Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: ditachi

Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ditachi
Country flagditachi in 19-04-2017 13:01 Leden topics
in 19-04-2017 13:01 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag is alvast een early bird tips voor morgen. Er komen er nog veel meer! Maar deze heb ik inmiddels geplaatst! Dus wie mee wil spelen dat mag!
De wedstrijden in Engeland komen vannacht en/of morgenvroeg.

Karlsruher - Kaiserslautern / under 2,5 @ 1,65 stake 3/5]
Scoren beide moeilijk, tevens zijn de selecties gelijk. Voor de beide ploegen nog alles op het spel om uit degredatie te komen.
Ik verwacht daarom een wedstrijd met weinig goals.

Neurenberg - Stuttgart / Stuttgart to win @ 1,91 [stake 3/5]
Stuttgart moet winnen om promotie af te dwingen. Zijn in goede doen. Verwacht wel een moelijke wedstrijd!
Zal niet geheel open zijn daarom; Under 3,5 goals @ 1,45 [stake 5/5]

Aalen - Duisburg / Duisburg x2 Double Chance @ 1,45 [stake 4/5]
Duisburg wil natuurlijk winnen om kapioen te worden. Echter Aalen is al 4 wedstrijden thuis ongeslagen.
Dus het word een lastige wedstrijd vandaar dat ik een double chance speel om zeker van te zijn.

Chemnitzer - Erfurt / Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €1,95 [stake 4/5]
Durf hier geen winnaar te voorspellen. Chemnitzer is eigenlijk uitgespeeld, kan niet meer promoveren of degraderen.
Erfurt strijdt nog tegen degredatie, echter gemiddeld vallen er 2 tot 3 doelpunten in de wedstrijden. Vandaar deze bet.

Hallescher - Maagdenburg / Maagdenburg X2 Double Chance @ 1,45 [stake 3/5]
Maagdenburg heeft de punten nodig om promotie te bewerkstelligen, echter de laatste 5 uitwedstrijden 4x gelijk.
Hallescher is uitgespeeld, dus ik weet niet hoe de ploeg zal gaan voetballen, Maagdenburg ook laatste 3 h2h gewonnen.
Naast deze bet speel ik ook nog op gemiddeld aantal doelpunten; aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,00 [stake 4/5]

Hansa Rostock - Wehen / Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,00 [stake 4/5]
Hansa is uitgespeeld en Wehen heeft nog een aantal punten nodig om zeker te zijn dat ze niet degraderen.
De uitslag 1-1 komt de laatste tijd bij beide ploegen veel voor vandaar deze bet.
Daarnaast speel ik nog small; Wehen X2 Double Chance @ 1,55 [stake 3/5] gezien de belangen voor Wehen.

Lotte - Osnabruck / Osnabruck to win @ €2,38 [stake 3/5]
Osnabruck als ze willen promoveren moeten ze vandaag winnen. Lotte is uitgespeeld en kan niet meer degraderen of promoveren.
Spelen de laatste tijd ook niet meer de sterren van de hemel. Ik speel hier ook nogmaals;
Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,00 [stake 3/5] Gezien de gemiddeldes en kansen die zullen onstaan denk ik daarom dit aantal.

Sonnenhof Grossapach - Werder Bremen 2 / Sonnenhof Grossapach to win @ 1,76 [stake 4/5]
Sonnenhof Grossapach heeft een hele kleine kans om te promoveren maar daarnaast speelt het thuis ijzersterk.
Laatste 4 wedstrijden van de 5 thuis werden gewonnen. Tevens is Werder in crisis en staat op het punt om te degraderen.
Verwacht een makkelijke overwinning voor de thuisploeg wederom.

Rangers - Celtic / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,00 [stake 4/5]
De Old Firm, een geweldige derby natuurlijk in Schotland! Echter denk ik ook dat Celtic favoriet is, maar als we onderling kijken
naar de resultaten van de Old Firm zijn het vaak de uitslagen 2-0 of 2-1. Hoewel Celtic fantastisch speelt en de laatste ruim meer
doelpunten scoort, zie ik dat gewoon niet in de Old Firm. Ik verwacht een uitslag zoals ik hierboven heb voorspeld.

