Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Joren

Aangezien ik een vrij actief gokker ben, zal ik zoals de meesten hier ook maar een eigen topic starten ;-)
Verwacht geen gekke tips of extreme winsten van mij hoor!
Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes. Gisteren heb ik voor de 2e week op rij beide combi's kunnen binnen halen en vorig seizoen is het ook een aantal keer gelukt. Deze tip is zeker een winsituatie imo!
Grtz!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joren
Country flagjoren in 24-08-2013 08:48 Leden topics
in 24-08-2013 08:48 Leden topics
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leicester - Birmingham: 1 --> odd 1.57
Leicester kende een prima start wat resulteert in een 7/9. Uit bij Middlesbrough en Derby County werd gewonnen, thuis tegen Leeds speelde ze 0-0 gelijk. Birmingham kende een mindere start. Thuis verloren ze van Watford en (verrassend toch wel) van Brighton. Op promovendus Yeovil wisten ze met 0-1 te winnen, maar wel met de nodige moeite. In de League Cup had Birmingham ook verlengingen nodig tegen Plymouth (league 2).
0 Vind ik leuk's
Nog een tip in het Engels voetbal:
Leyton Orient - Crewe Alexandra: 1 --> odd 1.85
Leyton heeft na 3 speeldagen nog steeds het maximum van de punten. De Jamaicaanse spits Kevin Lisbie vindt in de eerste wedstrijden ook vlotjes de weg naar het doel.
Crewe startte wisselvallig met een 4/9.
Leyton was vorige week niet echt goed op het veld van Stevenage, maar toch moeten ze in deze wedstrijd de punten kunnen thuis houden lijkt me.
0 Vind ik leuk's
Leicester wint met 3-2 van Birmingham, Leyton stuurt Crewe met een 2-0 terug huiswaarts!
0 Vind ik leuk's
Tipje voor morgen:
Club Brugge - AA Gent: 1 DNB --> odd 1.53
In 'de slag om Vlaanderen' neemt Club het morgen thuis op tegen AA Gent. Ondanks pover voetbal kende Club toch een goede start. Op Mechelen en Oostende en thuis tegen Charleroi werd 3 keer gewonnen, maar wel telkens met de nodige moeite. De beste competitiematch van Club vond ik persoonlijk de thuismatch tegen Zulte-Waregem. Club kreeg heel wat kansen, maar ze verzuimden om deze af te maken en zo bleven de jongens van Garrido steken op een 1-1 gelijkspel tegen de vice-kampioen. Europees is Club wel al uitgeschakeld. Blauw - zwart speelde zwak tegen een verrassend sterk Slask Wroclaw.
Club mist morgen Laurens De Bock, die 2 weken geschorst is na zijn rode kaart vorige week op Mechelen. Persoonlijk zie ik dit niet als een gemis, gezien zijn huidige vormpeil. Mogelijk speelt Hogli op links en speelt Verstraete rechtsachter. Een andere optie is dat Hogli op de rechtsachterpositie blijft staan en dat Bolingoli linksachter speelt. Bij Club zit Vadis Odjidja na maanden blessureleed opnieuw in de kern, al blijft het wel twijfelachtig of hij speelminuten zal krijgen.
Bij Gent loopt het momenteel ook nog niet op wieltjes. Gent opende met een gelijkspel op Beveren en kon een week later de punten thuis houden tegen Mechelen, al liep dat ook niet van een leien dakje. Op Anderlecht speelde Gent het eerste half uur goed mee, maar uiteindelijk gingen ze toch zwaar de boot in: het werd 4-1. Vorig week werd nipt gewonnen van degradatiekandidaat Lierse: Lierse kwam al vroeg op voorsprong, maar dankzij 2 doelpunten diep in de blessuretijd werd het toch nog 2-1.
Bij Gent zijn Neto, Hubert en Soumahoro nog onzeker.
De straight win voor Club Brugge staat met 2.10 ook wel vrij hoog, maar aangezien beide ploegen nog niet op dreef zijn, vind ik 1.53 voor een dnb zeker de moeite!
0 Vind ik leuk's
KV Oostende - Zulte-Wargem: 1x --> odd 1.70
Misschien een beetje een vreemde tip. Zulte speelde vorig jaar een prima seizoen en legde beslag op de 2e plaats, op een zucht van de titel. Promovendus Oostende kende een moeilijke start en heeft voorlopig slecht 1/12.
