Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: daydream

Hallo allemaal,

Ik ga een topic bijhouden over mijn (beruchte;-)) manier van betten van de laatste maanden.

Bankroll: €100,-
Stakes: €1,-
Odd: +/- 2,0 (maar soms ook meer)

Bij verlies van de bet, verdubbel je de inzet.

Vele zullen dit suicide van je bankroll vinden, maar ik heb de laatste maanden erg veel succes met deze manier van spelen. En het gaat ook een beetje om de spanning van betten toch;-)..
Ik verdubbel niet verder dan €32,- trouwens, maar daarvoor zou je 6+ wedstrijden op rij fout moeten hebben... En dat is nog niet eerder gebeurd gelukkig:)

Bet 1:
Spal - Avellino

Tip: X
Odd: 3,40

Stake: €1,-

Bankroll: €99,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daydream
Country flagdaydream in 31-10-2016 10:26 Leden topics
in 31-10-2016 10:26 Leden topics
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bet 14:

S. Wanderers – U. De Concepcion

Tip: 1

Odd: 2,30

Stake: €4,-

Bankroll: €98,65
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bet 14:

S. Wanderers – U. De Concepcion

Tip: 1

Odd: 2,30

Stake: €4,-

Bankroll: €98,65


RESULT: WIN !!!

BANKROLL: €107,85

Ps. Zijn er eigenlijk mensen die dit topic of mijn tips volgen? Of heeft het weinig zin hiermee door te gaan :p ?
0 Vind ik leuk's
daydream:
daydream:
Bet 14:

S. Wanderers – U. De Concepcion

Tip: 1

Odd: 2,30

Stake: €4,-

Bankroll: €98,65


RESULT: WIN !!!

BANKROLL: €107,85

Ps. Zijn er eigenlijk mensen die dit topic of mijn tips volgen? Of heeft het weinig zin hiermee door te gaan :p ?


Hey, ik kijk af en toe eens naar je topic hoor, even kijken hoe je ervoor staat.
Ikzelf speel dit systeem ook, maar ik neem altijd odds boven de 2, ik zie soms dat je odds hebt van 1,95, wel slim
om minder risico te nemen natuurlijk.
Daar loopt het bij de meesten mis, te hoge odds willen nemen en te snel willen gaan.
Jij plaatst elke dag ééntje, verstandig dan kan je echt één uitkiezen dat je 100 procent goed bij voelt.
Doe zo verder Daydream.
0 Vind ik leuk's
belgium17:
daydream:
daydream:
Bet 14:

S. Wanderers – U. De Concepcion

Tip: 1

Odd: 2,30

Stake: €4,-

Bankroll: €98,65


RESULT: WIN !!!

BANKROLL: €107,85

Ps. Zijn er eigenlijk mensen die dit topic of mijn tips volgen? Of heeft het weinig zin hiermee door te gaan :p ?


Hey, ik kijk af en toe eens naar je topic hoor, even kijken hoe je ervoor staat.
Ikzelf speel dit systeem ook, maar ik neem altijd odds boven de 2, ik zie soms dat je odds hebt van 1,95, wel slim
om minder risico te nemen natuurlijk.
Daar loopt het bij de meesten mis, te hoge odds willen nemen en te snel willen gaan.
Jij plaatst elke dag ééntje, verstandig dan kan je echt één uitkiezen dat je 100 procent goed bij voelt.
Doe zo verder Daydream.


Ja, op zich probeer ik mijn odds meestal 2+ te krijgen, maar een enkele odd van minder dan 2 is op zich ook niet zo erg.

1 tip per dag dwingt jezelf inderdaad er 1 te kiezen waar je redelijk van overtuigd bent.

Ben 31 oktober beginnen te posten hier, en zit nu op 7,85% winst. Beter dan op een spaarrekening
:p ..

