Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: DC-Willemen

Goede middag allemaal,
Ook ik open hierbij mijn eigen tiptopic. Ik ben de laatste tijd weer behoorlijk actief en heb mezelf afgelopen zaterdag aangemeld bij William Hill. Hier kreeg je een leuke free bet bonus als je een nieuwe account aanmaakte en een storting deed. Deze bonus leverde mij gelijk een leuk bedrag op door de hieronder staande bets:
NBA
Minnesota Timberwolves – Miami Heat: Miami Heat -6,5
Philadelphia 76’ers – Denver Nuggets: U 209.5
San Antonio Spurs – Indiana Pacers: O 190.0
Portland Trailblazers – Dallas Mavericks: O 208.5
Odd: 13.28
Inzet: 5.00
Uitkering: 66.41
_______________________________________
Combi 1
Groningen – ADO: O 2.5 goals
GAE – Zwolle: O 2.5 goals
Roda JC – Heracles: O 2.5 goals
Freiburg – Wolfsburg: O 2.5 goals
Braunschweig – Hertha BSC: U 2.5 goals
Odd: 11.03
Inzet: 1.42
Uitkering: 15.66
Combi 2
PSV – Vitesse: 2
Braunschweig – Hertha BSC: 2
Real Jaen – Espanyol: 2
Odd: 19.94
Inzet: 2.00
Uitkering: -
______________________________________
Basketbal
FEU Tamaraws – SBC Red Lions: U 120.5
Odd: 1.85
Inzet: 20.00
Uitkering: 37.00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dc-willemen
Country flagdc-willemen in 9-12-2013 14:13 Leden topics
in 9-12-2013 14:13 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk dat je je eigen topic bent gestart! Zorg wel dat je bij iedere tip een goede onderbouwing plaatst, dan snappen andere bezoekers waarom je bepaalde keuzes maakt.
Cheers!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Leuk dat je je eigen topic bent gestart! Zorg wel dat je bij iedere tip een goede onderbouwing plaatst, dan snappen andere bezoekers waarom je bepaalde keuzes maakt.
Cheers!

Ga ik ook zeker doen, maar dit waren de bets van afgelopen weekend. Even een kort overzichtje voor de leden hoe het dit weekend is gegaan en waar m'n bankroll op William Hill vandaan komt! Bij de volgende tips zal je onderbouwing vinden.
0 Vind ik leuk's
Combi 1
Aalborg - Viborg: O 2.5 goals
Ajax Res. - PSV Res.: O 2.5 goals
Creteil - Metz: O 2.5 goals
Kaiserslautern - Dusseldorf: O 2.5 goals
Odd: 8.58
Inzet: 5.00
Uitkering: -
Aalborg - Viborg:
Beide teams hebben met regelmaat wedstrijden waarin 3 of meer goals vallen. Voor Aalborg geldt een percentage van bijna 65% en voor Viborg zelfs ruim 70%. Hierdoor heb ik er vertrouwen in dat er minstens drie goals vallen.
Ajax - PSV:
De reserves van Ajax staan bijna garant voor 3 goals of meer. In de laatste zes duels werden er vijf duels afgesloten met minimaal 3 goals. Voor PSV geldt dat er vier van de zes duels eindigde in over 2.5 goals. Daarnaast spreken de onderlinge resultaten ook in het voordeel van mijn bet: vier van de vijf duels eindigde met minstens 3 goals.
Creteil - Metz:
Creteil behaalde in de laatste vijf duels een eindstand waar minstens drie goals zijn gevallen, waarvan er een met verlenging was. Voor Metz was dit vaker niet dan wel het geval, maar toch neem ik de gok dat er vandaag minstens 3 goals gaan vallen.
Kaiserslautern - Dusseldorf:
Kaiserslautern scoorde maar liefst 17 goals in de laatste vijf wedstrijden en daarvan scoorde ze er in een wedstrijd maar eenmaal minder dan drie. Daarbij komt dat ze ook regelmatig nog wel een tegengoal (of meer) krijgen, waardoor dit al reden genoeg is om een o2.5 goals te zetten.
Combi 2
Memphis Grizzlies - Orlando Magic: U 187.5
Sacramento Kings - Dallas Mavericks: Dallas -4,5
Utah Jazz - Portland Trailblazers: Portland -7,5
Odd: 6.96
Inleg: 5.00
Uitkering: -
Memphis - Orlando:
De laatste vijf onderlinge duels werden allen door Memphis in een overwinning omgezet, waarvan er drie met minder dan 188 punten werden afgesloten. Verder wist Memphis qua scores niet te overtuigen in de laatste vijf wedstrijden en ditzelfde geldt voor Orlando, dat daarnaast ook nog eens de laatste vijf duels verloor.
Sacramento - Dallas:
De laatste vijf onderlinge duels waren allen een prooi voor Dallas en telkens wisten ze met meer dan 5 punten verschil te winnen. Daarnaast wonnen ze de laatste drie duels, waarvan de laatste tegen het in vorm verkerende Portland was. Sacramento verloor er vier van de vijf en de laatste wedstrijd werd, tegen het uitermate zwakke Utah Jazz, in winst omgezet.
Utah - Portland:
Portland is de nummer twee van dit seizoen en wist een aantal dagen geleden nog met ruim 30 punten verschil van Utah te winnen. Verder is Utah in een erg matige vorm en wist Portland de laatste drie onderlinge duels vrij eenvoudig te winnen.
0 Vind ik leuk's
Helaas geen succes gehad gisteren. Dallas, het team waar ik de meeste hoop op gevestigd had, ging kansloos onderuit tegen Sacramento. Inclusief de -4,5 verloren ze met 20-25 punten verschil.
Voor vandaag verder nog geen bets, op een extreme funbet na. Die zal ik er vanmiddag nog even inzetten.
0 Vind ik leuk's
Funbet Champions League
Manchester United - Shakhtar: O 2.5 goals
Bayern - Manchester City: 1
Benfica - PSG: O 1.5 goals
Viktoria Plzen - CSKA: X2
Kopenhagen - Real Madrid: O 2.5 goals
Olympiacos - Anderlecht: 1
Real Sociedad - Leverkusen: 2
Galatasaray - Juventus: O 2.5 goals
Napoli - Arsenal: O 2.5 goals
Chelsea - Steaua: 1
Marseille - Dortmund: 2
AC Milan - Ajax: X2
Austria Wien - Zenit: 2
Schalke - Basel: O 1.5 goals
Atletico - Porto: O 1.5 goals
Odd: 491.16
Inzet: 2.66
Uitkering: -
De bovenstaande funbet is zo goed als onmogelijk, want hij bestaat uit 15 wedstrijden. Daarnaast heb ik totaal niet naar statistieken gekeken, maar ben ik puur op gevoel afgegaan. Er is dus ook geen verdere uitleg nodig over waarom ik voor een bepaalde bet gekozen heb.
0 Vind ik leuk's
je hebt duidelijk nagedacht over je inzet;)))
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Nog even twee singles die ik over heb genomen van Timbarett:
Euro Challenge
Szolnoki Olaj - BC Mures: U 159.5
Odd: 1.91
Inzet: 10.00
Uitkering: 19.10
Swedish Basketligan
Eco Orebo - Jamtland Basket: U 167.5
Odd: 1.85
Inzet: 10.00
Uitkering: 18.50
Uitleg
Op het gebied van basketbal ben ik iemand die best veel naar statistieken kijkt. Denk hierbij aan laatste 5-6 wedstrijden en de laatste 5 onderlinge duels. Deze bets waren door de statistieken erg aantrekkelijk, dus vandaar dat ik met Timbarett mee speel.
0 Vind ik leuk's
Het Europese Basketbal was, dankzij Timbarett, weer een lekker succes. Nu hopen dat de NBA mij ook wat kan gaan opleveren. Ik heb de volgende combi in elkaar geflanst.
NBA
Brooklyn Nets - Boston Celtics: Boston to score O 95.5
Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cleveland -2.5
Toronto Raptors - San Antonio Spurs: San Antonio -8.0
Odd: 6,96
Inzet: 5.00
Uitkering: 34.80
Brooklyn Nets - Boston Celtics
Boston scoorde in de laatste wedstrijden erg simpel, met als hoogtepunt de fraaie overwinning tegen de Knicks. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat er vannacht weer minstens 96 punten gemaakt gaan worden.
Cleveland Cavaliers - New York Knicks
Een tip die ik heb bekeken dankzij Timbarett. Hieruit kan ik concluderen dat Cleveland de laatste tijd sterk speelt thuis en ook redelijk makkelijk scoort. Daarbij komt dat de Knicks dit seizoen echt hopeloos zijn en ik dus verwacht dat ze hier niet gaan winnen.
Toronto Raptors - San Antonio Spurs
Als Toronto verliest, dan verliest het redelijk ruim. Van de laatste vier nederlagen gingen er drie met meer dan 8 punten verloren. Ik verwacht dus dat de Spurs hier gebruik van gaan maken.
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:
Het Europese Basketbal was, dankzij Timbarett, weer een lekker succes. Nu hopen dat de NBA mij ook wat kan gaan opleveren. Ik heb de volgende combi in elkaar geflanst.
NBA
Brooklyn Nets - Boston Celtics: Boston to score O 95.5
Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cleveland -2.5
Toronto Raptors - San Antonio Spurs: San Antonio -8.0
Odd: 6,96
Inzet: 5.00
Uitkering: 34.80

Lekkuuhhrr!
0 Vind ik leuk's
Champions League
AC Milan - Ajax: X2
Marseille - Dortmund: 2
Napoli - Arsenal: BTS
Atletico Madrid - FC Porto: BTS
Odd: 8.69
Inzet: 5.88
Uitkering: -
AC Milan - Ajax
AC Milan is de laatste tijd heel erg zwak en vertrouwt op de kwaliteiten van Balotelli en in iets mindere mate Kaka. Dit kan niet eeuwig goed blijven gaan en ik verwacht dat Ajax minstens een punt uit het vuur moet kunnen slepen. Zij zijn het team in vorm, scoren de laatste tijd erg makkelijk en gaan Milan op dezelfde manier bestrijden als zij deden tegen Barcelona.
Napoli - Arsenal
Napoli moet er minstens drie maken om door te gaan en dan mag Arsenal niet scoren. Ik verwacht dat Arsenal haar sportieve plicht zal doen en er dus minstens een gaat maken.
Marseille - Dortmund
Marseille is al uitgeschakeld en heeft tot nu toe geen ene ploeg echt weerstand kunnen bieden. Daarnaast is Dortmund nog steeds niet geplaatst en zij zullen dus alles op alles gooien om de knockout fase te bereiken.
Atletico Madrid - FC Porto
Atletico scoort eigenlijk elke wedstrijd wel en FC Porto komt steeds meer in vorm. Daarnaast hebben zij Jackson Martinez in de spits lopen, die aan de lopende band doelpunten blijft produceren voor de plaatselijke FC.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.