Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ceetnn

Met de start van het nieuwe jaar, start ik ook met een nieuw topic. Ik zal hier mijn (wed)tips delen. Ik had eerder al een gelijkaardig topic lopen, maar door de wijziging van het platform was het onoverzichtelijk geworden. Daarnaast heb ik ook gewoon even een pauze genomen omdat andere dingen de prioriteit kregen, but here I am.

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar via deze weg ook goed inzetten!


Te beginnen met deze:


Engeland - National South

Eastbourne Borough - Whitehawk: 1 @1.83 (FT: 1-4)

Eastbourne Borough staat 14e, Whitehawk 22e en laatste. De bezoekers wonnen dit seizoen nog niet. Het speelde slechts 4 keer gelijk, telkens thuis. Op verplaatsing pakte het nog geen punten.


E. Borough doet het ook niet super, maar weet wel wat winnen is. Een week geleden speelden beide ploegen tegen elkaar, toen won Eastbourne Borough met 0-1.


Daarnaast incasseert Whitehawk veel doelpunten (63) en scoort het moeilijk (17). Wie graag op goals speelt: BTTS NO @2.60 of Whitehawk -1.5 goals @1.57 zijn altijd een gokje waard in mijn ogen.


Engeland - League One

Scunthorpe United - Bury: 1 @1.83 (FT: 1-0)

Scunthorpe is hier in mijn ogen simpelweg de betere ploeg en moet thuis de laatste in de stand Bury kunnen kloppen. Scunthorpe staat 4e in de stand en speelt dusver een goed seizoen. Bury kon bovendien nog niet winnen op verplaatsing.


De heenwedstrijd eindigde op 0-1, ook deze keer zou Scunthorpe de wedstrijd winnend moeten afronden. De laatste 5 onderlinge duels eindigden telekens op een overwinning voor Scunthorpe.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ceetnn
Country flagceetnn in 1-01-2018 11:22 Leden topics
in 1-01-2018 11:22 Leden topics
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

UEFA Nations League

Noorwegen - Cyprus: 1 & BTTS @4.20 (FT: 2-0)


Noorwegen is de terechte favoriet, ik zie ze de partij straks dan ook winnen. Ze kunnen defensief sterk uit de hoek komen, maar Cyprus heeft met F. Papoulis en P. Soteriou twee goaltjesdieven rondlopen die straks wel eens kunnen scoren.


Bovendien is dit een wedstrijd met inzet en is het voor dit soort ploegen de meest realistische manier om een EK-ticket te verdienen. Een mooie odd om low stake te nemen in mijn ogen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op vr 14 sep. 2018, 11:33
0 Vind ik leuk's

België - Jupiler Pro League

Club Brugge - Lokeren: +1.5 goals 1st helft @2.05 / Club Brugge +1.5 goals 1st helft @2.75 (HT: 0-1 / FT: 2-1)


Club Brugge scoort thuis altijd vlot en veel. Lokeren doet het dusver dit seizoen niet bijzonder goed en ik denk dan ook dat ze het moeilijk gaan hebben in Brugge.


De thuisploeg begint meestal agressief en met veel aanvallende intenties aan de partij met de nodige doelpunten in de eerste helft tot gevolg.


In drie thuiswedstrijden scoorde club al tien keer, waarvan zeven keer voor de rust. Ook straks zie ik ze in de eerste helft al het verschil maken tegen Lokeren en dit lijkt me bijgevolg een prima odd om op te spelen.


Club Brugge scoort +1.5 goals 1st helft @2.75 is trouwens ook niet verkeerd.

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 15 sep. 2018, 09:42
1 Vind ik leuk's

Hmm.. jammer een aantal foute tips na elkaar al op dit forum gepost.


Vandaag lijkt er mij value te liggen bij de underdogs. Arsenal, Man United, Real Madrid en Barcelona spelen op verplaatsing bij 'mindere' ploegen. 1X bij deze wedstrijden is telkens een mogelijkheid, maar dat is wat kort door de bocht en te makkelijk, alhoewel...


Engeland - Premier League

Newcastle United - Arsenal: 1X @2.00 / Newcastle +0.5 goals @1.43 (FT: 1-2)


We moeten zeggen hoe het is, Arsenal speelt gewoon niet goed. Vorig seizoen niet, en dit seizoen voorlopig ook niet overtuigend. De odd voor Arsenal wint staat terecht aan de hoge kant, daar waag ik me niet aan.


Newcastle heeft dusver nog niet veel punten kunnen sprokkelen. Met tegenstanders als Tottenham, Chelsea en Man City is dat niet geheel onlogisch. De eerste wedstrijd speelde ze best lekker mee met Tottenham en zat er misschien wel een punt in, tegen Chelsea stelde Newcaslte dan weer weinig voor.


Arsenal schat ik zwakker in dan bovengenoemde ploegen. Ondanks een 6 op 6 vind ik ze niet overtuigen. Newcastle is en blijft ondanks te povere seizoenstart thuis moeilijk te kloppen.


Met een matig Arsenal - want dat is wat ik er dusver dit seizoen van vind - zie ik de thuisploeg niet verliezen, zeker als ze spelen zoals hun eerste wedstrijd tegen Tottenham.