Mochten er meer mensen mijn tips lezen, dan ga ik er wel mee door ze hier te posten..
0 Vind ik leuk's
Bet 15:

19:00 Koge – Hobro

Tip: U2.5

Odd: 1,62

Stake: €1,-

Bankroll: €106,85


Weinig mooie wedstrijden vandaag, dus helaas maar een odd van 1,62 ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik volg je ook daydream, alleen vraag ik me af aan de hand waarvan je je bets uitkiest? is dit puur op statistieken? Ik zou het wel fijn vinden als je ook een onderbouwing geeft bij je bets.
De competities lopen erg uiteen en het gaat nu nog goed ( maximaal stap 5 hoeven zetten) maar ik denk dat de 6 fout op rij wel gaat gebeuren eerlijk gezegd.
Van de 14 gespeelde bets heb je er 6 goed wat nog geen 50% is.
Je heb wel winst maar ik denk dat je meer winst kan hebben door ook af te wisselen met combi's.
Enkele voorbeeld van combi's die ik afgelopen week speelde om odd 2 te pakken :

- Nederland over 0,5 cards + Sibir - FC Tambov en Saratov - Spartak Nalchik under 3.5 @1.90

- Spain wint zonder tegendoelpunt + Wales DC + Italie -1 @2.15

- Chesterfield - Sheffield over 0,5 goals + Bulgarije DC + Gibraltar under 0,5 goals @1.96

Gaat uiteraard ook weleens wat fout (zie laatste bet) maar ik denk dat je hiermee je risico wat verkleint. Kost wat meer tijd om uit te zoeken maar als je dit goed doet pak je wel vaker een winnende bet in mijn ogen.

Verder doe je het goed want je maakt winst (y) ik zou alleen niet elke dag iets willen spelen, vooral nu met de interland periode niet. Dan ga je toch geforceerd betten. Heb het zelf ook gemerkt afgelopen week. Beter kies je een bet (combi) bij wedstrijden over 2 of 3 dagen.

Ik hoop dat je het goed blijft doen en ga je zeker langer volgen, succes!
0 Vind ik leuk's
0570:
Ik volg je ook daydream, alleen vraag ik me af aan de hand waarvan je je bets uitkiest? is dit puur op statistieken? Ik zou het wel fijn vinden als je ook een onderbouwing geeft bij je bets.
De competities lopen erg uiteen en het gaat nu nog goed ( maximaal stap 5 hoeven zetten) maar ik denk dat de 6 fout op rij wel gaat gebeuren eerlijk gezegd.
Van de 14 gespeelde bets heb je er 6 goed wat nog geen 50% is.
Je heb wel winst maar ik denk dat je meer winst kan hebben door ook af te wisselen met combi's.
Enkele voorbeeld van combi's die ik afgelopen week speelde om odd 2 te pakken :

- Nederland over 0,5 cards + Sibir - FC Tambov en Saratov - Spartak Nalchik under 3.5 @1.90

- Spain wint zonder tegendoelpunt + Wales DC + Italie -1 @2.15

- Chesterfield - Sheffield over 0,5 goals + Bulgarije DC + Gibraltar under 0,5 goals @1.96

Gaat uiteraard ook weleens wat fout (zie laatste bet) maar ik denk dat je hiermee je risico wat verkleint. Kost wat meer tijd om uit te zoeken maar als je dit goed doet pak je wel vaker een winnende bet in mijn ogen.

Verder doe je het goed want je maakt winst (y) ik zou alleen niet elke dag iets willen spelen, vooral nu met de interland periode niet. Dan ga je toch geforceerd betten. Heb het zelf ook gemerkt afgelopen week. Beter kies je een bet (combi) bij wedstrijden over 2 of 3 dagen.

Ik hoop dat je het goed blijft doen en ga je zeker langer volgen, succes!


Leuk dat je mijn topic ook af en toe volgt :) !

Misschien dat het wel eens gaat voorkomen dat ik bet 6 moet plaatsen, maar tot dusver gelukkig nog niet haha..

Misschien moet ik inderdaad ook eens gaan kijken of ik wedstrijden kan vinden met lagere odds, maar in een combi..

Heb jij eigenlijk ook een topic of iets waar ik je tips kan zien?
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bet 15:

19:00 Koge – Hobro

Tip: U2.5

Odd: 1,62

Stake: €1,-

Bankroll: €106,85


Weinig mooie wedstrijden vandaag, dus helaas maar een odd van 1,62 ;-)


RESULT: WIN !!!

BANKROLL: €108,47
0 Vind ik leuk's
Bet 16:

03:05 Panama - Mexico

Tip: 2

Odd: 1,80

Stake: €1,-

Bankroll: €107,47
0 Vind ik leuk's
Bet 17:

00:45 America MG – Flamengo

Tip: O2.5

Odd: 2.08

Stake: €2,-

Bankroll: €105,47
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.