Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: dylanoschep

Goedendag, Allemaal.
Ik loop al een aantal jaar mee in het vak, en heb besloten nu ook mijn tips hier te zetten.
Ik speel zelf op de site unibet en meestal met tientjes, ik speel niet al te hoge odds, ben nu bezig met tientjes op odds van 5, om een beetje op te bouwen. ik zal hieronder allemaal single tips geven, sommige met onderbouwing en somigge zonder, ik zal ook mijn ROI bijhouden en doorgeven wat ik gewonnen en verloren heb.
Ik speel meestal vaste competities:
-Eredivisie
-Jupiler League
-Primera Division
-Premier League
-Lique 1
-Bundesliga
Ik volg de Eredivisie en de Premier League het meeste, maar speel alle competities mee.
Hoop dat ik jullie winstgevende tips zal kunnen geven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag dylanoschep
12-09-2015 09:19 in Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dylanoschep Topic starter Geplaatst 15 sep. 2015 om 09:05
Voor vanavond weer een aantal tips:

Champions League:
{Sevilla - Borussia Monchengladbach, Sevilla winst @ 1.6
PSV - Manchester United, Manchester United to win at least one half @ 1.67
Manchester City - Juventus, Manchester City winst @ 1.78

Sevilla en Gladbach beide in een zwakke vorm, Gladbach vanvavond zonder hun aanvoerder, wegens een gebroken oogkas en nog meer blessures, waardoor er veel basisplaatsen vervangen worden in hun opstelling. Daarom denk ik dat Sevilla vanavond thuis aan het langste einde trekt.

City is de ploeg in topvorm en staat nog ongeslagen bovenaan in de PL met 0 goals tegen. Juventus had een stroef begin en wisten in hun laatste 3 wedstrijden maar 1 punt in eigen huis te halen. City speelt zonder Aguero maar met Bony als vervanger, hebben ze een prima scorende spits staan. Juventus zag afgelopen transferperiode veel spelers vertrekken waaronder: Llorente, Tevez, Vidal, Pirlo en Coman, hiervoor hebben ze o.a Cuardado en Mandzukic gehaald, maar die voldoen zeker niet aan de voetballende kwaliteiten van de vertrokken spelers. Ik zie vanavond city met een kleine overwinning aan het langste eind trekken.

United is nog niet in de vorm zoals Van Gaal ze graag ziet, maar ze beginnen steeds beter te voetballen, PSV won vorige week 0-6, maar wel tegen 10 man. PSV speelt redelijk, maar United heeft kwalitatief een veel sterker team en ik verwacht dat ze zeker een helft zullen winnen, speel ze niet op winst, omdat ik het zomaar een gelijkspel zie worden vanavond. Van Gaal kent als geen ander de Nederlandse voetbalclubs en zal hiervoor zeker met een oplossing komen, Van Gaal kennende.

Voor de Championship:

Middlesbrough - Brentford, Middlesbrough, wint @ 1.57
Brighton & Hove Albion - Rotherham United, Brighton wint @ 1.60.

Veel succes allemaal, hoop dat ik de reeks van het weekend (14 uit 16 goed) nog door kan zetten deze week
0 Vind ik leuk's
Als je zekerder wilt spelen, dan zou ik pakken:

Sevilla winst
Man U O1,5 teamgoals
City dubbele kans 1 of X

De enige die ik vrij zeker van ben is sevilla. Man u en Man city kunnen eens zeer rare matchen worden vrees ik
0 Vind ik leuk's
dylanoschep Topic starter Geplaatst 15 sep. 2015 om 15:47
comyngi:
Als je zekerder wilt spelen, dan zou ik pakken:

Sevilla winst
Man U O1,5 teamgoals
City dubbele kans 1 of X

De enige die ik vrij zeker van ben is sevilla. Man u en Man city kunnen eens zeer rare matchen worden vrees ik

Heb je gelijk in, die van jou is nog zekerder inderdaad. heb zelf wel vertrouwen in Sevilla. succes, man!
0 Vind ik leuk's
dylanoschep Topic starter Geplaatst 16 sep. 2015 om 11:41
Voor vanavond een aantal tips, gisteren was niet al te sterk 3 uit 5.

Roma - Barcelona, Total goals by away team over 1.5 @ 1.61
Roma - Barcelona, Barca to win @ 1.58
Olympiakos - Bayern Munchen, Total goals by away team over 1.5 @ 1.53
Valencia - Zenit, Valencia to win @ 1.85
Chelsea - Maccabi Tel Aviv, Total goals by away tem under 0.5 @ 1.68

Veel succes, laat even weten als je meespeelt!
0 Vind ik leuk's
mee gespeeld, barcalona en valencia in combi en rest single.
gedeelte bij pokerstars gezet, die hebben iets hogere quotes bij sommige bets.
0 Vind ik leuk's
ik speel beide barca bets mee en speel ook nog op bayern over 2.5 [email protected]
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.