Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: ditachi

Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ditachi
Country flagditachi in 19-04-2017 13:01 Leden topics
in 19-04-2017 13:01 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voor vandaag;

Cerezo Osaka - Shimizu S-Pulse / Cerezo Osaka to win @ €1,90 [stake 4/5]

RoPS - FC Inter / FC Inter to win @ €2,30 [stake 4/5]

Arendal Fotball - Bodoe/Glimt / Bodoe/Glimt to win @ €1,80 [stake 4/5]

AC Oulu - EIF / AC Oulu to win €1,70 [stake 5/5]/groen]

V-Varen Nagasaki - Machida Zelvia / V-Varen Nagasaki to win @ €2,88 [stake 5/5]

[groen]Kawasaki Frontale - Sanfrecce Hiroshima / Kawasaki Frontale to win @ €1,90 [stake 4/5]

De wedstrijden hebben nog geen toelichting maar die volgt later.. Althans voor Japan niet meer i.v.m. tijdgebrek.
De rest update ik later vandaag, wie meespeelt veel succes en oh ja ook nog tips voor vanavond maar die komen later vandaag!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
voor vandaag;

Cerezo Osaka - Shimizu S-Pulse / Cerezo Osaka to win @ €1,90 [stake 4/5]

RoPS - FC Inter / FC Inter to win @ €2,30 [stake 4/5]

Arendal Fotball - Bodoe/Glimt / Bodoe/Glimt to win @ €1,80 [stake 4/5]

AC Oulu - EIF / AC Oulu to win €1,70 [stake 5/5]/groen]

V-Varen Nagasaki - Machida Zelvia / V-Varen Nagasaki to win @ €2,88 [stake 5/5]

[groen]Kawasaki Frontale - Sanfrecce Hiroshima / Kawasaki Frontale to win @ €1,90 [stake 4/5]

De wedstrijden hebben nog geen toelichting maar die volgt later.. Althans voor Japan niet meer i.v.m. tijdgebrek.
De rest update ik later vandaag, wie meespeelt veel succes en oh ja ook nog tips voor vanavond maar die komen later vandaag!


50% van de tips goed en helaas een klein verlies;
Osaka enorme pech, zoveel kansen gehad maar slechts 1-1.
Inter was gewoon slecht en heeft vandaag een terechte nederlaag geleden.
Nagasaki helaas een doelpunt dat was afgekeurd, maar was wel beter.

Voor vanavond heb ik de volgende tips:
Atletico Rafaela - Quilmes / Atletico Rafaela to win @ €1,65 [stake 5/5]
De tegenstander van vandaag heeft sinds 28-03-2016 geen uitwedstrijd meer gewonnen!!
Rafaela bovendien goed in vorm en absoluut een thuis voordeel, daarnaast mist Quilmes ook nog eens 4 basisspelers!
Gezien de factoren speel ik daarom ook nog;
Atletico Rafaela -1EC @ €2,70 [stake 2/5]

Estudiantes - Belgrano / Estudiantes to win @ €1,64 [stake 5/5]
Belgrano staat onderaan in de competetie en heeft zo'n beetje de slechtse ploeg die er is. Ondanks dat ze laatste 3 wedstrijden 7 punten behalen acht ik het verschil vandaag gewoon te groot. Belgrano heeft in de afgelopen jaren ook uit nooit weten te winnen bij Estuadiantes.
Bij een overwinning van de thuisploeg vandaag kunnen ze doorstomen naar plek 4 wat recht geeft op de Copa Libertadores!
Gezien het eventuele belang en klasseverschil verwacht ik een gemakkelijke overwinning.
Daarnaast dus ook;
Estudiantes -1EC @ €2,60 [stake 2/5]

Paysandu - Juventude / Juventude X2 Double Chance @ €1,87 [stake 4/5]
Juventude in prima vorm, staat bovenaan en de thuisploeg lijkt het even helemaal kwijt te zijn. 3 nederlagen op rij geleden en bovendien komt ook nog eens vandaag één van de favorieten om dit seizoen voor promotie te gaan spelen. Qua kwaliteit zal het verschil niet zoveel schelen, echter de recente vorm van beide ploegen zijn wel in mijn ogen doorslaggevend. Overwinning vind ik lastig te voorspellen maar een dubbele kans met deze odd kan ik absoluut niet laten lopen!
Voor de mensen die toch de overwinning verkiezen speel ik zelf ook small;
[rood]Juventude to win @ €4,10 [stake 1/5]/rood]