Yeni Malatyaspor - Goztepe / Yeni Malatyaspor to win @ 1,97 [stake 3/5]
Yeni in prima doen, staat bovenaan en wil maar al te graag promoveren! Ondanks de laatste thuiswedstrijd verloren, hebben ze thuis
daarvoor 8 wedstrijden ongeslagen! Goztepe speelt voor de playoffs, maar toch de laatste 4 uitwedstrijden verloren.

Henan Jianye - Guangzhou / Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,00 [stake 4/5]
De uitploeg is uiteraard favoriet, maar kijk naar de onderlinge resultaten en de laatste resultaten dan zie je dit aantal.

Edit; de eerste paar tips zijn ruk! Wordt als een malle gescoord!
Helaas in totaal toch een klein beetje verlies, rare uitslagen soms.. Hopelijk gaat het in Engeland een stuk beter!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
De volgende lijst met bets op deze middag;

JSK Chabab Kasba Tadla - RSB Berkane / RSB Berkane wint (DnB) @ 1,73 [stake 4/5]
De nummer 4 tegen de enelaatste. De thuisploeg heeft in de h2h nog niet weten te winnen van Berkane. Vandaar deze DnB.

KuPS - Ilves / Ilves of gelijkspel @ 1,64 [stake 5/5]
Beide ploegen niet sterk begonnen aan de competitie, echter onderling in de h2h wist KuPs nog nooit te winnen van Ilves!

De volgende bets hieronder zijn puur statsbets met een stake van [3/5]

Birmingham - Huddersfield / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,10
Ipswich - Sheffield Wednesday / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,10
Leyton - Colchester / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,20
Mansfield - Portsmouth / aantal doelpunten 2 tot 3 @ 2,10
Austria Wien - Sturm Graz / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,10
Werder Bremen - Hertha / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,15
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
De volgende lijst met bets op deze middag;

JSK Chabab Kasba Tadla - RSB Berkane / RSB Berkane wint (DnB) @ 1,73 [stake 4/5]
De nummer 4 tegen de enelaatste. De thuisploeg heeft in de h2h nog niet weten te winnen van Berkane. Vandaar deze DnB.

KuPS - Ilves / Ilves of gelijkspel @ 1,64 [stake 5/5]
Beide ploegen niet sterk begonnen aan de competitie, echter onderling in de h2h wist KuPs nog nooit te winnen van Ilves!

De volgende bets hieronder zijn puur statsbets met een stake van [3/5]

Birmingham - Huddersfield / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,10
Ipswich - Sheffield Wednesday / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,10
Leyton - Colchester / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,20
Mansfield - Portsmouth / aantal doelpunten 2 tot 3 @ 2,10
Austria Wien - Sturm Graz / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,10
Werder Bremen - Hertha / aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,15



Brrruhhh... Wat een enorme slechte zaterdag!
Voor vandaag de volgende tips:

Kalmar - Halmstad; Both to Score Yes @ 1,95 [stake 4/5]
Beide ploegen die enorm slecht zijn begonnen en veel tegen doelpunten krijgen. Het zou me niet verbazen als ze vandaag ook beide scoren!

Malmo - Orebro; Malmo 1hf to win @ 1,85 [stake 3/5]
Malmo vorige week een flater.. Die wil vandaag thuis de zaakjes in orde maken. Normaal scoren ze thuis vrij snel, vandaar deze bet.

Djurgarden - Norrkoping; Both to Score Yes @ 1,50 [stake 5/5]
2 ploegen aan elkaar gewaagd en vaak een bts hebben. Zal vandaag gezien de vorm denk ik niet anders worden.

