Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: ditachi

Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ditachi
Country flagditachi in 19-04-2017 13:01 Leden topics
in 19-04-2017 13:01 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Na een lange periode van afwezigheid, ga ik weer is proberen met betten, normaal voorzie ik bets ook van analyses, echter heb ik vandaag iets te weinig tijd om deze nu toe te voegen. Ik zet weer de stakes er achter om aan te geven voor mijn indicaties van zekerheid. De bets speel ik singles of kleinde combi's. Succes voor de mensen die meespelen.


Hansa Rostock to win @ €2,11 [stake 3/5]

Barnsley to win @ €1,72 [stake 3/5]

Ilves to win @ €1,90 stake [3/5]

Salzburg to win @ €1,57 [stake 4/5]

Sarpsborg to win @ €1,80 [stake 3/5] & BTS Yes @€1,65 [stake 4/5]

Haugesund to win @ €2,00 [stake 4/5

Sion to win €2,40 [stake 2/5]

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Nieuw seizoen nieuwe kansen!

laatste tijd weer een beetje wezen spelen en ga proberen wekelijks hier weer voorzien van updates! :) We beginnen vanavond met de volgende;


Sandefjord - Start ; BTS yes @ €1,60 stake (2/3)

Nummer 2 tegen 3 die in zeer goede doen zijn en veel scoren! In mijn optiek gelijkwaardige ploegen! Kijken we naar de historie onderling zijn de laatste 5 duels inclusief dit seizoen geëindigd in een BTS! Vandaar deze bet!


Chambly - Grenoble ; Home to win @ 2.15 stake (2/3)

Chambly promovendus in de league 2 en heeft de eerste 2 wedstrijden gewonnen. In het vorig seizoen ook sterk thuis. Grenoble nooit een bijzondere ploeg geweest die altijd ergens rond de middenmoot zweeft. Met slechts 1 gelijkspel en de goede flow van de thuisploeg geef ik hierbij het voordeel aan Chambly.


Grasshoppers - Schaffhausen ; home to win @ €1,45 stake (3/3)

Thuisploeg grote favoriet met een uitstekende voorbereiding en eerste 2 wedstrijden moeiteloos gewonnen. In de voorbereiding speelden beiden ploegen ook tegen elkaar en werd er gewonnen met 4-0 door Grasshoppers! In de competitie echter nog geen grote uitslagen, maar het feit dat Schaffhausen er in 2 wedstrijden toch al 7 om de oren heeft gekregen lijkt mij dit ook een doelpuntrijke wedstrijd te worden daarom speel ik daarnaast ook nog;

Grasshoppers -1 EC @ €2,30 stake (2/3)

Over 2.5 goals @ €1.46 stake (3/3)


De Graafschap - Cambuur ; Home to win @ €1,80 stake (3/3)

Ondanks promotie net misgelopen is voor de thuisploeg hebben de toch in mijn ogen wederom een selectie weten te behouden voor de top om mee te draaien! Een redelijke goede voorbereiding en leuke spelers aangetrokken geeft de burger veel moed in de Achterhoek! Cambuur wist in de voorbereiding op dit seizoen niet te overtuigen met ook verliezen tegen Jong Ajax en Volendam. Onderling wist de Graafschap ook Cambuur de baas te zijn en gezien de huidige selecties en het thuisvoordeel ben ik overtuigd dat de 3 punten thuis blijven! Afgelopen 3 thuiswedstrijden zijn ook gewonnen in de H2H.


Voor ieder die meespeelt veel succesvol vanavond! :)


Edit:

Helaas een slecht begin met een totale stake inzet van 15 en een return van 5,4 is deze avond een verlies van -9,6!

Voor morgen zal ik vanavond en/of morgenvroeg nieuwe updates voorzien waar hopelijk een beter resultaat zal te behalen!

Bericht gewijzigd door ditachi op vr 9 aug. 2019, 20:22
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Zoals eerder vermeld de terugkomst met plaatsen van de bets ging niet van harte. Voor zaterdag 10-08-19 ga ik volle moet een nieuwe kans doen!

De volgende wedstrijden heb ik uitgezocht:


Crystal Palace - Everton > Everton X2 @ €1.40 Stake [3/3] + Over 9,5 corners @ €1,50[stake 3/3]

Everton die met onze Nederlandse TD prima zaken heeft gedaan in mijn ogen op de transfermarkt! Zo hebben ze Kean van Juventus, Iwobi van Arsenal en André Gomes van Barcalona gehaald. In mijn ogen prima aanwinsten die de ploeg versterken. Verwacht niet dat alle 3 morgen basisplaats zullen hebben. Qua voorbereiding was het niet spectaculair, Dit geld zowel ook voor de thuisploeg, waarbij misschien de laatste oefenpot tegen Hertha met een 4-0 verlies wel heel pijnlijk was. De enige gevaarlijke speler die ik bij de thuisploeg zie is Wilfried Zaha, de rest van de ploeg en roeringen op de transfermarkt zijn in mijn ogen niet spectaculair.

Als ik verder kijk na H2H tussen beide ploegen valt me op dat Palace thuis nog nooit heeft weten te winnen van Everton. De overwinningen zijn alleen bij Everton behaald en die laatste dateert alweer van 2014. Ook qua goals valt er niet veel te zeggen, nooit echt veel maar ook niet weinig.