Met @2.00 vind ik dit best een degelijke odd. Daarnaast vind ik de odd voor een doelpunten van de thuisploeg @1.43 ook niet verkeerd om in combi te spelen.


Engeland - Premier League

Watford - Manchester United: 1X @1.95 / Watford +0.5 goals @1.47 (FT: 1-2)


Hier houd ik het iets korter omdat dit eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal is als hierboven. Alleen doet Watford het dusver uitstekend dit seizoen (en ja het is nog vroeg maar wat kleingeld op een titel voor Watford kan na het Leicester verhaal nooit kwaad).


United speelt ondermaats en ik denk dat ze wel eens kunnen stuiten op een enthousiast Watford dat in de goede flow zit (zie Tottenham vorige speeldag), alleen jammer van de interlandbreak.


Een doelpunt van de thuisploeg lijkt me er in ieder geval toch in te zitten.


Volgende combi lijkt me bijgevolg ook een realistische verdubbelaar:


Newcaslte +0.5 goals @1.43

Watford +0.5 goals @1.47

Combi @2.10


Spanje - La Liga

Real Sociedad - Barcelona: 1X @3.00 / BTTS @1.71 (FT: 1-2)


Deze odd staat bijzonder hoog in mijn ogen. Real Sociedad is zowat het zwarte beest van Barcelona. Van de laatste tien confrontaties in Sociedad kon Barcelona er slechts twee (!) winnen, acht keer leidde het dus puntenverlies.


Barcelona blijft uiteraard Barcelona (zeker na de 8-2-overwinning tegen Huesca) maar een odd @3.00 voor 1X lijkt me echt veel te hoog. Zeker op verplaatsing is het toch altijd wat minder en gezien het verleden lijkt me hier echt wel value te liggen, niet?


Sociedad is daarnaast ook niet dramatisch slecht aan het seizoen begonnen. Je kan uiteraard nog afwachten tot de officiële opstellingen, gaan kijken naar de afwezigen e.d., maar hoe dan ook kan Low Stake gezien de hierboven vernoemde feiten nooit kwaad lijkt me.


Real Madrid staat in mijn ogen ook veel te laag tegen Bilbao, maar van die partij blijf ik af.


Misschien dat ik later vandaag nog wat speel/deel. Ik ga nog heeeel even wachten met het zetten van bovenstaande bets, want ik hoor eerst graag even wat meningen hierover. Is/lijkt dit te simpel, of ligt er effectief value? Dank en good luck!

Bericht gewijzigd door ceetnn op di 1 jan. 2019, 13:29
1 Vind ik leuk's

Trouwens met meningen bedoel ik geen duimpjes omlaag of omhoog want dat kan ik ook en daar heb ik letterlijk niks aan.

0 Vind ik leuk's

Newcastle speelt laf voetbal onder Benitez en die zullen het van standaard situaties moeten hebben tegen de topploegen. Ik heb wel vertrouwen in Emery en ondanks dat Arsenel wisselvallig is in het proces waar ze in zitten moeten ze in staat zijn om minimaal 2 doelpunten te maken tegen het beduidend zwakkere Newcastle. De vraag is alleen is de spits van Arsenal scherp genoeg want kansen zal die zeker krijgen. En Arsenal moet hopen dat die keeper van Newcastle niet opeens een werelddag heeft.


En het sprookje van Watford zal ook wel ten einde lopen, die jongens voelen nu al druk en ze zijn dit totaal niet gewend dus die komen weer terug op aarde. En Mourinho zal met zijn ploeg zeker wel gaan scoren en de odd voor 2 doelpunten voor United staat hoog en is interessant te spelen.


En Barcelona hoort gewoon te winnen tegen het nietszeggende Sociedad ondanks de geschiedenis. Als ze maar geconcentreerd spelen dan kun je daar gewoon winnen in Sociedad. Misschien Barca beide helften scoren?


Real Madrid lijkt me ook interessant om beide helften te laten scoren tegen Bilbao. Real heeft duidelijk meer kwaliteit, en zonder CR7 ziet het er goed uit bij Real en de spelers voelen zich lekker voorin en hebben wat voor elkaar over. Real heeft dan ook op het goede moment afscheid genomen van CR7 .

1 Vind ik leuk's
Op za. 15 sep. 2018, 12:17 schreef roadrunner:

Newcastle speelt laf voetbal onder Benitez en die zullen het van standaard situaties moeten hebben tegen de topploegen. Ik heb wel vertrouwen in Emery en ondanks dat Arsenel wisselvallig is in het proces waar ze in zitten moeten ze in staat zijn om minimaal 2 doelpunten te maken tegen het beduidend zwakkere Newcastle. De vraag is alleen is de spits van Arsenal scherp genoeg want kansen zal die zeker krijgen. En Arsenal moet hopen dat die keeper van Newcastle niet opeens een werelddag heeft.


