Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: jeffreythespartaan

Hallo iedereen,

ben nu rond de 2 jaar zeer actief met het wedden op voetbal, vandaar dat ik nu een topic open. Ik speel voornamelijk met een inzet variërend van 2 tot 10 euro per bet en meestal zijn dat ook singles. Een voorbeeld hiervan is dat ik op Unibet vorig jaar 10 euro heb gestort, en daar nu nog steeds mee aan het spelen ben, want ik laat bij elke 30 euro 20 uitbetalen :d

Nu ben ik echter actief bij 2 bookmakers oa Napoleongames, en heb daar 10 euro gestort. Mijn doel bij Napoleongames is dat ik van die 10 euro ga proberen er 50 euro van te maken. Voor alle volgers veel succes gewenst, en hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben!

----

Tip 1

Rovaniemi - HJK

HJK op winst

qoute 1,55

inzet 10 euro

Mogelijke winst 15,50

HJK staat 7 punten los op de nummer 2 en wist al 8 keer achterelkaar de 3 punten te pakken. Hun tegenstander, Rovaniemi staat op plek 11 van de 12 en doet het stukken minder, want die staan 4 punten boven de degradatiestreep. HJK speelt leuk aanvallend voetbal, en wat ik tot nu toe gezien heb, zijn ze altijd de betere en creëren ze veel kansen. Ik vind de value ook veel te hoog op HJK, vandaar wat niet vaak voorkomt, 10 euro op HJK.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeffreythesparta
Country flagjeffreythesparta in 11-06-2014 11:29 Leden topics
in 11-06-2014 11:29 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.