Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: ditachi

Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ditachi
Country flagditachi in 19-04-2017 13:01 Leden topics
in 19-04-2017 13:01 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ditachi:
Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.


Begin was helaas waardeloos...
New start:
Chacarita Juniors - Estudiantes San Luis 1hf over 0,5 @ 1,85 [stake 4/5]

Pasaquina - Isidro Metapan over 0,5 @ 1,65 [stake 5/5]
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:

Begin was helaas waardeloos...
New start:
Chacarita Juniors - Estudiantes San Luis 1hf over 0,5 @ 1,85 [stake 4/5]

Pasaquina - Isidro Metapan over 0,5 @ 1,65 [stake 5/5]


Herkansing is beide binnen! :)

Estudiantes La Plata - Atletico Nacional Medellin / Estudiantes La Plata to win @ €2,30 [stake 4/5]

Deze is ook weer binnen :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vanavond:

Schalke 04 - Ajax / FT X2 (Double Chance) @ 1,80 [stake 4/5]
Gezien het feit hoe Ajax voetbalt en hoe belabberd de thuisploeg vind ik dit een goede bet.
Ajax kan gewoon vrij uit spelen en Schalke lijkt me niet de ploeg die er nu in zo'n goede doen is om er 2 of meer in te schieten.

Man Utd v Anderlecht / No (Both Teams to Score) @ 1,67 [stake 3/5]
Ik denk dat Man Utd een enorme saaie overwinning van maakt en vooral op safe speelt. Een magere 1-0 overwinning zal me niks verbazen.
Anderlecht moet komen dus Man Utd zal wel op de counter spelen.
Daarnaast speel ik ook nog: Man Utd Under 2.5 (Team Total Goals) @ 1,73 [stake 4/5]

Succes all
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
Voor vanavond:

Schalke 04 - Ajax / FT X2 (Double Chance) @ 1,80 [stake 4/5]
Gezien het feit hoe Ajax voetbalt en hoe belabberd de thuisploeg vind ik dit een goede bet.
Ajax kan gewoon vrij uit spelen en Schalke lijkt me niet de ploeg die er nu in zo'n goede doen is om er 2 of meer in te schieten.

Man Utd v Anderlecht / No (Both Teams to Score) @ 1,67 [stake 3/5]
Ik denk dat Man Utd een enorme saaie overwinning van maakt en vooral op safe speelt. Een magere 1-0 overwinning zal me niks verbazen.
Anderlecht moet komen dus Man Utd zal wel op de counter spelen.
Daarnaast speel ik ook nog: Man Utd Under 2.5 (Team Total Goals) @ 1,73 [stake 4/5]

Succes all


Belabberd Europa weer, met name Ajax. Maar goed morgen een nieuwe dag.
Voor morgen 8 bets met een korte analyze, die volgen straks!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vandaag:

Auxerre v Tours
Yes (Both Teams to Score) @ €1,91 [stake 4/5]


Laatste 5 onderlinge wedstrijden allemaal bts. Daarnaast is het een duel om degredatie te voorkomen. Ik verwacht dat een aftastend duel word waar beide wel een doelpuntje zullen prikken.

Laval v Strasbourg
Draw or Strasbourg (Double Chance) @ €1,29 [stake 4/5]

Voor beiden veel op het spel, de thuisploeg wil niet degraderen, terwijl de uitploeg zich sterk wil maken voor promotie. Nu is de uitploeg, niet op zen sterkst als het uit moet spelen.. Ik zie ze wel de favoriet maar geen gemakkelijke overwinning. Ik vermoed dat een draw meer voor de hand ligt. Vandaar deze dubbele kans, ondanks dat de odd niet hoog is, lijkt het me wel zeker.

Valenciennes v US Orleans 45
Valenciennes or Draw (Double Chance)
@ 1,35 [stake 5/5]
Ook een duel tegen degredatie, de thuisploeg is bij een overwinning wel redelijk safe, terwijl de uitploeg alles aan zal doen om punten te schrapen om niet te degraderen. Daarnaast heeft Orleans geen 1x van de 3 confrontaties gewonnen van de thuisploeg. Daarnaast dus een smallbet op:
Valenciennes v US Orleans 45 / Home Win (Full Time Result) @ €2,35 [stake 2/5]

Dundalk v Bohemians Dublin
Yes (Both Teams to Score) @ €2,00 [stake 3/5]

Hier is de thuisploeg de favoriet, wat overduidelijk is, maar zelfs in de laatste 5 wedstrijden wist zowel de thuisploeg bijna altijd een doelpunt tegen te incasseren, als dat de uitploeg altijd wel een doelpunt scoort. Ook in de laatste 5 h2h wedstrijden, 4x een bts. Vandaar deze bet.

