Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ceetnn

Met de start van het nieuwe jaar, start ik ook met een nieuw topic. Ik zal hier mijn (wed)tips delen. Ik had eerder al een gelijkaardig topic lopen, maar door de wijziging van het platform was het onoverzichtelijk geworden. Daarnaast heb ik ook gewoon even een pauze genomen omdat andere dingen de prioriteit kregen, but here I am.

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar via deze weg ook goed inzetten!


Te beginnen met deze:


Engeland - National South

Eastbourne Borough - Whitehawk: 1 @1.83 (FT: 1-4)

Eastbourne Borough staat 14e, Whitehawk 22e en laatste. De bezoekers wonnen dit seizoen nog niet. Het speelde slechts 4 keer gelijk, telkens thuis. Op verplaatsing pakte het nog geen punten.


E. Borough doet het ook niet super, maar weet wel wat winnen is. Een week geleden speelden beide ploegen tegen elkaar, toen won Eastbourne Borough met 0-1.


Daarnaast incasseert Whitehawk veel doelpunten (63) en scoort het moeilijk (17). Wie graag op goals speelt: BTTS NO @2.60 of Whitehawk -1.5 goals @1.57 zijn altijd een gokje waard in mijn ogen.


Engeland - League One

Scunthorpe United - Bury: 1 @1.83 (FT: 1-0)

Scunthorpe is hier in mijn ogen simpelweg de betere ploeg en moet thuis de laatste in de stand Bury kunnen kloppen. Scunthorpe staat 4e in de stand en speelt dusver een goed seizoen. Bury kon bovendien nog niet winnen op verplaatsing.


De heenwedstrijd eindigde op 0-1, ook deze keer zou Scunthorpe de wedstrijd winnend moeten afronden. De laatste 5 onderlinge duels eindigden telekens op een overwinning voor Scunthorpe.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ceetnn
Country flagceetnn in 1-01-2018 11:22 Leden topics
in 1-01-2018 11:22 Leden topics
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 25 aug. 2018, 13:23 schreef boempatat:

Ondanks Dynamo Kyiv vaak met 1-0 of 0-1 weet te winnen, en in de competitie nog geen tegentreffers slikte, lijkt er mij alles opgeteld wel value te liggen bij deze bet: BTTS @2.60 op betfirst (ben niet zeker of het nog ergens hoger staat?)


http://www.oddsportal.com/soccer/ukraine/premier-league/ch-odessa-dynamo-kyiv-OIwoH25b/#bts;2


Betfirst en bwin@2.55 .

UB @2.38hier ook al flink gezakt van 2.85

Gezien het verleden zou het inderdaad mogelijk moeten zijn, mooie quotering!

2 Vind ik leuk's
Op za. 25 aug. 2018, 11:49 schreef ceetnn:

Oekraine - Premier - League

Chernomorets Odessa - Dynamo Kyiv: BTTS @2.60


Ik wil deze bet graag met jullie delen wat de odds zijn al aan het zakken. Deze quotering staat in mijn ogen veel te hoog.


Chernomorets Odessa is een van de zwakkere ploegen in Oekraïne, maar is met een vierde plaats wel degelijk aan het nieuwe seizoen begonnen. Dat geldt ook voor Dynamo Kyiv dat dit seizoen ijzersterk is.


Chernomorets Odessa is een ploeg dat thuis vaak een doelpuntje weet te maken. Dynamo Kyiv is uiteraard favoriet en is verdedigend zeer sterk. Ze slikten dit seizoen nog geen tegendoelpunten in de competitie..


Als we kijken naar de zeven laatste confrontaties tussen beide ploegen, dan zien we dat Kyiv het niet altijd even simpel heeft tegen deze ploeg. In die zeven laatste confrontaties waren beide teams telkens trefzeker, opvallend dus. Vorig jaar won Chernomorets Odessa zelfs met 2-1. Een statistiek die mij dus in het oog springt.


Daarnaast heeft Dynamo Kyiv ook al een aantal Europese duels achter de rug, deze week nog tegen Ajax. Ik denk dat Dynamo Kyiv ondanks de 3-1-nederlaag in Ajax thuis ongetwijfeld vol voor de kwalificatie wil gaan. De wedstrijd van vandaag ligt daar een beetje 'ongelegen' tussen.


Ondanks Dynamo Kyiv vaak met 1-0 of 0-1 weet te winnen, en in de competitie nog geen tegentreffers slikte, lijkt er mij alles opgeteld wel value te liggen bij deze bet: BTTS @2.60 op betfirst (ben niet zeker of het nog ergens hoger staat?)

Ondanks de matige stats van de thuisploeg , is deze toch mooi binnen. Ik heb 'm voor 2,55 kunnen spelen. Bedankt voor de tip.