CRB - Londrina EC / Londrina EC X2 Double Chance @ €1,93 [stake 4/5]
2 ploegen die dicht bij elkaar staan en eigenlijk altijd in de middenmoot spelen / onderaan bungelen. Hoogstaand voetbal tussen deze 2 is moeilijk te ontdekken, maar vooral doorzettingsvermogen. Ik kies echter vandaag voor de uitploeg, aangezien deze de laatste wedstrijden steeds beter voetbalt en punten weten te sprokkelen. Is de thuisploeg al 4 wedstrijden op rij aan het verliezen! Deze vormdip lijkt maar niet over te gaan, gezien het feit dat Londrina vorig jaar eerder ook al uit heeft weten te winnen bij CRB lijkt me deze dubbele kans voor deze odd een prima kans!

Dit waren ze voor vandaag, wie (nogmaals) meespeelt veel succes!
En nogmaals mijn excuus voor geen analyse vanmiddag. Morgen zullen alle wedstrijden wel met analyse worden toegevoegd!

Vanavond ging wederom prima met een leuke winst! :)
voor vandaag komen de tips de halvewege de dag online en zijn voor vanavond.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vandaag hebben we de volgende tips:

Sogndal - Odds Ballklubb / odds Ballklubb to win @ €2,48 [stake 4/5]
- Odd won de laatste 3 h2h achter elkaar
- Odd is sinds 26-04-2017 ongeslagen uit, slecht 1x een gelijkspel rest allemaal winst!
- Sogndal mist voor vandaag 5 spelers!

Stroemmen - Sandnes / Stroemmen to win @ €3,00 [stake 3/5]
- Stroemmen won 3 v.d. 4 thuis h2h.
- Sandnes al 4 wedstrijden op rij uit niet gewonnen.
- Bij winst komt Stroemmen op gelijke hoogte met Sandnes.
Een meer sure bet voor vandaag is;
Stroemmen 1x Double Chance @ €1,55 [stake 5/5][rood]

Jerv - Tromsdalen / Tromsdalen X2 Double Chance @ €2,33 [stake 5/5]
- Jerv is promovendus in deze competitie en heeft het enorm zwaar met een schamele 9 punten uit 12 wedstrijden.
- Tromsdalen heeft al 3 wedstrijden op rij gewonnen.
- Jerv slechts 1 v.d. laatste 5 gewonnen.
Speel daarnaast ook nog een paar risico bets;
[rood]Tromsdalen to win @ €5,20 [stake 2/5]
Tromsdalen to win half time / full time @ €8,00 [stake 1/5]


Norrby - Oergryte FF / Oergryte FF X2 Double Chance @ €1,54 [stake 5/5]
- Norrby won slechts 1 v.d. 9 h2h wedstrijden.
- Oergryte won 4 v.d. 5 uitwedstrijden h2h.
- Verschil op de ranglijst is 9 punten en 10 plaatsen!
- Bij een overwinning kan Oergryte mee blijven strijden om de promotieplaats.
Daarnaast speel ik ook nog;
Oergryte to win @ €2,90 [stake 2/5]

FK Haugesund - Rosenborg / Rosenborg to win @ €1,93 [stake 5/5]
- Rosenborg favoriet in de h2h.
- Verschil op de ranglijst is 10 punten en plaatsen
- Laatste keer dat Haugesund won is 3 jaar geleden.
Speel daarnaast ook nog small omdat Rosenborg vaak een goal maakt binnen 45 min;
Rosenborg to win half time / full time @ €2,80 [stake 2/5]

Succes vandaag!

Edit; Helaas een mindere dag alleen een odd van 2 met max stake goed, gauw vergeten en op naar de volgende dag!




0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Gezien het feit dat nieuwe platform ik nog niet helemaal kan wennen. Wil ik jullie laten weten dat ik recent wat meer tijd erin ga stoppen.

Voor vandaag heb ik daarom ook weer wat tips:


Chateauroux - Reims

Full Event Away -0.50 (AH) @ 1.917

Châteauroux without df C. Traoré (10/0), pm S. Sarr (10/4), at S. Benrahma (8/2); doutful df C. Alhadhur (9/0), df R. Samnick (6/0), pm O. Sangante (6/0), pm K. Chergui (5/0). Reims without pm G. Berthier (3/0), at R. Oudin (3/0)

Stake 4/5 laatste 4 wedstrijden v.d. thuisploeg verloren en slechts 2 doelpunten gemaakt en 14 tegen. Uitploeg daarin tegen laatste 4 gewonnen en hebben op dit moment een doelsaldo van +14 speel daarom nog 1/5 Reims -1EC @ €3,20


Espanyol – Levante: Aantal goals 2 tot 3 @ €1,81

Als we onderling en recente uitslagen kijken zien we de scores van 1-1 en 2-1 enorm veel voorbij komen. In de h2h is alleen maar 1-1 of 2-1 te zien. Deze odd is daarom ook zeer interessant een andere odd die ik voorstel om te spelen is:

BTS yes @ €1,93

Stake beide op 3/5 (medium)


SV Ried – FC Blau Weis Linzz: SV Ried -1 EC @ €1,90 (stake 3/5)

Ried in mijn ogen de favoriet om kampioen te worden. Thuis ijzersterk met een gemiddelde van 3 doelpunten maken en minder dan 1 tegen. Weis heeft moeite in de uitwedstrijden met slechts een gemiddelde van 0,67 goals per uitwedstrijd word dit een zware dobber. H2H ook in het voordeel van de thuisploeg en met Handicap ook, uitslagen als 4-1 komen meerdere keren voorbij. Daarnaast speel ik nog high stake 5/5 op over 2,5 goals @ €1,50


BOURG-EN-BRESSE – Lens: Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €1,84 (stake 3/5)

H2H iedere keer nog 2 tot 3 doelpunten per wedstrijden, eveneens recente uitslagen van beide ploegen leiden tot dit resultaat. Favoriet durf ik niet te kiezen. Beide ploegen hebben echter 1 uitschieter waar dit resultaat niet gehaald is, de rest allemaal wel.


Sochaux – Paris: Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €1,81 (stake 3/5)

Wederom zelfde verhaal als hier bovengenoemd. Recente uitslagen en h2h zijn doorslaggevend voor mij bij deze bet.


0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Ik weet niet hoeveel je er van het weekend goed had, maar ik ben blij dat je terug bent!

Je tips zijn top!

0 Vind ik leuk's

Waar ik had verwacht iets eerder terug te zijn, kwam toch door drukte iets minder van pas. Probeer nu 3/4 per week iets te plaatsen.

Voor vandaag heb ik een aantal tips, deze zullen even zonder feedback zijn ivm tijdgebrek waar zijn wel gezocht. Morgen zullen tips komen met onderbouwing.


Brighton - Liverpool / Liverpool to win @ €1,49 [stake 5/5]

Livepool to win -1EC @ €2,30 [stake 3/5]


Watford - Tottenham Spurs / Tottenham Spurs to win @ €1,70 [stake 5/5]

Tottenham Spurs -1EC @ €2,70 [stake 3/5]


Dundee United - Dundermline / Dundee United to win @ €1,80 [stake 5/5]


Livingston - Falkirk / Livingston to win @ €2,25 [stake 5/5]


Lotte - Munster / Lotte to win @ €2,34 [stake 4/5]


Fortuna Koln - Zwickau / Fortuna Koln to win @ €1,91 [stake 4/5]


Zoals in het verleden aangegeven, advies is om de wedstrijden singles te spelen voor maximaal rendement in mijn ogen.

Kleine combis natuurlijk ook mogelijk, maar dat is ieder voor zich.

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Op za. 2 dec. 2017, 12:49 schreef ditachi:

Waar ik had verwacht iets eerder terug te zijn, kwam toch door drukte iets minder van pas. Probeer nu 3/4 per week iets te plaatsen.

Voor vandaag heb ik een aantal tips, deze zullen even zonder feedback zijn ivm tijdgebrek waar zijn wel gezocht. Morgen zullen tips komen met onderbouwing.


