig om te vermelden is de wedstrijden die jij bet met de odds erbij. Verder lijkt het mij bij de toto niet mogelijk om winst te behalen omdat de odds daar veel lager liggen. Of is dit tegenwoordig al veranderd heb al een tijd niet meer op de toto website gekeken. Aangezien jij nog geen andere keuze hebt zul jij het met de toto moeten doen omdat iemand die minderjarig is daar schijnbaar nog wel kan wedden (gokken vanwege de lage odds bij de toto). In ieder geval veel succes met de challenge van 45 naar 500, ik zal de tototips met belangstelling volgen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Odds liggen inderdaad veel lager. En bij de winkels in de buurt doen de meeste niet echt moeilijk ;p Leuk dat je het gaat volgen.
Morgen :
Israël - Rusland 2 @ 1.83
Inzet : 20
Mogelijke winst : 36,60
0 Vind ik leuk's
Toch 40 op Rusland gezet, kan 73,20 worden.
0 Vind ik leuk's
Rusland heeft overtuigend met 4-0 gewonnen bij Israel dat is in ieder geval een goed begin.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Inderdaad, €73,20 binnen :d
Ik zet Zaterdag weer
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.