Tips van: johan166
Napoli-Atalanta Pick Napoli @1.32 De nr 3 tegen de 12 van de Serie A, Napoli heeft een goede reeks achter de rug, van de laatste 5 wedstrijden 4 gewonnen en 1 gelijk gespeeld. Atalanta heeft van de laatste 5 wedstrijden 3 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Het is altijd afwachten met welke opstelling Napoli komt, maar ik verwacht dat er een goed team zal staan dat gewoon de overwinning pakt.
Ossasuna -Real Madrid Pick Real Madrid @1.34. Hier hoef ik denk ik weinig over te zeggen. Het verschil tussen deze 2 is gewoon te groot.
Benfica-Leixoes FC Pick Benfica @1.13 Benfica is bezig met een geweldige reeks games, van de laatste 5 games alles gewonnen, Porto had gewoon niks in te brengen tegen Benfica. Leixoes speelt een divisie lager en totaal niet goed bezig, van de laatste 5 wedstrijden 4 verloren en 1 gelijk. Benfica gaat deze gewoon overduidelijk winnen. Totale odd 2.01 x100. Mogelijke Winst 101 euro:) Niet echt bijzonder, maar dat hoeft ook niet.. Money is money :) Normaal speel ik geen 1.10 odd's maar anders kwam ik niet op 2 uit.
* Laat je niet beinvloeden door wat ik stake, zet nooit teveel in en probeer je te houden aan het taart model. Ook al heb ik 9 van de 10 juist. Het blijft bekervoetbal. Voor diegene die meespelen veel succes:)
Combi:
Bologna-Napoli Pick Napoli @1,66
Napoli zit in een goede reeks, van de laatste 5 wedstrijden 4 gewonnen en 1 gelijk. Bologna is de nr 18 van de Serie A en heeft van de laatste 5 wedstrijden 3 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Ik verwacht een makkelijke overwinning voor Napoli.
Ajax- PSV Over 2,5 goals @1.58
Dit wordt een " kampioenen" wedstrijd. Voor PSV betekend deze wedstrijd alles, erop of eronder. psv staat nu 11 punten achter op Ajax, en zal er vol op moeten om niet verder af te dwalen. ajax is de 4-0 in Eindhoven zeker niet vergeten en zal vergelding willen voor de vernedering. Ik verwacht veel doelpunten in deze wedstrijd.
Totale Quote voor deze combo= 2,64.
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen