Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: DC-Willemen

Goede middag allemaal,
Ook ik open hierbij mijn eigen tiptopic. Ik ben de laatste tijd weer behoorlijk actief en heb mezelf afgelopen zaterdag aangemeld bij William Hill. Hier kreeg je een leuke free bet bonus als je een nieuwe account aanmaakte en een storting deed. Deze bonus leverde mij gelijk een leuk bedrag op door de hieronder staande bets:
NBA
Minnesota Timberwolves – Miami Heat: Miami Heat -6,5
Philadelphia 76’ers – Denver Nuggets: U 209.5
San Antonio Spurs – Indiana Pacers: O 190.0
Portland Trailblazers – Dallas Mavericks: O 208.5
Odd: 13.28
Inzet: 5.00
Uitkering: 66.41
_______________________________________
Combi 1
Groningen – ADO: O 2.5 goals
GAE – Zwolle: O 2.5 goals
Roda JC – Heracles: O 2.5 goals
Freiburg – Wolfsburg: O 2.5 goals
Braunschweig – Hertha BSC: U 2.5 goals
Odd: 11.03
Inzet: 1.42
Uitkering: 15.66
Combi 2
PSV – Vitesse: 2
Braunschweig – Hertha BSC: 2
Real Jaen – Espanyol: 2
Odd: 19.94
Inzet: 2.00
Uitkering: -
______________________________________
Basketbal
FEU Tamaraws – SBC Red Lions: U 120.5
Odd: 1.85
Inzet: 20.00
Uitkering: 37.00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dc-willemen
Country flagdc-willemen in 9-12-2013 14:13 Leden topics
in 9-12-2013 14:13 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Netjes, ik speel de onderste 3 met je mee in combo
ajax niet omdat je al zag in de arena dat als milan aanzet ajax het heel lastig heeft, ondanks dat Ajax in betere vorm is als toen
al hoop ik natuurlijk op een 2
0 Vind ik leuk's
Lekkere tips tot nu toe zal je eens in de gaten houden! (y)
0 Vind ik leuk's
Met voetbal zit het de laatste tijd echt niet meer mee. Zometeen maar even m'n NBA bet klaar maken dan!
0 Vind ik leuk's
NBA
New York Knicks - Chicago Bulls: Bulls +3.0
Charlotte Bobcats - Orlando Magic: O 191.5
Boston Celtics - Los Angeles Clippers: Boston to score O 95.5
New Orleans Pelicans - Detroit Pistons: U 203.5
Odd: 13.28
Inzet: 5.00
Uitkering: -
Knicks - Bulls
De Knicks zijn hopeloos uit vorm de laatste tijd en werden door Boston met maar liefst 40+ punten verschil afgedroogd. Ook de Bulls zijn niet denderend, maar ik verwacht dat ze van de matige vorm van de Knicks profiteren.
Bobcats - Magic
In de onderlinge strijd vallen geregeld behoorlijk wat punten, waardoor ik vandaag voor een O 191.5 gekozen heb.
Celtics - Clippers
De Celtics scoren de laatste tijd erg simpel en vooral in eigen huis halen ze met regelmaat de 100+. Ik verwacht dan ook dat ze deze lijn doortrekken.
Pelicans - Pistons
Hier geldt eigenlijk het tegenovergestelde van de Bobcats - Magic. Er verschijnen vaak wel leuke scores, maar geen 204 punten of meer.
0 Vind ik leuk's
Speel je hem zo als combo, of singles?
http://nl.tinypic.com/r/207wz10/5
0 Vind ik leuk's
Belabberde NBA night :-|
0 Vind ik leuk's
Heel erg belabberd inderdaad. De Bulls gaan nu definitief op m'n blacklist in ieder geval. Als je al niet van de Knicks kan winnen die in deze vorm verkeren, weet ik het ook niet meer.
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht blijf ik van de NBA af. Houston - Portland vind ik niet te voorspellen, want beide scoren makkelijk, winnen de laatste tijd hun wedstrijden en hebben kwaliteit. Daarnaast nog de Clippers, maar die werken het hele seizoen al tegen, dus die laat ik lekker met rust.
0 Vind ik leuk's
Combi
Cambuur - Ajax: Ajax -1
FC Utrecht - PSV: 1X
Bayer Leverkusen - Frankfurt: 1
Kilmarnock - Dundee United: 2
Odd: 13.32
Inzet: 5.00
Uitkering:
Cambuur - Ajax
Ondanks dat Ajax een tik heeft gehad in Europa, acht ik dit team in staat om met twee goals te winnen in Leeuwarden. De wedstrijd start om 12.30 en Ajax wist van de vier vroege wedstrijden driemaal te winnen en eenmaal gelijk te spelen. Daarnaast ging de eerdere wedstrijd op kunstgras dit seizoen met 0-4 gewonnen in Den Haag.
FC Utrecht - PSV
PSV toonde in de europa league wederom aan dat de gifbeker nog niet leeg is en ik verwacht dat hij na de (gewenste) Europese uitschakeling nog steeds niet helemaal leeg is. Utrecht gaat hier minstens een punt aan over houden in eigen huis.
Bayer Leverkusen - Frankfurt
Leverkusen heeft uit bij Dortmund knap gewonnen en ook in de Champions League wisten ze hun plaatsing veilig te stellen. Daarnaast willen ze koploper Bayern niet uit het oog verliezen, waardoor ze hier de volle winst gaan pakken.
Kilmarnock - Dundee United
Dundee doet het erg goed dit seizoen. Staat op de derde plaats en wist haar laatste vier wedstrijden op rij te winnen. Ondanks dat ik weinig kijk heb op het Schotse voetbal, vond ik het de gok met een odd van 1.91 i.c.m. deze statistieken zeker waard.
0 Vind ik leuk's
ziet er goed uit, had zelf de volgende combi al in men betslip staan, Ajax winst, Leverkussen winst, en utrecht x1 (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.