En het sprookje van Watford zal ook wel ten einde lopen, die jongens voelen nu al druk en ze zijn dit totaal niet gewend dus die komen weer terug op aarde. En Mourinho zal met zijn ploeg zeker wel gaan scoren en de odd voor 2 doelpunten voor United staat hoog en is interessant te spelen.


En Barcelona hoort gewoon te winnen tegen het nietszeggende Sociedad ondanks de geschiedenis. Als ze maar geconcentreerd spelen dan kun je daar gewoon winnen in Sociedad. Misschien Barca beide helften scoren?


Real Madrid lijkt me ook interessant om beide helften te laten scoren tegen Bilbao. Real heeft duidelijk meer kwaliteit, en zonder CR7 ziet het er goed uit bij Real en de spelers voelen zich lekker voorin en hebben wat voor elkaar over. Real heeft dan ook op het goede moment afscheid genomen van CR7 .

Oké, dit is een andere visie waar ik wat mee kan. Zelf speel ik niet graag op topploegen waar de odd me niet echt aanspreekt, want dat is in het verleden al meermaals fout afgelopen.


Er valt inderdaad wat te zeggen voor hetgeen je aanhaalt, maar ik denk dat er bij United bv. zowat evenveel misschien nog wel meer druk komt kijken (en ja die moeten daarmee om kunnen gaan maar toch). Ze houden het meestal zakelijk en sober en Watford kan wel eens de vervelend stoorzender zijn, of ze echt na vier speeldagen zijnde Watford al druk ondervinden weet ik niet, maar goed ik ga alles nog eens bekijken en plaats dan mijn bets.


Bedankt alvast voor de feedback.

0 Vind ik leuk's

Gevolgd voor Watford en Newcastle scoren en Bilbao erbij genomen, totaal @2.86.

United hun defensie vind ik niet zo denderend, de kans bestaat altijd dat ze er een tegen krijgen imho, ook nog maar 1 keer de 0 gehouden. Real ook nog maar 1x de 0 gehouden. Arsenal nog geen enkele keer dit seizoen.


Lukaky to score @2.32 vind ik ook niet mis. Hij is in goede doen en op verplaatsing kan United iets defensiever spelen, waardoor zijn capaciteiten meer tot zijn recht komen.

1 Vind ik leuk's
Op za. 15 sep. 2018, 16:05 schreef Flagman:

Gevolgd voor Watford en Newcastle scoren en Bilbao erbij genomen, totaal @2.86.

United hun defensie vind ik niet zo denderend, de kans bestaat altijd dat ze er een tegen krijgen imho, ook nog maar 1 keer de 0 gehouden. Real ook nog maar 1x de 0 gehouden. Arsenal nog geen enkele keer dit seizoen.


Lukaky to score @2.32 vind ik ook niet mis. Hij is in goede doen en op verplaatsing kan United iets defensiever spelen, waardoor zijn capaciteiten meer tot zijn recht komen.

Doelpuntje voor Bilbao zit er inderdaad ook in, good luck!

0 Vind ik leuk's
Op za. 15 sep. 2018, 16:09 schreef ceetnn:
Op za. 15 sep. 2018, 16:05 schreef Flagman:

Gevolgd voor Watford en Newcastle scoren en Bilbao erbij genomen, totaal @2.86.

United hun defensie vind ik niet zo denderend, de kans bestaat altijd dat ze er een tegen krijgen imho, ook nog maar 1 keer de 0 gehouden. Real ook nog maar 1x de 0 gehouden. Arsenal nog geen enkele keer dit seizoen.


Lukaky to score @2.32 vind ik ook niet mis. Hij is in goede doen en op verplaatsing kan United iets defensiever spelen, waardoor zijn capaciteiten meer tot zijn recht komen.

Doelpuntje voor Bilbao zit er inderdaad ook in, good luck!

Zowel Bilbao, Newcastle als Watford scoorden. Lukaku ook genomen, dus een goede dag uiteindelijk.

1 Vind ik leuk's

België - Jupiler Pro League

STVV - RC Genk: Steven De Petter krijgt een kaart: ja @3.75


Lijkt met een prima odd te zijn. Sint-Truiden tegen Genk is een derby. Daarnaast speelt Sint-Truiden straks met een 'b-ploeg' om het maar even zo te zeggen, met wellicht De Petter in des basis. Het is een speler die het vooral moet hebben van zijn strijdlust en niet een van de snelste is bij Sint-Truiden. Wordt voor hem en heel STVV een moeilijke avond tegen een Genk op volle sterkte. Als hij speelt, is het een man die snel een kaart pakt, vroeger iets meer dan nu, maar nog steeds een speler die vol in de strijd gaat. Derbysfeer zorgt ervoor dat hij en de rest van de ploeg zich extra zullen geven, ik zie De Petter straks dan ook in het boekje verschijnen, aan een odd van @3.75 vind ik dat niet verkeerd.


Frankrijk - National

Le Mans - Dunkerque: 1 @1.74


Hier houd ik mijn uitleg korter. Dit is gewoon een bet op basis van stand en statistieken. De leider neemt het op tegen de zestiende in de stand. Geen verleidelijke competitie om op te spelen, maar vind het een redelijke odd afgaande op de prestaties van beide teams.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.