Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: daffie

Ik heb besloten om een eigen topic hier te openen zodat het wat overzichtelijker wordt voor de mensen die mij willen volgen.

Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.

Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.

Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.


Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.

[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll

Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.

In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.

Succes !
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daffie
Country flagdaffie in 25-01-2017 15:12 Leden topics
in 25-01-2017 15:12 Leden topics
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lol, bij deze stop ik met mijn eigen draadje. Als een hele pagina posts gewoon opeens weg is...
Jammer voor eventuele volgers.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.