Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: denisea

Hallo iedereen!

Ik dacht eens even wat vrouwelijke charme op dit forum te gooien! In dit topic vind je al mijn tips en bets:)

Je bent niet verplicht of iets om deze mee te spelen dus als je verliest niet haten hehe....

Voor vanavond:

Anderson - Wright : Anderson
Van Gerwen- Bunting : Van gerwen

Deze combi @napoleon = 2.07

Succes xx
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denisea
Country flagdenisea in 12-02-2015 14:59 Leden topics
in 12-02-2015 14:59 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je mist Gary anderson! haha
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
denisea:
In Taylor heb ik in deze combi het minste vertrouwen.. Daarom speel ik ook Huybrechts mee als single om hem te verzekeren. Taylor heeft zijn beste tijd gehad n Huybrechts doet het zeker niet onaardig de laatste tijd!


Raar hoe je hier verzekerd. Met Huybrechts als single spelen en Taylor in de combi loop je natuurlijk een aanzienlijk risico dat het 6-6 wordt. Mijns inziens wint The Power wel gewoon hoor van Huybrechts.

Succes ermee!


Eens met ross, zeker aangezien het de laatste match is. Kan je niet beter kijken of de eerste 3 goed gaan en vervolgens hierna verzekeren? Of je moet niet kunnen betten vanavond natuurlijk.

Goodluck iig
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
rosscountry:
denisea:
In Taylor heb ik in deze combi het minste vertrouwen.. Daarom speel ik ook Huybrechts mee als single om hem te verzekeren. Taylor heeft zijn beste tijd gehad n Huybrechts doet het zeker niet onaardig de laatste tijd!


Raar hoe je hier verzekerd. Met Huybrechts als single spelen en Taylor in de combi loop je natuurlijk een aanzienlijk risico dat het 6-6 wordt. Mijns inziens wint The Power wel gewoon hoor van Huybrechts.

Succes ermee!


Eens met ross, zeker aangezien het de laatste match is. Kan je niet beter kijken of de eerste 3 goed gaan en vervolgens hierna verzekeren? Of je moet niet kunnen betten vanavond natuurlijk.

Goodluck iig


Helaas liet wright mij in de steek:( Maar klopt ik kon gisteraaf niet betten ik was de hele avond weg dus vandaar! Maar Taylor heeft t zoals ik hoorde netjes gedaan! Helaas.. Volgende keer beter hihi.
0 Vind ik leuk's
:s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.