Brighton - Liverpool / Liverpool to win @ €1,49 [stake 5/5] = +2,45 units

Livepool to win -1EC @ €2,30 [stake 3/5] = 3,9 units


Watford - Tottenham Spurs / Tottenham Spurs to win @ €1,70 [stake 5/5] = -5 units

Tottenham Spurs -1EC @ €2,70 [stake 3/5] = -3 units


Dundee United - Dundermline / Dundee United to win @ €1,80 [stake 5/5] = + 4 units


Livingston - Falkirk / Livingston to win @ €2,25 [stake 5/5] = UITGESTELD


Lotte - Munster / Lotte to win @ €2,34 [stake 4/5] = -4 units


Fortuna Koln - Zwickau / Fortuna Koln to win @ €1,91 [stake 4/5] = -4 units


Zoals in het verleden aangegeven, advies is om de wedstrijden singles te spelen voor maximaal rendement in mijn ogen.

Kleine combis natuurlijk ook mogelijk, maar dat is ieder voor zich.


Afgelopen zaterdag een matige start. waarin een verlies van 2,65 unit. Als Livingston de inhaal wedstrijd als nog wint dan is deze dag nog positief.


Voor vandaag heb ik de volgende wedstrijden:


FC Midtjyland - Odense BK / Home to win @ €1,43 [stake 5/5]

Home to win -1EC @ €2,00 [stake 3/5]

De thuisploeg is dit seizoen nog ongeslagen, h2h heeft de laatste 5 thuiswedstrijden gewonnen en het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen is op dit moment groot.

Ik verwacht een zeer gemakkelijke overwinning vandaag.


Birmingham - Wolverhampton Wanderes / Wolves to win @ €1,65 [stake 5/5]

Info van Koozzii (Blogabet)

Wolves are in my opinion best team in the Championship by far. Their current form is amazing winning all last 5 games with a 15:2 goal difference is simply incredible. In my opinion they have players too good for this league. Birmingham is nothing special they perform better than they did at the start of the season, however Wolves will be too much for them in their current form.


Jong FC Utrecht - FC Emmen / BTS & Over 2,5 goals @ €1,90 [stake 5/5]

Utrecht heeft moeite met het huidige niveau, veel variatie met jonge spelers, maar ze scoren wel bijna elke wedstrijd, Daarnaast doet Emmen goede zaken, scoren simpel en willen aansluiting naar boven vinden. Gezien het spelbeeld van beide ploegen wat vrij open is, verwacht ik een uitslag van 1-3 / 2-3. Denk wel dat Emmen met de punten zal weggaan.


0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Op ma. 4 dec. 2017, 15:39 schreef ditachi:

Op za. 2 dec. 2017, 12:49 schreef ditachi:

Waar ik had verwacht iets eerder terug te zijn, kwam toch door drukte iets minder van pas. Probeer nu 3/4 per week iets te plaatsen.

Voor vandaag heb ik een aantal tips, deze zullen even zonder feedback zijn ivm tijdgebrek waar zijn wel gezocht. Morgen zullen tips komen met onderbouwing.


Brighton - Liverpool / Liverpool to win @ €1,49 [stake 5/5] = +2,45 units

Livepool to win -1EC @ €2,30 [stake 3/5] = 3,9 units


Watford - Tottenham Spurs / Tottenham Spurs to win @ €1,70 [stake 5/5] = -5 units

Tottenham Spurs -1EC @ €2,70 [stake 3/5] = -3 units


Dundee United - Dundermline / Dundee United to win @ €1,80 [stake 5/5] = + 4 units


Livingston - Falkirk / Livingston to win @ €2,25 [stake 5/5] = UITGESTELD


Lotte - Munster / Lotte to win @ €2,34 [stake 4/5] = -4 units


Fortuna Koln - Zwickau / Fortuna Koln to win @ €1,91 [stake 4/5] = -4 units


Zoals in het verleden aangegeven, advies is om de wedstrijden singles te spelen voor maximaal rendement in mijn ogen.

Kleine combis natuurlijk ook mogelijk, maar dat is ieder voor zich.


Afgelopen zaterdag een matige start. waarin een verlies van 2,65 unit. Als Livingston de inhaal wedstrijd als nog wint dan is deze dag nog positief.


Voor vandaag heb ik de volgende wedstrijden:


FC Midtjyland - Odense BK / Home to win @ €1,43 [stake 5/5]

Home to win -1EC @ €2,00 [stake 3/5]

De thuisploeg is dit seizoen nog ongeslagen, h2h heeft de laatste 5 thuiswedstrijden gewonnen en het kwaliteitsverschil tussen beide ploegen is op dit moment groot.

Ik verwacht een zeer gemakkelijke overwinning vandaag.


Birmingham - Wolverhampton Wanderes / Wolves to win @ €1,65 [stake 5/5]

Info van Koozzii (Blogabet)

Wolves are in my opinion best team in the Championship by far. Their current form is amazing winning all last 5 games with a 15:2 goal difference is simply incredible. In my opinion they have players too good for this league. Birmingham is nothing special they perform better than they did at the start of the season, however Wolves will be too much for them in their current form.


Jong FC Utrecht - FC Emmen / BTS & Over 2,5 goals @ €1,90 [stake 5/5]

Utrecht heeft moeite met het huidige niveau, veel variatie met jonge spelers, maar ze scoren wel bijna elke wedstrijd, Daarnaast doet Emmen goede zaken, scoren simpel en willen aansluiting naar boven vinden. Gezien het spelbeeld van beide ploegen wat vrij open is, verwacht ik een uitslag van 1-3 / 2-3. Denk wel dat Emmen met de punten zal weggaan.


Vandaag 4 uit 4 :)

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Voor vandaag:


Elgin - Edinburgh / Elgin to win @ €1,55 [stake 5/5]

Elgin to win -1EC @ €2,60 [stake 2/5]

Edinburgh City wist geen van de laatste 8 wedstrijden winnend af te sluiten.

Daarnaast h2h Elgin thuis 2 maal met handicap weten te winnen.

Kwaliteitsverschil tussen beide ploegen is groot.


Korona - Arka / Korona to win @ €1,89 [stake 5/5]

Korona to win -1EC @ €3,25 [stake 2/5]

Korona sinds 13 augustus ongeslagen thuis en met een gemiddelde van bijna elke wedstrijd met handicap te winnen.

Arka heeft uit nog maar 2 wedstrijden weten te winnen met een gemiddelde van 0,5 doelpunt te maken per uitwedstrijd.

H2H heeft Arka slechts 1x in 2009 een uitwedstrijd weten te winnen, rest allemaal thuisoverwinningen.


Eintracht Frankfurt - Bayern Munchen / Bayern Munchen to win €1,45 [stake 5/5]

Bayern Munchen to win -1EC @ €2,05 [stake 3/5]

Geen uitleg nodig.


Wigan - Fleetwood / Wigan to win €1,50 [stake 5/5]

Geen uitleg nodig.


Grimsby Town - Forest Green / Grimsby Town to win @ €1,89 [stake 5/5]

H2H ongeslagen thuis.

Kwaliteitsverschil tussen beide ploegen is nogal groot.


Aldershot - Halifax / Aldershot to win @ €1,56 [stake 5/5]

BTS NO @ €1,83 [stake 3/5]

H2H ongeslagen thuis.

Halifax wist geen van de laatste 11 wedstrijden winnend af te sluiten.

Aldershot is ongeslagen in de laatste 5 wedstrijden.

Aldershot kreeg geen enkel doelpunt tegen in de laatste 4 wedstrijden.


Succes allemaal!


Bericht gewijzigd door ditachi op za 23 dec. 2017, 13:33
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Voor vandaag:


Sutton United - Tranmere / Sutton to win @ €2,35 [stake 3/5]

Colchester - Port Vale / Colchester to win @ €2,38 [stake 3/5]

Oxford - Wigan / Number of goals 2-3 @ €1,95 [stake 4/5]

Rochdale - Walsall / Numbers of goals 2-3 @ €2,10 [stake 3/5]

Rotherham - Milton Keynes Dons / Numbers of goals 2-3 @ €2,10 [stake 3/5]

Accrington - Crawley / Numbers of goals 2-3 @ €2,10 [stake 3/5]

Mansfield - Morecambe / Mansfield to win @ €1,75 [stake 5/5]

Guiseley - Aldershot / Aldershot to win €2,25 [stake 3/5]

Solihull Moors - Boreham Wood / Boreham Wood to win @ €2,20 [stake 4/5]

Sassuolo - Inter / Inter to win @ €1,82 [stake 5/5]


Dit zijn mijn tips voor vandaag, succes!

1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.