Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: johan166

De laatste 2 maanden ben ik combi's gaan spelen met wedstrijden uit de Premier League en Serie A wedstrijden.  Dit zijn combi's met een odd van minimaal 2 en maximaal 3 picks omdat ik zo weinig mogelijk risico wil lopen omdat ik een combi met minimaal 50 tot 100 euro speel.  Ik heb nu in totaal 10 combi's gemaakt, en daarvan had ik 9 goed.  Ik deelde al in de chat, maar voor degene die niet in de chat zitten kunnen ze ook gaan mee spelen. Ik zal mn pick's zoveel mogelijk proberen te onderbouwen :)Vandaag zijn er veel bekerwedstrijden, normaliter speel ik deze liever niet omdat in een bekerwedstrijd de gekste uitslagen voorkomen maar voor vandaag denk ik wel iets gevonden te hebben :D
 Napoli-Atalanta  Pick Napoli @1.32 De nr 3 tegen de 12 van de Serie A,  Napoli heeft een goede reeks achter de rug, van de laatste 5 wedstrijden 4 gewonnen en 1 gelijk gespeeld. Atalanta heeft van de laatste 5 wedstrijden 3 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen.   Het is altijd afwachten met welke opstelling Napoli komt, maar ik verwacht dat er een goed team zal staan dat gewoon de overwinning pakt. 
Ossasuna -Real Madrid Pick Real Madrid @1.34.  Hier hoef ik denk ik weinig over te zeggen.   Het verschil tussen deze 2 is gewoon te groot. 
Benfica-Leixoes FC Pick Benfica @1.13   Benfica is bezig met een geweldige reeks games, van de laatste 5 games alles gewonnen, Porto had gewoon niks in te brengen tegen Benfica.  Leixoes speelt een divisie lager en totaal niet goed bezig, van de laatste 5 wedstrijden 4 verloren en 1 gelijk.  Benfica gaat deze gewoon overduidelijk winnen. Totale odd 2.01 x100. Mogelijke Winst 101 euro:) Niet echt bijzonder, maar dat hoeft ook niet.. Money is money :) Normaal speel ik geen 1.10 odd's maar anders kwam ik niet op 2 uit.
 * Laat je niet beinvloeden door wat ik stake, zet nooit teveel in en probeer je te houden aan het taart model. Ook al heb ik 9 van de 10 juist. Het blijft bekervoetbal. Voor diegene die meespelen veel succes:)  
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johan166
Country flagjohan166 in 15-01-2014 08:48 Leden topics
in 15-01-2014 08:48 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lage odds, daarom zullen ze ook wel lukken. Ben niet zo zeker over Real Madrid aangezien die de eerste wedstrijd al met 2-0 wonnen en weleens 'gewoon' gelijkspelen. Het is afwachten met welke opstelling ze starten...
0 Vind ik leuk's
We zullen zien, hopelijk begint het topic goed i.p.v met rode cijfers:)
0 Vind ik leuk's
Combi binnen.. Napoli had ik ook in combi met watford dus de stand is 11 goed 1 fout.
0 Vind ik leuk's
Tippie voor dit weekend:)
Combi:
Bologna-Napoli Pick Napoli @1,66
Napoli zit in een goede reeks, van de laatste 5 wedstrijden 4 gewonnen en 1 gelijk. Bologna is de nr 18 van de serie A en heeft van de laatste 5 wedstrijden 3 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Ik verwacht een makkelijke overwinning voor Napoli.
Ajax- PSV Over 2,5 goals @1.58
Dit wordt een " kampioenen" wedstrijd. Voor PSV betekend deze wedstrijd alles, erop of eronder. PSV staat nu 11 punten achter op Ajax, en zal er vol op moeten om niet verder af te dwalen. Ajax is de 4-0 in Eindhoven zeker niet vergeten en zal vergelding willen voor de vernedering. Ik verwacht veel doelpunten in deze wedstrijd.
Totale Quote voor deze combo= 2,64.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.