Limerick v Galway United
Under 3.5 (Alternative Total Goals) @ €1,50 [stake 5/5]

Eigenlijk 2 laagvliegers in de competitie, die weinig tot scoren komen. Ik verwacht hier echter niet meer dan 3 doelpunten, misschien zelfs wel 2. Onderlinge resultaten brengen vaak ook niet meer dan 3 doelpunten, vaak zelfs 2 daarom ook nog small:
Limerick v Galway United / Under 2.5 (Total Goals) @ €2,30 [stake 2/5]

WSG Swarovski Wattens v FC Wacker Innsbruck
WSG Swarovski Wattens or Draw (Double Chance) @ 1,53 [stake 4/5]

Een duel waar eigenlijk niks meer dan de eer op het spel staat. Onderlinge strijd geeft aan dat de 3 confrontaties door de thuisploeg zijn gewonnen. Snap niet dat ze nu ook niet de favoriet zijn. Maar voor de zekerheid omdat er geen belangen zijn deze dubbele kans.

Karabukspor v Kasimpasa
Home Win (Full Time Result) @ 2,15 [stake 3/5]
Een duel waarin 2 ploegen dicht bij elkaar staan, ondanks dat de thuisploeg laatst verloor thuis tegen Fener, hebben ze daarvoor 6x ongeslagen thuis gespeeld. De verschillen zijn klein, maar ik verwacht dat de thuisploeg een voordeel hier te hebben. Onderlinge h2h bied ook niet echt uitkomst, deze bet is puur gebaseerd op hoe de ploegen laatste tijd spelen. Kasimpasa is uit ook niet heel sterk, veel gelijke spelen en weinig overwinningen. Beiden hebben echter ook niet veel meer om te spelen.

Succes all!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
Voor vandaag:

Auxerre v Tours
Yes (Both Teams to Score) @ €1,91 [stake 4/5]


Laatste 5 onderlinge wedstrijden allemaal bts. Daarnaast is het een duel om degredatie te voorkomen. Ik verwacht dat een aftastend duel word waar beide wel een doelpuntje zullen prikken.

Laval v Strasbourg
Draw or Strasbourg (Double Chance) @ €1,29 [stake 4/5]

Voor beiden veel op het spel, de thuisploeg wil niet degraderen, terwijl de uitploeg zich sterk wil maken voor promotie. Nu is de uitploeg, niet op zen sterkst als het uit moet spelen.. Ik zie ze wel de favoriet maar geen gemakkelijke overwinning. Ik vermoed dat een draw meer voor de hand ligt. Vandaar deze dubbele kans, ondanks dat de odd niet hoog is, lijkt het me wel zeker.

Valenciennes v US Orleans 45
Valenciennes or Draw (Double Chance)
@ 1,35 [stake 5/5]
Ook een duel tegen degredatie, de thuisploeg is bij een overwinning wel redelijk safe, terwijl de uitploeg alles aan zal doen om punten te schrapen om niet te degraderen. Daarnaast heeft Orleans geen 1x van de 3 confrontaties gewonnen van de thuisploeg. Daarnaast dus een smallbet op:
Valenciennes v US Orleans 45 / Home Win (Full Time Result) @ €2,35 [stake 2/5]

Dundalk v Bohemians Dublin
Yes (Both Teams to Score) @ €2,00 [stake 3/5]

Hier is de thuisploeg de favoriet, wat overduidelijk is, maar zelfs in de laatste 5 wedstrijden wist zowel de thuisploeg bijna altijd een doelpunt tegen te incasseren, als dat de uitploeg altijd wel een doelpunt scoort. Ook in de laatste 5 h2h wedstrijden, 4x een bts. Vandaar deze bet.

Limerick v Galway United
Under 3.5 (Alternative Total Goals) @ €1,50 [stake 5/5]

Eigenlijk 2 laagvliegers in de competitie, die weinig tot scoren komen. Ik verwacht hier echter niet meer dan 3 doelpunten, misschien zelfs wel 2. Onderlinge resultaten brengen vaak ook niet meer dan 3 doelpunten, vaak zelfs 2 daarom ook nog small:
Limerick v Galway United / Under 2.5 (Total Goals) @ €2,30 [stake 2/5]

WSG Swarovski Wattens v FC Wacker Innsbruck
WSG Swarovski Wattens or Draw (Double Chance) @ 1,53 [stake 4/5]

Een duel waar eigenlijk niks meer dan de eer op het spel staat. Onderlinge strijd geeft aan dat de 3 confrontaties door de thuisploeg zijn gewonnen. Snap niet dat ze nu ook niet de favoriet zijn. Maar voor de zekerheid omdat er geen belangen zijn deze dubbele kans.

