Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Grijzedraak

Jo mensen,

Vanaf vandaag open ik mijn eigen tipforum. Ik zal de stakes bij de bets zetten. Ik wed op tennis, voetbal, basketball en darts! Wish me luck.

(Live)bet:

Setkic A vs Berankic
Setkic to win

Gepakt bij een 1-1 stand in sets. 1-0 in games voor Setkic.

Inzet: €10
Odd: 2.5
Payout: €25

Onderbouwing: ik was de match live aan het kijken, Berankis oogde gewoon veel frisser en sterker op zowel zijn eigen als Setkic' zijn games in set 2. Maar set 1 was overduidelijk voor Setkic, zag wel value in zijn odd van 2.20!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar grijzedraak
Country flaggrijzedraak in 19-11-2014 11:54 Leden topics
in 19-11-2014 11:54 Leden topics
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vincent129:
zit ook niet echt een onderbouwing in, waarom je bepaalde bets speelt


Waarschijnlijk speelt ie ze weer niet (a) (a)
0 Vind ik leuk's
sluit maar weer, al dat gezeik om alles en niks tjonge jonge..
0 Vind ik leuk's
grijzedraak:
sluit maar weer, al dat gezeik om alles en niks tjonge jonge..


Lijkt me totaal geen reden voor ... probeer gewoon te leren van wat er fout ging van je live bet en probeer vervolgens dat te voorkomen in het kiezen van een nieuwe pick. Advies wordt hier opgevat als gezeik ..
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
brian045:
grijzedraak:
sluit maar weer, al dat gezeik om alles en niks tjonge jonge..


Lijkt me totaal geen reden voor ... probeer gewoon te leren van wat er fout ging van je live bet en probeer vervolgens dat te voorkomen in het kiezen van een nieuwe pick. Advies wordt hier opgevat als gezeik ..


Exact. Je laat je toch zeker niet zo snel op de kast jagen?

Als ik je een tip mag geven:
Ben kritisch op je picks. En probeer iedere pick te onderbouwen, laat zien waarom je value in een bepaalde pick ziet. Daarmee laat je ook direct zien dat je je huiswerk gedaan hebt en wedden op sport serieus neemt.

Succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
GRIJZEDRAAK is gepikeerd dat hij elke keer verliest
0 Vind ik leuk's
ammie:
GRIJZEDRAAK is gepikeerd dat hij elke keer verliest

ja, ziet er niet best uit voor hem. ik zou de bets zelf goed uitzoeken!
0 Vind ik leuk's
Mij volgen is nutteloos, make your Own choice
Combo voor dit weekend.

Paderborn vs Dortmunt 2 @1.5
Dortmunt begint de vorm weer te vinden, en Paderborn mag geen probleem zijn.

Atalanta vs AS Roma 2 @1.8
Roma doet weer goed mee in de (sub)top dit seizoen, ik verwacht niet dat ze met Atalanta Bergamo problemen gaan krijgen.

BMG vs Frankfurt 1 @1.5
BMG presteerd thuis super! De laatste 20 thuisduels verloren ze er slechts 3(!). Ik verwacht geen moeite met Frankfurt.

Ik speel ze single + in een combo @4

ALLEEN AS ROMA WAS GOED HELAAS :(
0 Vind ik leuk's
Prematch tip!

Pre-Match Tip Macedonië! Euromilk vs Rabotnicki. Rabotnicki to win @1.49 high stake (8/10)

Inzet: €8
0 Vind ik leuk's
grijzedraak:
Combo voor dit weekend.



Nog een tip; misschien is het handig om aan te geven wat je resultaten zijn, in de vorm van een ROI bijvoorbeeld. Geef op z'n minst met de kleuren rood en groen aan of je picks goed of fout waren. Zo krijgen mensen meteen een beetje de indruk hoe het met je tips gaat (y)
0 Vind ik leuk's
grijzedraak:
Prematch tip!

Pre-Match Tip Macedonië! Euromilk vs Rabotnicki. Rabotnicki to win @1.49 high stake (8/10)

0-2 voor, 3-2 verloren....

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.