Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: arubart

Hallo,

Ik ben Bart (heb 1,5 jaar op aruba gewoon vandaar de nickname) woon en werk gewoon in NL en ben nu sinds 1,5/2 jaar bezig met wedden en richt me vooral op voetbal en soms een uitschieter naar tennis, maar ik kijk daar veel te weinig van om de spelers echt goed te kennen.

Heb al van alles geprobeerd van combo's tot stappenplan en op spelers die scoren of een kaart krijgen maar ben er nog steeds niet uit wat nu echt goed/winstgevend voor me werk.

Ik zal hier mijn picks delen of goede picks die ik tegen kom op blogabet of andere fora's

de picks die ik op mijn bloga zet zal ik hier kopiëren maar dan is de onderbouwing als die erbij zit in het engels.
mijn bloga: arubart.blogabet.com (resultaten zijn niet heel denderend maar zoals te lezen was ik in het begin niet serieus genoeg en ben ik vanaf augustus alles wat serieuzer gaan spelen en hopelijk sta ik qua units nu voort elke maand in de plus. (ik speel mijn tips zelf ook maar dan op unibet, betvictor, bwin en williamhill.)

Succes ermee als je iets volgt.

VOLGEN IS OP EIGEN RISICO UITERAARD :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar arubart
Country flagarubart in 14-09-2015 09:43 Leden topics
in 14-09-2015 09:43 Leden topics
166 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

https://gyazo.com/fb669a912c7e408ac8ce818c2df48bb5

Vandaag EL met veel verschillende kwaliteiten vanuit alle windstreken.

Speel vandaag alleen op goals ipv op teams en op asian lines.

Bij 2 doelpunten een void dan word de odd in de combo 1 bij meer doelpunten een win.

Verwacht bij alle wedstrijden een BTS behalve bij Tottenham maar in een combo beperk ik graag het risico.

@4.57

De single die ik vandaag speel:

Flamengo RJ - Coritiba --> Flamengo asian handicap -1 @2.43 bij Unibet

Bij 1- doelpunt verschil is dit een void.

Flamengo is bezig met een heerlijke winning streak, laatste 4 wedstrijden wonnen ze allemaal met 2 doelpunten verschil en dit was allemaal tegen ploegen die boven Coritiba staan.

Flamengo speel thuis en ik verwacht een goede overwinning met toch redelijk wat goals voor Braziliaanse begrippen.

Je kan eventueel ook asian goals over 2.25 spelen @1.97 (bij maar 2 doelpunten krijg je 50% van je inzet terug)

Zo wazig soms heb ik het gevoel dat ik bij Zuid-Amerikaans voetbal het tegenovergestelde moet wedden van mijn gedachte... gelukkig dekt de combo mijn inzet en ben ik wederom weinig opgeschoten.. op naar de volgende pick.

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:10
0 Vind ik leuk's

Heb je al gekeken naar de uitslagen van Tottenham ?

https://www.flashscore.nl/wedstrijd/bsTITncI/#samenvatting-wedstrijd/samenvatting-wedstrijd

Ik dacht daar eerder aan -2.5 of waarom denk je over 2?

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:10
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Heb je al gekeken naar de uitslagen van Tottenham ?
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/bsTITncI/#h2h;overall
Ik dacht daar eerder aan -2.5 of waarom denk je over 2?


Was net in het topic jou bericht aan het lezen, ik begrijp je keuze maar ik kijk niet naar de Engelse competitie voor deze goals.
Tottenham speelt redelijk sterk en is in mijn ogen toch een klasse sterker dan Qarabag.
Zie Tottenham er toch zeker wel 2 scoren, alles wat er meer gescoord word is mooi voor mijn combo.
Deze pick zal het meeste risico lopen misschien maar ik heb hem geplaatst en kan hem niet meer wijzigen.
0 Vind ik leuk's
https://gyazo.com/2ac3059746d86b6ae57116c15eaa6a89

Hier mijn single picks voor vandaag bij Unibet, de pick van Genk las ik hier op de chat en na het bekijken van de stats lijkt me dit wel een goede pick.

Lierse - Dessel --> Asian over 2.75 goals @1.92 3-1 FT
Genk - Mechelen --> 1 @1.85 3-1 FT
Nac - Emmen --> Asian over 3 goals @1.77 2-2 ft
Almere - MVV --> Asian over 3 goals @1.94 0-3 ft VOID
FC Oss - Eindhoven --> Asian over 3 goals @1.92 0-4 ft

Ik speel deze picks allemaal 2/10

Dan speel ik er nog eentje 1/10 puur op funny facts:
https://gyazo.com/3701c1af2f635ab628b2ad9b748fc527

Getafe - Málaga --> total goals by away team u0.5 @2.55 1-0 FT

Malaga heeft de 3 wedstrijden van deze competitie ronde nog geen doelpunt gemaakt.
Malaga heeft als uitploeg bij Getafe de afgelopen 3 wedstrijden geen doelpunt gemaakt.
Malaga heeft vorig seizoen 16 uitdoelpunten gemaakt in 19 wedstrijden (uit bij getafe dus niet vorig seizoen)

0 Vind ik leuk's
Toch lekker bezig Bart

Heb een gelijkaardige combo gemaakt met 4 EL matchen over 2 gebaseerd op de jouwe en ook goed :) Dus alvast bedankt daarvoor (y)
Denk wel dit regelmatiger te doen nu, voelt voor in combo toch een stuk veiliger aan dan de gewone over 2,5.
Hoe zit het trouwens als je -2,25 ofzo in een combo speelt. Als je de helft of een deel kan recupereren? Wat gebeurt er dan met de odd van de combo?