1 Vind ik leuk's
Op za. 25 aug. 2018, 14:09 schreef ceetnn:

België - Jupiler Pro League

Standard - STVV: 2X @2.50 / STVV +2 (EH) @1.50


Standard neemt het vanavond op tegen STVV, een burenduel kun je het noemen. Standard krijgt thuis de favorietenrol toegewezen, niet geheel onterecht want ze hebben een sterke ploeg en spelen goed voetbal onder Preud'homme. Toch blijven de resultaten een beetje uit. Vorig weekend werd er vlot gewonnen van Lokeren en op de eerste speeldag thuis tegen Gent, maar het speelde ook al gelijk tegen Cercle Brugge en Waasland-Beveren, ploegen van hetzelfde niveau als Sint-Truiden.


STVV doet het al jaren slecht buitenshuis, maar weet in Luik wel vaak een resultaat te halen. Sinds Sint-Truiden terug op het hoogste niveau speelt, wist Standard slechts één van de acht onderlinge confrontaties te winnen (plus nog een keer in de beker). De Kanaries wonnen dit seizoen nog niet, maar verloren ook nog niet en spelen met momenten goed voetbal.


Bij STVV lopen bovendien altijd wel wat spelers met een Standard verleden rond, wat de wedstrijd altijd interessanter maakt. In mijn ogen zie ik Sint-Truiden vanavond opnieuw wel iets rapen in Luik. STVV +2 (EH) bouwt hier wat meer 'veiligheid' in.

Je zat er heel dicht bij. Jammer van de treffer in de extra tijd. Overkomt mij de laatste te vaak, doelpunten in de 94e of 95e minuut. Erg frustrerend.

1 Vind ik leuk's

Inderdaad, jammer van het doelpunt in het slot! Altijd pijnlijk en frustrerend... Gelukkig maakt de wedstrijd in Oekraïne het goed.

0 Vind ik leuk's

Engeland - Premier League

Newcastle United - Chelsea: BTTS @1.83 / BTTS & +2.5 goals @2.20 (FT: 1-2)


Newcastle deed het vorig seizoen goed tegen de toppers. Op de eerste speeldag werd er dit seizoen met 1-2 verloren van Tottenham, al zat er misschien meer in voor de thuisploeg. Vorig weekend op Cardiff speelde het ook goed en werd een penalty in het slot gemist. Ondanks de 1 op 6 speelt Newcastle dus degelijk voetbal.


Straks ontvangt het Chelsea, een ploeg dat met 6 op 6 prima een het nieuwe seizoen begonnen is. Op Newcastle hebben The Blues het de afgelopen confrontaties zeer moeilijk en wisten ze de laatste vijf duels op bezoek niet w. Vorig winnend af te ronden. Vorig seizoen ging het pijnlijk de boot in met 3-0.


Ik wil maar zeggen, Newcastle op eigen veld versla je niet zomaar, en gezien het degelijke spel zie ik ze straks scoren tegen Chelsea. Om vroeg in het seizoen paniek te vermijden worden er best punten gepakt tegen de ploeg uit Londen. Chelsea zelf kan rekenen op een aantal Spanjaarden voor de goals.


Bij deze geef ik opnieuw meerdere opties die in mijn ogen mogelijk zijn, ditmaal speel ik zelf BTTS & +2.5 goals @2.20. Ik verwacht een aangename pot met een aantal doelpunten, een winnaar duid ik niet aan.

Bericht gewijzigd door ceetnn op zo 26 aug. 2018, 17:03
1 Vind ik leuk's

Het duurde lang voordat de goals vielen, maar de winst is binnen. Mooie tip Bedankt.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 26 aug. 2018, 18:59 schreef superwin:

Het duurde lang voordat de goals vielen, maar de winst is binnen. Mooie tip Bedankt.

Was redelijk pover spel van Newcastle - alles achter de bal -, had het na een uur zowat een beetje opgegeven. In het slot ging het opeens snel, beetje geluk mee gemoeid. Mag ook eens ;) .

0 Vind ik leuk's

België - Jupiler Pro League

RC Genk - Waasland Beveren: 1 @1.24 (FT: 3-2)


Spanje - La Liga

Sevilla - Villarreal: 1X @1.24 (FT: 0-0)


Italië - Serie A

Frosinone - Bologna: Frosinone +0.5 goals @1.47 (FT: 0-0)


Combi 2.26


Laatste pre-live van het weekend.

Bericht gewijzigd door ceetnn op do 30 aug. 2018, 13:04
0 Vind ik leuk's

Pre-live tips voor vanavond


Europa League - kwalificaties

Apollon Limasol - FC Basel: Apollon Limasol 0 @1.70 (FT: 1-0)


Ik heb het eerder al eens aangehaald bij een vorige bet, maar Limasol doet het echt prima thuis. Ze weten voor eigen publiek vaak het verschil te maken. Ze verloren met 3-2 in de heenronde, dat is op zich nog een degelijke uitgangspositie.


