Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van betman84

Hier een aantal tips:
Manchester United - Sevilla ---- 1 @1,38
Manchester-coach Moyes heeft aangegeven deze wedstrijd te zien als echte test voor het nieuwe seizoen en zal dus met de volledige A-selectie aantreden. De verwachte basiself is: De Gea, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra, Zaha, Carrick, Anderson, Giggs, Kagawa, van Persie. De wedstrijd wordt gespeeld op Old Trafford.
Sevilla heeft gisteren (donderdag) de return van het tweeluik met Podgorica in Montenegro gespeeld. Het werd weliswaar 1-6, maar het reizen werk zeker in het nadeel voor de Spanjaarden.
Brann - Lillestrom ---- over 2,5 goals @1,60
Bij wedstrijden van Brann wordt over het algemeen vaak gescoord, omdat de verdediging nogal zwak is maar de voorhoede dit compenseert door te scoren. Lillestrom nu al een aantal weken met weinig goals voor maar ben ervan overtuigd dat deze reeks een keer wordt doorbroken.
FC Oss - Jong Ajax ---- 2 DNB @1,50
De ploeg van Fons Groenedijk heeft tegen Telstar al laten zien waarom ze een Jupiler League waardig elftal zijn, waar de mannen uit Oss volledig kansloos werden gelaten bij Jong Twente. Ik voorzie een overwinning voor Jong Ajax, maar kies voor safe in de vorm van draw no bet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betman84
Country flagbetman84 in 9-08-2013 13:16 Leden topics
in 9-08-2013 13:16 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
startersongeluk ,zullen we maar zeggen :s
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Of even naar de juiste info zoeken, want bijv. Manchester speelde met een totaal ander team. odds van Sevilla waren dus ook aan het dalen richting de wedstrijd.
Waar baseer je nu op dat die Noorse wedstrijd een over zou worden? Je denkt dat er vandaag een reeks doorbroken wordt?
Was je bekend met de opstelling van jong Ajax?
Zo maar wat vragen, want ik vind het oprecht vervelend dat je deze bets hebt verloren, de tip is mss wel om voorzichtiger om te gaan met tips plaatsen.
Succes met het vervolg! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.