Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van brammetje85

De beste picks van de dag in dit topic. Ik zal mijn bankroll gaan bijhouden in dit topic. Volg mij om snel te kunnen zien wanneer ik tips heb geplaatst. Reacties in het topic zijn altijd welkom, kritisch of niet. Ik zet mijn tips dan ook niet meer in de chat zoals ik voorheen deed maar doe dit in dit topic. Allemaal succes en laat maar weten via een reactie of je mijn bets meespeelt of niet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brammetje85
Country flagbrammetje85 in 26-06-2012 20:18 Leden topics
in 26-06-2012 20:18 Leden topics
240 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
brammetje85:
América-MG - Atlético-PR speel 1 @1,95 10 erop (y)

Vandaag comb; Stabæk - Strømsgodset speel 2 + Odd Grenland - FK Haugesund speel 2 @4,51 10 erop
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
brammetje85:
América-MG - Atlético-PR speel 1 @1,95 10 erop (y)

Vandaag comb; Stabæk - Strømsgodset speel 2 (1-2) (y) + Odd Grenland - FK Haugesund (2-1) (n) speel 2 @4,51 10 erop combi (n)

Haugesund liet het afweten, jammer van mijn combi, maar een livebet in de 2e helft op Stromsgodset @1,95 10 erop heeft het goedgemaakt. (y)
Nieuwe live bet Rosenborg-Molde speel 2 @3,10 10 erop
0 Vind ik leuk's
Succes met je geweldige tips (y)
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
brammetje85:
brammetje85:
América-MG - Atlético-PR speel 1 @1,95 10 erop (y)

Vandaag comb; Stabæk - Strømsgodset speel 2 (1-2) (y) + Odd Grenland - FK Haugesund (2-1) (n) speel 2 @4,51 10 erop combi (n)

Haugesund liet het afweten, jammer van mijn combi, maar een livebet in de 2e helft op Stromsgodset @1,95 10 erop heeft het goedgemaakt. (y)
Nieuwe live bet Rosenborg-Molde speel 2 @3,10 10 erop (1-0) (n)

Bankroll: 256,50
Live bet in de rust tussen Starjan_Fram speel 1 @2,55 10 erop
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Succes met je geweldige tips (y)

Ik hoef maar een strike te hebben van 51% om winst te behalen omdat 99% van mijn bets odds hebben van (ver) boven de 2. Jij daarintegen denkt safe te spelen met kleine odds, maar het risico word veels te groot. Jij moet 8 keer winnen om 1 x te mogen verliezen. Een combi van 4 om op een odd van 2 te komen is lachwekkend, zo dom en risicovol. Ik mag 1 om 1 om quite te spelen. Denk daar maar eens goed over na.
0 Vind ik leuk's
Maar ik speel niet alleen qoute"s van 1,25. ;-)
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
comeyer:
Succes met je geweldige tips (y)

Ik hoef maar een strike te hebben van 51% om winst te behalen omdat 99% van mijn bets odds hebben van (ver) boven de 2. Jij daarintegen denkt safe te spelen met kleine odds, maar het risico word veels te groot. Jij moet 8 keer winnen om 1 x te mogen verliezen. Een combi van 4 om op een odd van 2 te komen is lachwekkend, zo dom en risicovol. Ik mag 1 om 1 om quite te spelen. Denk daar maar eens goed over na.

Second this
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
brammetje85:
comeyer:
Succes met je geweldige tips (y)

Ik hoef maar een strike te hebben van 51% om winst te behalen omdat 99% van mijn bets odds hebben van (ver) boven de 2. Jij daarintegen denkt safe te spelen met kleine odds, maar het risico word veels te groot. Jij moet 8 keer winnen om 1 x te mogen verliezen. Een combi van 4 om op een odd van 2 te komen is lachwekkend, zo dom en risicovol. Ik mag 1 om 1 om quite te spelen. Denk daar maar eens goed over na.

Second this

Hoe hoger de qoute hoe eerder je kans maakt op verlies. Mijn manier vn werken levert misschien minder op maar heeft meer kans van slagen.
0 Vind ik leuk's
Natuurlijk win je meer als je qoute"s van 2 doet, maar die heb jij niet 2 van de 4 keer goed. ;-)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Natuurlijk win je meer als je qoute"s van 2 doet, maar die heb jij niet 2 van de 4 keer goed. ;-)

Kontmeyer is geblockt vanaf nu. Als je mijn topic volgt zie je dat ik winstgevend ben. Ik zet mijn bets voor de wedstrijd op dit topic. Live bets zo snel mogelijk. Ik wijzig niets , zoals jezelf kunt zien door datum en tijd dergelijke. Ook houd ik mijn bankroll bij. Kontmeyer is een arrogante schreeuwlelijk zonder enige zelfrefectie. Voor mij is het een onzeker bang mannetje, met altijd die valueloze +1,5 goals bets. Ook heb ik weleens een mindere reeks gehad zoals iedereen weleens, hier maak ik mij niet druk om. Ik plaats hier wat ik speel. Doe ermee wat je wilt. Succes medewedders
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.