Basel heeft me dit seizoen nog niet echt overtuigd en speelt een beetje onvoorspelbaar. Het slikt net iets te makkelijk doelpunten en laat het nu dat zijn dat Limasol thuis goed kan: scoren. Ik geef de Cyprioten zelfs een redelijke kans om zich nog te kwalificeren. Thuis zie ik ze een nederlaag vermijden, maar door het wisselvallige karakter van Basel dusver dit seizoen lijkt me zuiver voor een thuisoverwinning iets te riskant.


Apollon Limasol AH 0 heeft in mijn ogen een acceptabele quotering. BTTS lijkt me ook een mogelijkheid, maar die odd (@1.65) vind ik net iets te laag.


Europa League - kwalificaties

FC Kopenhagen - Atalanta Bergamo: BTTS @1.83 (FT: 0-0)


Hier houd ik het relatief kort en baseer ik me gewoon op de vorm van beide ploegen. De vorm van beide ploegen is namelijk prima, ook het scorend vermogen zit goed. De heenwedstrijd eindige op 0-0, een klein wonder, want Atalanta had genoeg kansen om te scoren.


Kopenhagen weet dat het zelf zal moeten scoren om kwalificatie af te dwingen, liefst meerdere keren, want bij een uitdoelpunt ziet het er slecht voor ze uit. Als Atalanta speelt zoals het al een heel seizoensbegin speelt, moeten ook zij kunnen scoren.


De bezoekers zijn - terecht - favoriet, maar zo'n verplaatsing naar Denemarken is niet te onderschatten.


europa league - kwalificaties

Steaua Boekarest - Rapid Wien: 1 @2.00 (FT: 2-1)


De heenwedstrijd eindige op een 3-1-overwinning voor Rapid Wien. De Roemenen moeten straks vol aan de bak. In de competitie tankte Steaua alvast vertrouwen door met 1-4 te gaan winnen in Viitorul en eveneens de leiding te pakken. Thuis is een doelpunt tevens zo goed al een garantie.


Rapid Wien won ook dit weekend met 2-1 van Wacker Innsbruck, maar lijkt met net iets wisselvalliger te spelen dan de Roemenen. In Roemenië geloven ze alvast met z'n allen in de kwalificatie. Een kleine nederlaag is voor Rapid Wien overigens geen drama door de 3-1-overwinning in de heenronde.


Gnohéré, de spits van Boekarest, is trouwens in bloedvorm met zeven doelpunten in de laatste zes wedstrijden. Een overwinning op eigen veld lijkt me hier wel in te zitten tegen een faire odd.


Zoals ik zelf altijd zeg en doe: voel je vrij om de bets te volgen waarin je kan vinden (volg niet blind) en good luck!

Bericht gewijzigd door ceetnn op do 30 aug. 2018, 20:53
0 Vind ik leuk's

Portugal - Segunda Liga

FC Porto B - Academico Viseu: Academico Viseu 0 @2.00 / 2X @1.50 (FT: 2-1)


De b-ploeg van Porto is met 0 op 9 slecht begonnen aan het seizoen in de Portugese tweede klasse. Vorig seizoen startte het goed, om in de tweede seizoenshelft door het ijs te zakken. De nederlagen dit seizoen waren dusver vrij duidelijk, op eigen veld werd er verloren van promovendus Farense.


Estoril 4 - 0 Porto B

Porto B 1 - 3 Farense

Penafiel 2 - 0 Porto B


Academico Viseu begon goed aan het seizoen met 7 op 9. Vorig seizoen streed het mee bovenin de rangschikking en was een promotie niet ver weg. Ook dit seizoen zullen ze een gelijkaardige rol vervullen. Vorig seizoen eindigden de twee confrontaties tussen Porto B en Academico Viseu op een overwinning voor die laatste.


Sporting Covilhã 0 - 0 Academico Viseu

Academico Viseu 3 - 1 UD Oliveirense

Academico Viseu 3 - 2 Arouca


Alles opgeteld vind ik de quotering voor een overwinning van Academico Viseu redelijk hoog @2.60, zeker omdat die b-ploeg van Porto dusver matig presteert. Ik neig naar een overwinning voor de bezoekers, maar lagere reeksen willen vaker wel eens tegenwerken. Bovendien zijn er vaak gelijke spelen in die divisie(s). Academico Viseu speelde vorig seizoen dertien keer gelijk. Academico Viseu AH 0 @2.00 en/of 2X @1.50 vind ik daarom eveneens een prima quotering om te spelen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op zo 2 sep. 2018, 10:31
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.