Horn - FAC Wien; Over 2,5 goals @ 2,05 [stake 5/5]
Duel der degradatie en bovendien veel goals! Ze krijgen gemiddeld 2 doelpunten tegen en willen ook nog wel is graag scoren. Het gaat er vandaag om wie er wint. Gelijkspel is waardeloos vandaag, dus een hele open wedstrijd te verwachten met veel goals in mijn ogen! Daarnaast dus ook small;
Over 3,5 goals @ 3.55 [stake 2/5]

Good luck all!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
After a short break 4 tonight...

Wiener Neustadt - SV Horn / Home to win @ 2,50 [stake 3/5]
Onderling h2h wint Wiener altijd thuis van Horn, tevens moeten ze winnen om niet in degradatie gevaar te komen!
Ik vindt Wiener ook een stuk beter spelen vandaar 3 stakes.

Valenciennes - Red Star / Home to win @ 2,30 [stake 3/5]
Valenciennes thuis een degelijke ploeg en Red Star uit is een ellende. Valenciennes is redelijk safe, maar vandaag punten pakken zorgt er zeker voor dat ze uit degradatiegevaar blijven! Echter Red Star zit wel in die positie maar als promoverende ploeg, denk ik dat de selectie ook vandaag te zwak is om uit punten te pakken.

Rot Weiss Erfurt - Jahn Regensburg / Away to win @ 2,50 [stake 3/5]
Een hele lastige bet.. Erfurt speelt om de laatste puntjes binnen te halen om zeker niet te degraderen, terwijl Regensburg nog kan promoveren! Erfurt speelt laatste tijd allemaal gelijke spelen en Regensburg ook niet in optima forma. Echter vind ik de kwaliteitsverschillen een stuk groter en de belangen voor Regensburg ook, dus hierbij denk ik dat de uitploeg wint. Daarnaast speel ik de volgende bets wel max stake.
Jahn Regensburg Double Chance X2 @ €1,45 [stake 5/5]
Under 3,5 goals @ €1,40 [stake 5/5]


Succes vanavond!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
After a short break 4 tonight...

Wiener Neustadt - SV Horn / Home to win @ 2,50 [stake 3/5]
Onderling h2h wint Wiener altijd thuis van Horn, tevens moeten ze winnen om niet in degradatie gevaar te komen!
Ik vindt Wiener ook een stuk beter spelen vandaar 3 stakes.

Valenciennes - Red Star / Home to win @ 2,30 [stake 3/5]
Valenciennes thuis een degelijke ploeg en Red Star uit is een ellende. Valenciennes is redelijk safe, maar vandaag punten pakken zorgt er zeker voor dat ze uit degradatiegevaar blijven! Echter Red Star zit wel in die positie maar als promoverende ploeg, denk ik dat de selectie ook vandaag te zwak is om uit punten te pakken.

Rot Weiss Erfurt - Jahn Regensburg / Away to win @ 2,50 [stake 3/5]
Een hele lastige bet.. Erfurt speelt om de laatste puntjes binnen te halen om zeker niet te degraderen, terwijl Regensburg nog kan promoveren! Erfurt speelt laatste tijd allemaal gelijke spelen en Regensburg ook niet in optima forma. Echter vind ik de kwaliteitsverschillen een stuk groter en de belangen voor Regensburg ook, dus hierbij denk ik dat de uitploeg wint. Daarnaast speel ik de volgende bets wel max stake.
Jahn Regensburg Double Chance X2 @ €1,45 [stake 5/5]
Under 3,5 goals @ €1,40 [stake 5/5]


Succes vanavond!


Al met al toch weer een leuke winst vanavond :)
Regensburg had er zin aan, in tegenstelling tot Valenciennes, maar goed overal ben ik tevreden voor vanavond!
Morgen weer een dag :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Helaas lag de site er weer is uit dus kon ik niet al mijn tips plaatsen;

Voor vanavond nog alleen de volgende wedstrijden;

Toulouse to win @ 2,20 [stake 3/5]
Juventus to win @ 1,48 [stake 5/5]
Real Madrid -1 EC @ 1,45 [stake 5/5]

En voor de mensen nu nog live;

Everton or Draw @ 1,40 [stake 5/5]
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Speelde Juve en Everton mee, maar het mocht niet baten :(
0 Vind ik leuk's
dewinder:
Speelde Juve en Everton mee, maar het mocht niet baten :(


Was helaas belabberd idd!

