Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Joren

Aangezien ik een vrij actief gokker ben, zal ik zoals de meesten hier ook maar een eigen topic starten ;-)
Verwacht geen gekke tips of extreme winsten van mij hoor!
Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes. Gisteren heb ik voor de 2e week op rij beide combi's kunnen binnen halen en vorig seizoen is het ook een aantal keer gelukt. Deze tip is zeker een winsituatie imo!
Grtz!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joren
Country flagjoren in 24-08-2013 08:48 Leden topics
in 24-08-2013 08:48 Leden topics
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb ook een 'funbetje' gedaan in navolging van vorige week. In elke wedstrijd in de JPL beide teams scoren genomen. Kan iets in de 140 worden..
0 Vind ik leuk's

Oei oei, lang geleden dat ik hier nog gepost heb :D


Voor komend voetbalseizoen ga ik eens bijhouden of het winstgevend is om een heel seizoen lang te wedden op 'overs' in bepaalde landen.


Mijn ervaring leert mij dat er in België, Nederland 1 en 2 en Duitsland toch redelijk wat doelpunten vallen per speeldag.


Nu ga ik elke week een combi maken met over 1.5 en over 2.5 van alle matchen uit deze competities en aan het einde van het seizoen bekijken of hier winst uit te halen valt.

Zelf ga ik nog niet inzetten, maar het enkel bijhouden in een bestand.


Wat ik ook van plan ben om bij te houden is elke week een combi te maken van ploegen met een sterke thuisreputatie (Real, Barca, Bayern, Benfica, Porto, Man City, PSG, Juventus, Club Brugge,..) Neem ik hier Ajax en PSV ook bij?


Mensen met tips (andere competities waar veel doelpunten vallen of ploegen met sterke thuisreputatie) mogen dit gerust doorgeven!

4 Vind ik leuk's

Succes:thumbsup:

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 jul. 2018, 10:36 schreef joren:

Oei oei, lang geleden dat ik hier nog gepost heb :D


Voor komend voetbalseizoen ga ik eens bijhouden of het winstgevend is om een heel seizoen lang te wedden op 'overs' in bepaalde landen.


Mijn ervaring leert mij dat er in België, Nederland 1 en 2 en Duitsland toch redelijk wat doelpunten vallen per speeldag.


Nu ga ik elke week een combi maken met over 1.5 en over 2.5 van alle matchen uit deze competities en aan het einde van het seizoen bekijken of hier winst uit te halen valt.

Zelf ga ik nog niet inzetten, maar het enkel bijhouden in een bestand.


Wat ik ook van plan ben om bij te houden is elke week een combi te maken van ploegen met een sterke thuisreputatie (Real, Barca, Bayern, Benfica, Porto, Man City, PSG, Juventus, Club Brugge,..) Neem ik hier Ajax en PSV ook bij?


Mensen met tips (andere competities waar veel doelpunten vallen of ploegen met sterke thuisreputatie) mogen dit gerust doorgeven!

turkıje Engeland frankrıjk Spanje vaak over

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/
Op za. 28 jul. 2018, 18:38 schreef RKANTJO42:
Op za. 28 jul. 2018, 10:36 schreef joren:

Oei oei, lang geleden dat ik hier nog gepost heb :D


Voor komend voetbalseizoen ga ik eens bijhouden of het winstgevend is om een heel seizoen lang te wedden op 'overs' in bepaalde landen.


Mijn ervaring leert mij dat er in België, Nederland 1 en 2 en Duitsland toch redelijk wat doelpunten vallen per speeldag.


Nu ga ik elke week een combi maken met over 1.5 en over 2.5 van alle matchen uit deze competities en aan het einde van het seizoen bekijken of hier winst uit te halen valt.

Zelf ga ik nog niet inzetten, maar het enkel bijhouden in een bestand.


Wat ik ook van plan ben om bij te houden is elke week een combi te maken van ploegen met een sterke thuisreputatie (Real, Barca, Bayern, Benfica, Porto, Man City, PSG, Juventus, Club Brugge,..) Neem ik hier Ajax en PSV ook bij?


Mensen met tips (andere competities waar veel doelpunten vallen of ploegen met sterke thuisreputatie) mogen dit gerust doorgeven!

turkıje engeland frankrıjk spanje vaak over

Frankrijk ook?

Zal Turkije en Engeland ook bijhouden, maar dacht toch dat Frankrijk minder attractief was..

0 Vind ik leuk's


Ga je volgen

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Anderlecht gaat terug een sterke thuisreputatie opbouwen, maar gaat vooral aanvallender spelen. Ze spelen 3-4-3 en gaan ook vaak eentje tegen krijgen. Over 1,5 en 2,5 gaat vaak voorkomen denk ik.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.