Genk-Mechelen speel ik ook, ben een Genk supporter en zie deze wel goed komen
0 Vind ik leuk's
Hey Peboog,

Goed om te horen dat andere er ook iets aan hebben.
De odds voor over2 zijn niet heel hoog maar in ene combo van max 3 a 4 wedstrijden nog wel leuk.
Stel je pakt asian goals o2.25 en het word 2 dan word je odd volgens mij 0.5 maar dat weet ik niet zeker, zou je combo dan hard naar beneden halen lijkt me.
Misschien wel 0.75 heb op internet gezocht maar vind het niet wat het doet in een combo...

Misschien dat iemand anders dit weet ?

Succes en vooral veel plezier met de wedstrijd van Genk
0 Vind ik leuk's
Nog een toevoeging voor vandaag:

Helmond Sport - Volendam --> Volendam over 1.5 teamgoals @1.86 (unibet) FT 0-2

stake 2/10
0 Vind ik leuk's
peboog:
Toch lekker bezig Bart

Heb een gelijkaardige combo gemaakt met 4 EL matchen over 2 gebaseerd op de jouwe en ook goed :) Dus alvast bedankt daarvoor (y)
Denk wel dit regelmatiger te doen nu, voelt voor in combo toch een stuk veiliger aan dan de gewone over 2,5.
Hoe zit het trouwens als je -2,25 ofzo in een combo speelt. Als je de helft of een deel kan recupereren? Wat gebeurt er dan met de odd van de combo?

Genk-Mechelen speel ik ook, ben een Genk supporter en zie deze wel goed komen


https://gyazo.com/776f36e043a593832d41e9f028f9c3e2

Hier zien we wat er gebeurd met de odd als je over 2.75 goals pakt en het worden 3 goals.
Hij veranderd de odd van 1.72 naar 1.36 dus hetgeen boven de 1.00 halveerd hij.

Was een mooie avond 6 goed 1 void.
0 Vind ik leuk's

Singles voor vandaag 2/10:


Real Madrid - Granada CF --> over 4 goals asian @1.82 (vorige h2h was 7-1 voor Real) FT 1-0 bah bah

AIK - BK Hacken --> AIK -1 asian @2.17 (Aik verloor thuis nog nooit van Hacken en wonnen meerdere keren met 2 goals of meer) 70ste min rood maar gelukkig FT 2-1 vast gehouden voor void

Macclesfield - Forest Green --> o1.5 team goals Forest green @2.02 (6 van de 8 h2h2 scoorde Forest 2 goals) FT 4-1 in 45ste min rood voor Forest helaas

Rotherham - Cardiff --> Cardiff DNB @1.74 (sinds 1999 heeft Rotherham niet meer gewonnen van Cardiff + Rotherham heeft slechte start) FT 2-1 41st min rood Cardiff helaas en 92' min eigen doelpunt... zonde

Small single voor vandaag 1/10:

Shimizu - Urawa --> Urawa -1 asian @2.42 1-4 FT

tip via bloga: tsubasa10.blogabet.com

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:11
0 Vind ik leuk's
Singles die ik vandaag 2/10 speel op unibet:

Al Ahli Dubai - Al Dhafra --> Al Ahli Dubai 0-1 EU Handicap @1.85(2 doelpunten verschil vereist). FT 2-1

Ik weet het foekiejoekie landen maar goed puur op stats gebaseerd, ze wonnen hun vorige thuiswedstrijd met 8-1 van een andere ploeg dus scoren kunnen ze wel.
Vorige h2h wonnen ze uit met 2-0 en de h2h daarvoor wonnen ze thuis met maar 1-0 (toen kregen ze van de bookies wel een qouteing van 1.6 en nu 1.30)

Doxa - APOEL --> over 3.5 goals @2.23 ONGELOOFLIJK TEGEN DE PLOEG MAAR 0-1 FT !!!
Apoel heeft na 3 wedstrijden een doelsaldo van 13-3
Doxa heeft na 3 wedstrijden een doelsaldo van 3-6 (waarvan 3 tegen doelpunten van AEK Arnaka, deze staan op de lijst nu 1 plaats hoger dan apoel)
in de 13 afgelopen h2h wedstrijden hebben ze een gemiddelde van 3.46 goals... met de vliegende start van Apoel geef ik dit value.
Mocht je het liever veiliger spelen dan kan je o2.5 goals pakken @1.45

Neman - FC Minsk --> FC Minsk @1.85 FT 1-1
Minsk staat na 19 wedstrijden 3de in de lijst met een W-G-L 11-3-5, van de 5 verloren wedstrijden waren er 4 uitwedstrijden maar de laatste 9 wedstrijden (uit en thuis samen) wonnen ze er 8 en speelde er 1 gelijk.
h2h won Minsk 90% ongeveer van de wedstrijden

Dan nog een combo wat natuurlijk altijd gedoemd is te mislukken:
https://gyazo.com/1a1d7a46714ab47280a44d3a5447a8bb

Wat een drama dag en kijk vooral niet naar de combo daar was meer fout dan goed... pleh
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.