Karabukspor v Kasimpasa
Home Win (Full Time Result) @ 2,15 [stake 3/5]
Een duel waarin 2 ploegen dicht bij elkaar staan, ondanks dat de thuisploeg laatst verloor thuis tegen Fener, hebben ze daarvoor 6x ongeslagen thuis gespeeld. De verschillen zijn klein, maar ik verwacht dat de thuisploeg een voordeel hier te hebben. Onderlinge h2h bied ook niet echt uitkomst, deze bet is puur gebaseerd op hoe de ploegen laatste tijd spelen. Kasimpasa is uit ook niet heel sterk, veel gelijke spelen en weinig overwinningen. Beiden hebben echter ook niet veel meer om te spelen.

Succes all!


Helaas bij Wattens een doelpuntje te kort, bij Bohemians een doelpunt afgekeurd die twijfelachtig was en Karabukspor toch de sterkste die helaas niet wist te scoren. Maar al met al een prima dagje toch nog een beetje winst. Morgen in de ochtend komen de nieuwe bets weer :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vandaag alvast!

Málaga CF - Valencia CF / X2 Double Chance €1,68 [stake 3/5]
De thuisploeg mist de volgende spelers: Juanpi / Kone B. / adalberto
Twijfelachtig: Kuzmanovic / Ricca / Rodriguez / Torres
Daarnaast zijn beide ploegen niet in vorm, geef toch een licht voordeel aan de uitploeg.

Heidenheim - Arminia Bielefeld / 1 home to win @ €2,40 [stake 3/5]
De thuisploeg is nog ongeslagen onderling h2h tegen Bielefield. Ze strijden tegen degregadatie.
Heidenheim is met 39 punten redelijk safe, maar kan altijd een paar punten meer gebruiken, ik verwacht daarom een overwinning.
Om zeker te zijn speel ik nog stake 5/5 op: Heidenheim 1x Double Chance @ 1,40

SV Wehen - Jahn Regensburg / Jahn Regensburg X2 Double Chance @ €1,45 [stake 5/5]
Beide ploegen in redelijke vorm, maar de uitploeg wil directe promotie afdwingen. Met 1 punt voorsprong is een
overwinning noodzakelijk! Wehen lijkt enigzins safe voor degeradatie maar kan nog wel wat punten gebruiken.
Ik verwacht Regensburg wel de sterkste ploeg, maar om een draw te voorkomen toch deze dubbele kans.
Voor de mensen die een overwinning willen: Jahn Regensburg to win @ €2,70 [stake 2/5] is mijn tip.

Mainz II - Hallescher FC / Hallescher FC X2 Double Chance @ €1,45 [stake 5/5]
Mainz de ploeg met al 7 wedstrijden zonder overwinningen en slechts 1 punt uit de laatste 7.
Hallescher kan stiekem misschien nog dromen voor een promotieplek maar dan moet het alles winnen en hier dus ook.
Qua kwaliteit is Hallescher een stuk beter, een perfecte bet dus!
Voor de mensen die denken dat Hallescher wint speel ik zelf met 2 stakes; Hallescher FC to win @ €2,55

AS Bari - Hellas Verona / Hellas Verona X2 Double Chance @ € 1,46 [stake 5/5]
Hellas Verona de ploeg die enorm graag weer terug wil naar de Serie A! En op een promotieplek staan,
maar slechts op doelsaldo. Bari net nog niet in aanmerking voor de playoffs, dus zij willen ook graag punten pakken.
Echter de laatste 8 h2h wist Bari niet te winnen van Verona en allemaal overwinningen voor de uitploeg.
Daarom speel ik ook nog small: Hellas Verona to win @ €2,85 [stake 2/5]

Ingolstadt - Werder Bremen / Werder Bremen X2 Double Chance @ €1,65 [stake 3/5]
Normaal dubbele kansen ben ik wel zekerder. Echter bij deze 2 ploegen missen allebei een boel spelers die voor beide
van belang zijn. Ik zet ze hier niet neer, want het is een waslijst, genoeg informatie kun je hier vinden:
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/QJ7PR3Gq/#samenvatting-wedstrijd
Daarnaast speelt de thuisploeg tegen degredatie wat in mijn ogen niet gaan redden denk ik en Werder wil nog deelnemen
aan Europa volgend seizoen en daarom moeten er punten worden gepakt! Qua kwaliteit neig ik toch naar Werder en speel
ik deze met een medium stake. Voor de echte gokkers; Werder to win @ €3,15 (deze pas ik zelf)

Nottingham F. - Reading FC / Reading X2 Double Chance @ €1,54 [stake 4/5]
De ploeg van Jaap Stam volop in de race voor promotie! Nottingham die strijdt tegen dregadatie en weet eigenlijk niet
zo goed meer wat winnen is. Reading wil graag als kan nog directe promotie afdwingen echter wordt een lastige klus.
Daarvoor moeten ze nog 6 punten inhalen de komende 3 wedstrijden en mag Newcastle geen punten pakken.
Echter door op de 3e plek te eindigen hebben ze een goede plek voor de playoffs dus spelen ze nog voor alles.
Qua kwaliteit is het verschil groot en acht ik zelfs een overwinning mogelijk! Reading to win @ €2,95 [stake 2/5]

Port Vale - Bolton Wanderers / Bolton to win @ €1,72 [stake 5/5]
Promotie of degradatie, daar gaat het in dit duel om! Met nog 2 wedstrijden is de strijd bovenin als onderin enorm spannend!
Qua kwaliteit, absoluut Bolton! Port Vale al 4 wedstrijden niet weten te winnen en overigens ook nog is de onderlinge h2h
gaan allemaal naar Bolton! Port Vale heeft nog nooit weten te winnen! Omdat de belangen groot zijn en in mijn ogen een open
wedstrijd gaat worden speel ik ook nog; Bolton -1 EC to win @ €3,10 [stake 2/5]

Blackpool - Cheltenham / Blackpool to win @ €1,95 [stake 4/5]
Blackpool staat op de plek voor de playoffs qua promotie en wil deze plek absoluut niet weggeven!
Blackpool heeft thuis nog nooit verloren in de 4 h2h games tegen Cheltenham.
Cheltenham is nog niet helemaal safe dus zou ook graag een puntje overhouden aan deze partij.
Echter zie ik ze niet de kwaliteit ervoor hebben, ik verwacht een wedstrijd met niet al te veel doelpunten.

Stevenage FC - Mansfield / Stevenage 1x Double Chance @ €1,50 [stake 4/5]
Duel der playoffs plaatsen. Met een verschil van 4 punten tussen beide en teams die aan elkaar gewaagd zijn.
Echter zien de bookies de uitploeg als favoriet wat ik niet helemaal begrijp.
Gezien de belangen durf ik niet met zekerheid te zeggen voor een overwinning maar speel ik die wel small.
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/CSkfz96H/#stand;table;overall
Stevenage to win @ €2,85 [stake 2/5]

Deportes Iquique - Unión Española / Unión Española X2 Double Chance @ €1,77 [stake 3/5]
2 ploegen die dicht bij elkaar staan, echter is de uitploeg een soort angstgegner voor de thuisploeg.
De thuisploeg wist slechts 1x te winnen en de uitploeg de overige 5x! Vandaar deze DC.
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/UwPBIkWO/#h2h;away

Cracovia - Legia Warszawa / Legia to win @ €2,05 [stake 4/5]
Legia is back in Town! Speelt enorm goed en de thuisploeg weet al dat het in de degradatiepool speelt.
Volgens sommige (onbevestigde bronnen) zullen er spelers door de thuisploeg worden gespaard voor de volgende
wedstrijden! Echter durf ik dit niet hard toe te kennen! Echter qua kwaliteitsverschil en bovendien dat Legia
ook graag weer aan top wil staan, vermoed ik hier een easy overwinning!

Mocht je ze meespelen, twijfels ergens over hebben, of iets fout zien staan, let me know! :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Al met al gaat het redelijk goed.
Sommige bets helaas fout wat ik niet verwachte en sommigen ook prima binnen zoals verwacht!
Daarnaast staat Union ook al 0-2 voor en Legia net begonnen! :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vanavond nog een tipje!
Arezzo - Prato / Arezzo to win @ €1,90 [stake 5.5]
Arezzo tegen een degradatiekandidaat en heeft laatste 5 h2h games allemaal gewonnen!
Wie mee speelt succces!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
Voor vanavond nog een tipje!
Arezzo - Prato / Arezzo to win @ €1,90 [stake 5.5]
Arezzo tegen een degradatiekandidaat en heeft laatste 5 h2h games allemaal gewonnen!
Wie mee speelt succces!


Helaas Arezzo verpeste het voor vandaag weer..
Voor vandaag de volgende bets:

Austria Wien X2 Double chance @ €1,82
Plzen X2 Double Chance @ €1,51
Atvitabergs to win @ €2,12
Lecce to win @ €1,81
Ajax X2 Double Chance @ €1,70

Heb vandaag geen tijd voor analyses, ik heb misschien een plaatselijke kampioenschap te vieren!
Voor de mensen die spelen, succes!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.