Voor vanavond de volgende tips even geen toelichting ivm tijdgebrek.

Tours to win @ 2,20 [stake 3/5]
Tours -1EC @ 4,20 [stake 1/5]
Mechelen to win @ 2,60 [stake 3/5]
Cork City -1EC @ 2.25 [stake 3/5]

Daarnaast;
In de gehele Erste Bundesliga van Oostenrijk over 1,5 goals first half is gemiddelde odd van 3 en stake 3/5 per single wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
dewinder:
Speelde Juve en Everton mee, maar het mocht niet baten :(


Was helaas belabberd idd!

Voor vanavond de volgende tips even geen toelichting ivm tijdgebrek.

Tours to win @ 2,20 [stake 3/5]
Tours -1EC @ 4,20 [stake 1/5]
Mechelen to win @ 2,60 [stake 3/5]
Cork City -1EC @ 2.25 [stake 3/5]

Daarnaast;
In de gehele Erste Bundesliga van Oostenrijk over 1,5 goals first half is gemiddelde odd van 3 en stake 3/5 per single wedstrijd.


De wins waren dramatisch gisteravond, maar Oostenrijk gedeeltelijk goed 3 uit 5 hebben de benodigde goals gehaald!

Voor vandaag de volgende wedstrijden:

Sarpsborg - Tromso over 1,5 goals 1hf @ €2,50 [stake 3/5]
SKN St. Polten - SV Mattersburg over 1,5 goals 1hf @ €2,75 [stake 3/5]
Slovan Libere - FK Jablonec over 1,5 goals 1hf @ €2,50 [stake 3/5]
Sion - Lugano over 1,5 goals 1hf @ €2,30 [stake 3/5]
Zlin - Jihlava over 1,5 goals 1hf @ €2,50 [stake 3/5]
Augsburg - Dortmund over 1,5 goals 1hf @ €2,30 [stake 3/5]

Deze wedstrijden hebben een rijk verleden in onderling resultaat met veel doelpunten en vaak ook nog in de eerste helft.
Bij de meeste wedstrijden is ook nog eens dat ze recent deze resultaten behalen. Ik speel ze allemaal single, voor wie meespeelt veel succes!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Bovenstaande wedstrijden waren helaas geen succes.
Ben inmiddels weer overgaan winners en dubbele kansen.
Heb voor vandaag de volgende wedstrijden;

FC Emmen - NEC Nijmegen / Nijmegen to win @ €2,36 [stake 4/5]
NEC sinds de trainerswissel blijkt toch een succes, qua kwaliteit zie ik ze ook veel sterker dan Emmen. Onderling resultaat ook in het voordeel van Nijmegen.

Cesena - Hellas Verona / Hellas Verona Dubbele Kans X2 @ €1,75 [Stake 5/5]
Verona heeft aan een punt voldoende voor promotie naar de Serie A daarnaast is Cesena al uitgespeeld. Kan niet meer voor de playoffs en of degraderen.
Daarnaast heeft Verona een kleine kans op de titel bij een overwinning dus speel ik nog small; Hellas Verona to win @ €2,96 [stake 2/5]

FC Elva - FC Kuressaare / Over 3,5 goals @ €1,70 [stake 4/5]
Beloofd een doelpunt spektakel te worden! De uitploeg heeft ook in de laatste 5 wedstrijden allemaal minimaal 4 goals in een wedstrijd gehad! Daarnaast ook h2h werd het eerder al 4-0 voor de uitploeg. Dus ik verwacht kortom een wedstrijd met veel doelpunten!

Succes voor vanavond!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.