Al vanaf de openingsspeeldag werd duidelijk dat een Oostende een lang en zwaar seizoen tegemoet zou gaan. Op Genk werd 3-0 verloren. Oostende kon amper kansen creëren. Op speeldag 2 kwam Club Brugge over de vloer. Club trok na een zwaar bevochten wedstrijd aan het langste eind: 1-2. Al had Oostende wel een puntje verdiend. Een week later kwam OHL over de vloer in het Albertpark. Oostende was veruit de betere ploeg, maar de jongens van Vanderbiest lieten de kansen onbenut en bleven zo steken op een 1-1 gelijkspel. Vorige week werd met 2-0 verloren op Cercle Brugge, ook gezien als degradatiekandidaat. Vanderbiest kon deze nederlaag moeilijk verwerken wegens gebrek aan concentratie bij zijn spelers. Hij schreeuwde in de pers ook om nieuwe aanwinsten, anders dreigde hij met een vertrek. Deze week werd Marc Coucke, sterke man bij Omega Pharma, hoofdaandeelhouder bij Oostende. Hij liet het budget stijgen van 4 naar 5 miljoen euro en beloofde de komende week nog versterkingen.
Bij Oostende is Michiel Jonckheere niet inzetbaar, terwijl de Zimbabwaanse aanwinst Nyasha Mushekwi meteen aan de aftrap wordt verwacht.
Komen we nu bij Zulte-Waregem. De fusieclub kende een prachtig seizoen, maar dat werd al snel overschaduwd door een verkoop van het stamnummer, problemen met speler Malanda en een uiteindelijk vertrek van CEO Patrick Decuyper. Uiteindelijk lijkt de rust terug te zijn gekeerd aan de Gaverbeek.
De jongens van trainer Dury openden het seizoen met een 1-2 zege op Lierse, zij het met de nodige moeite. 3 dagen later mocht de fusieploeg aan de slag in de Champions League voorronde tegen PSV. De verwachtingen waren hoog bij Zulte, maar ze werden van het kastje naar de muur gespeeld. Het werd slechts 2-0, maar het had makkelijk 6,7-0 kunnen worden. Zulte kon zich herpakken na een 1-0 zege in de derby tegen Kortrijk. Skulason zorgde er kort voor tijd voor dat de punten in eigen huis bleven. Daarna volgde er de return tegen PSV. Zulte geloofde nog in een stunt en de eerste helft speelden ze ook goed mee, maar in de 2e helft trokken de Eindhovenaren het laken naar zich toe: het werd 0-3. Enkele dagen later opnieuw een moeilijke wedstrijd voor Zulte: de verplaatsing naar Club Brugge. Vorig seizoen demonstreerde Zulte 2 keer in Jan Breydel, maar dit keer was het toch iets wat minder. Beide ploegen waren aan elkaar gewaagd en uiteindelijk werd het 1-1. Vorige week nam Zulte het in eigen huis op tegen Bergen. 2 goals van Thorgan Hazard zorgden voor een 2-0 zege. Voorbije donderdag moest Zulte aan de bak in de laatste voorronde van de europa league. Zulte en Nicosia speelden in een evenwichtige partij 1-1 gelijk. Zulte liet kort voor tijd de kans op de 2-0 liggen, waarna de Cyprioten zorgen voor een domper van jewelste. De vraag is of er sporen van deze partij zijn blijven hangen bij Zulte.
Bij Zulte is Godeau ziek. Hij zal waarschijnlijk vervangen worden door Verboom.
Het is duidelijk dat Oostende vooral de punten thuis zal moeten sprokkelen. Zulte speelt in mijn ogen toch een beetje minder dan vorig seizoen, ondanks ze enkel Delaplace kwijt zijn op het middenveld. Vandaar de 1x..
0 Vind ik leuk's
Was hem vanmorgen vergeten posten, maar als Benfica, Porto en Olympiakos thuis spelen, neem ik deze altijd in combi. Ongeacht tegen wie ze spelen. Alle drie de ploegen hebben een enorm sterke thuisreputatie! Benfica is nu bezig en het staat nog altijd 0-0. Straks spelen Olympiakos en Porto nog.
0 Vind ik leuk's
Mooie tip van KV Oostende! Als ik niet moest voetballen, had ik die meegespeeld! (y)
0 Vind ik leuk's
Thx! Heb wel de match niet gezien, maar denk dat op basis van de kansen het een evenwichtige partij moet geweest zijn.
Ben ook wel blij dat ik niet de straight win heb gekozen bij Club :p
0 Vind ik leuk's
Inderdaad ik zag een gelijkspel in Oostende - Waregem :) Nice tip joren :)
0 Vind ik leuk's
Benfica - Porto - Olympiakos -> check!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.