Mijn corner bet zou ik wel kort toelichten; in de afgelopen 5 h2h PL wedstrijden vielen er minimaal 13! corners onderling waarvan 4x 15! Daarom ga ik vol voor de bovenstaande odds, wil je verder toch nog wat spelen dan heb ik de volgende tips die ik maar slechts heel small speel:

Everton to win @ €2,45 [stake 1/3]

Over 12,5 corners @ 3,30 [stake 1/3]


Oldham - Crewe > Crewe X2 @ €1,43 Stake [3/3]

Een wedstrijd in de league 2. Waarvan beiden eigenlijk middenmoters zijn. Afgelopen seizoen vlakbij elkaar geëindigd met slechts 3 punten verschil. Kijken we bij de H2H tussen beiden zien we eigenlijk ook precies hetzelfde beeld, 2 gelijken ploegen waar echter Crewe 1x won, 1x gelijk en 3x Oldham won. Maar gezien de geschiedenis vallen er ook weinig doelpunten tussen beide ploegen met een max van 2. Nu zal je normaal zeggen dat de voorkeur naar de thuisploeg gaat, maar deze heeft op 07-08-19 met bijna een volwaardig elftal tegen Liverpool -21 gespeeld en in de laatste 10 minuten van de wedstrijd naar zich weten toe te trekken. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar gezien de stats in die wedstrijd, korte pauze en het feit dat een Crewe een betere voorbereiding had gaat mijn voorkeur wel degelijk uit naar de uitploeg! Verder speel ik de volgende 2 bets nog puur small of basis van stats:

Under 2,5 goals @ €1,81 [stake 2/3]

Both to score NO @ €2,06 [stake 1/3]


Gillingham - Burton > Over 9,5 corners @ €1,43 [stake 3/3]

Een bet puur gekeken naar statistieken. Eigenlijk een wedstrijd waar altijd wel minimaal 10 corners vallen. Vorig seizoen had Gillingham een overal van 70% in alle en vooral thuiswedstrijden waar deze aantallen werden gehaald. Vorig seizoen waren het er 13 thuis en uit precies 10 in de h2h. Dit lijkt mij voor deze wedstrijd veruit een van de meeste veilige bets. Wil je verder nog naar winst en verlies kijken. Vorig seizoen heeft Gillingham beiden wedstrijden gewonnen en van de thuiswedstrijden werden er echter maar 1 verloren en de overige 6 gewonnen door de thuisploeg. Voor de betters heb ik de volgende tips waarvan ik alleen de dubbele kans speel.

Gillingham to win @ €2,90 [stake 1/3]

Gillingham 1X @ € 1.54 [stake 2/3]

Kleine opmerking; ben niet bekend met de kwaliteiten van beide ploegen dit seizoen, dit is dus puur op basis van de H2H en stats.


FC Groningen - Twente > Over 9,5 corners €1,85 [stake 3/3]

In mijn ogen een moeilijk voorspelbare wedstrijd qua winnaar. Twente is weer terug en heeft uitstekend resultaat geleverd tegen PSV. Groningen heeft Emmen opzij gezet en wilde ook aanvallend voetbal op de mat leggen. Ik denk persoonlijk een open wedstrijd met beide ploegen die kansen krijgen en dus ook corners zullen pakken. Ik heb de geschiedenis hierbij gepakt en zie in de laatste 5 seizoenen de meeste wedstrijden 11+ corners met 1 uitzondering van 8. Dus voor 10 corners in deze wedstrijd ben ik vrij van overtuigd ook al had Twente er geen 1 tegen PSV, maar daar was in mijn ogen de wedstrijd ook niet naar!

Als ik verder kijk naar de wedstrijd heb ik de volgende medium stake bets nog;

Over 10,5 corners @ €2,45 stake [2/3]

Total cards by home team over 1,5 @ 1,85 stake [2/3] (gebaseerd op h2h, vorige wedstrijd Groningen ook 2x geel en tevens scheidsrechter Bax met een gemiddelde van 3 kaarten per wedstrijd)


Dit zijn de tips voorlopig - ik zal morgenvroeg kijken of ik hier nog aanvullende tips bij zie en uiteraard plaatsen. De mensen die meespelen uiteraard veel succes gewenst!


1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Niemand speelt mee, heb je geapporteerd vanwege spam. Hier zit echt niemand op te wachten.

Dit is echt amateuristisch, zo gokken vrienden van mij ook elk weekend. Elke keer weer verbaasd zijn dat het niet lukt haha echte stief mongolen.....


0 Vind ik leuk's
Op za. 10 aug. 2019, 06:19 schreef gulzig:

Niemand speelt mee, heb je geapporteerd vanwege spam. Hier zit echt niemand op te wachten.

Dit is echt amateuristisch, zo gokken vrienden van mij ook elk weekend. Elke keer weer verbaasd zijn dat het niet lukt haha echte stief mongolen.....



Komop.

Ieder heeft een eigen strategie om te betten en kansen te vinden.

Als je zelf wat beters wilt delen, zien we dat graag.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Wauw... het spam noemen.. Er is schijnbaar niet veel leuks meer over hier op de community. Weten we gelijk hier het niveau weer ;)

1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.