Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van brammetje85

De beste picks van de dag in dit topic. Ik zal mijn bankroll gaan bijhouden in dit topic. Volg mij om snel te kunnen zien wanneer ik tips heb geplaatst. Reacties in het topic zijn altijd welkom, kritisch of niet. Ik zet mijn tips dan ook niet meer in de chat zoals ik voorheen deed maar doe dit in dit topic. Allemaal succes en laat maar weten via een reactie of je mijn bets meespeelt of niet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brammetje85
Country flagbrammetje85 in 26-06-2012 20:18 Leden topics
in 26-06-2012 20:18 Leden topics
240 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brammetje85:
Alvast gezet voor morgenavond. De odds zullen zakken voor uitploeg hier. Gremio moet de dag hierna aantreden in de Copa Libertados. Gremio zal aantreden met een b team en junioren. Vandaar mijn bet:
Gremio - Santa Cruz do sol speel 2 @3,36

Odd al gedaald naar 2,68
Mooie bet, speel em mee (Y)
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
\
brammetje85:
Alvast gezet voor morgenavond. De odds zullen zakken voor uitploeg hier. Gremio moet de dag hierna aantreden in de Copa Libertados. Gremio zal aantreden met een b team en junioren. Vandaar mijn bet:
Gremio - Santa Cruz do sol speel 2 @3,36 uitgecashed , 5 euro verlies

Voor vandaag verder nog:
Al-Shabab (KSA) v Al-Raed (KSA) Asian Handicap speel 1 -0.75 @1,90 10 euro 2-2 (n)
Na 2 maanden geen officiele wedstrijd gespeeld te hebben, en na het vertrek van de smaakmaker Willian bij Shakhtar en de fantastisched odds op Dortmund. Dubbele stake voor deze match.
Shakhtar v Dortmund / DNB Dortmund @1,99 20 erop. 2-2 inzet terug
brammetje85:
Nog 1 tip voor vanavond : Chelmsford - Farnborough speel 1 @1,69 10 erop afgelast inzet terug

brammetje85:
Hopelijk met dank aan omd1 speel ik ook Quindio v Once Caldas speel 2 @2,3 10 erop uitgecashed gezien de stats en ondanks de rode kaart voor thuisploeg 11,40 uitgecashed

-15 vandaag morgen beter
Succes allen@!!
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
brammetje85:
Alvast gezet voor morgenavond. De odds zullen zakken voor uitploeg hier. Gremio moet de dag hierna aantreden in de Copa Libertados. Gremio zal aantreden met een b team en junioren. Vandaar mijn bet:
Gremio - Santa Cruz do sol speel 2 @3,36

Odd al gedaald naar 2,68
Mooie bet, speel em mee (Y)

lol 5-0 voor Gremio :p
Zonde maar was een mooie bet :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
onzemichael:
brammetje85:
Alvast gezet voor morgenavond. De odds zullen zakken voor uitploeg hier. Gremio moet de dag hierna aantreden in de Copa Libertados. Gremio zal aantreden met een b team en junioren. Vandaar mijn bet:
Gremio - Santa Cruz do sol speel 2 @3,36

Odd al gedaald naar 2,68
Mooie bet, speel em mee (Y)

lol 5-0 voor Gremio :p
Zonde maar was een mooie bet :)

Gelukkig op tijd uitgecashed, zag het aankomen idd.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond Europa League:
Bankroll: 197,25
Anzhi - Hannover speel Anzhi -0.75 @1,98 10 erop
Bate - Fenerbahce speel BTS @1,85 10 erop
Leverkussen - Benfica speel Benfica DNB @2,52 10 erop
Leverkussen - Benfica speel +2,5 goals @1,81 10 erop
Basel- Dnipro speel Dnipro DNB @2,08 10 erop
Succes vanavond!!
0 Vind ik leuk's
In de rust van Atletico Madrid- Kazan (0-1)
Atletico -0.25 @1,77 10 erop
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
Voor vanavond Europa League:
Bankroll: 197,25
Anzhi - Hannover speel Anzhi -0.75 @1,98 10 erop 3-1 (y)
Bate - Fenerbahce speel BTS @1,85 10 erop 0-0 (n)
Leverkussen - Benfica speel Benfica DNB @2,52 10 erop 0-1 (y)
Leverkussen - Benfica speel +2,5 goals @1,81 10 erop 0-1 (n)
Basel- Dnipro speel Dnipro DNB @2,08 10 erop 2-0 (n)

brammetje85:
In de rust van Atletico Madrid- Kazan (0-1)
Atletico -0.25 @1,77 10 erop 0-2 (n)

Bankroll: 180
0 Vind ik leuk's
Qatar:
Al Jaish - Al-Sadd speel +2,5 goals @1,83 5 erop
Al Jaish - Al-Sadd speel 2 @2,10 gezet 5 erop
0 Vind ik leuk's
Vanavond Sparta - Eindhoven Sparta-1,5 @1,99 27 euro erop
0 Vind ik leuk's
Paar dagen niet gepost: Tussenstand: 196.99
Vanavond Cambuur - Eindhoven speel Cambuur -1,5 @1.98 50 erop
Eindhoven met teveel geblesseerden. De gehele voorhoede (1ste 3 topscoorders) zijn door schorsingen en blessures afwezig. Cambuur 2 wedstrijden minder gespeeld dan Sparta.
Bron fc-eindhoven.nl :
FC Eindhoven zal maandagmiddag met slechts zestien spelers afreizen naar Friesland. Slechts derde doelman Jorn Wagener is fit, maar niet opgenomen in de selectie. De rest is geschorst (Vinnie Vermeer en Serhat Koç), niet wedstrijdfit of ziek geweest (Joep van Vroenhoven en Sherry Kindo Kamara) of geblesseerd (de overige acht spelers).
Blessures: Jason Bourdouxhe (knie), Soufian Dadda (lies), Timothy Durwael (hamstring), Sven van de Kerkhof (hoofd), Jelle van Kruijssen (schouder), Josemar Makiavala (knie), Martijn Thomassen (knie) en Joep Zweegers (knie).
Geschorst: Serhat Koç en Vinnie Vermeer.
Cambuur zonderBroekhof(df 6/0),Diemers(mf 11/0) and van der Heide(mf 8/3)
Succes !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.