Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: kevin0202

Welkom allemaal
Dit zullen mijn eerste tips zijn. De meeste tips zullen uit het voetbal komen, ik heb geen echt specifiek land waar ik op wed.
Ik speel soms ook wel eens basketbal en tennis. Ijshockey (NHL) ben ik vanaf gestapt want heb daar zware verliezen mee geleid.
Dit zijn mijn eerste tips voor vandaag:
T. Moscow - Spartak Nalchik 2
Volgar-Astrakhan - SKA Energiya 2
Bayern - Juventus under 2.5
Psg - Barcelona 2
Kosice - Slovan Bratislava 2
Ik speel ze allemaal single
Veel succes allemaal (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kevin0202
Country flagkevin0202 in 2-04-2013 11:49 Leden topics
in 2-04-2013 11:49 Leden topics
147 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag speel ik combi
Zulte Waregem - Apoel x2
Fh - Genk 2
Odd 2.75
Ik heb vertrouwen in Apoel hebben toch vorig jaar kwartfinale gehaald in de europa league. Zulte Waregem speelt niet meer het voetbal zoals vorig seizoen en speelt niet in eigen stadion maar wel in het Constant vandenstock stadion (Anderlecht) Apoel wordt denk ik onderschat. In Zulte Waregem blijft het ook maar problemen, nu met Frank Berrier die weg moet van Dury.. Eerder werd Decuyper al ontslaan (voorzitter)
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Vandaag speel ik combi
Zulte Waregem - Apoel x2
Fh - Genk 2
Odd 2.75
Ik heb vertrouwen in Apoel hebben toch vorig jaar kwartfinale gehaald in de Europa League. Zulte Waregem speelt niet meer het voetbal zoals vorig seizoen en speelt niet in eigen stadion maar wel in het Constant vandenstock stadion (Anderlecht) Apoel wordt denk ik onderschat. In Zulte Waregem blijft het ook maar problemen, nu met Frank Berrier die weg moet van Dury.. Eerder werd Decuyper al ontslaan (voorzitter)

Hoppa combi voor vandaag ook juist :)
0 Vind ik leuk's
Was een mooie tip Kevin! Helaas niet mee kunnen spelen. Ik ga je wat meer volgen! Ga zo door!
0 Vind ik leuk's
Bedankt (y) dat proberen we hé :) nuja zulte waregem - APOEL was beetje een geluk scoorden in laatste minuut maarja geluk hoort er ook bij hé.
0 Vind ik leuk's
Vandaag speel ik een single match
Hockey
België - Engeland
België odd 1.80
Stond vroeg in de morgen nog op 1.95
0 Vind ik leuk's
APOEL was een mooie Kevin! Wel een beetje geluk op het einde, maar de Cyrpioten speelden zeer goed mee in een evenwichtige partij!
0 Vind ik leuk's
Bedankt :) Ja inderdaad ik vond dat Apoel toch wel onderschat werd, 2 jaar geleden speelden ze toch kwartfinale Champions League dan kan je niet zo slecht zijn hé, terwijl Zulte Waregem ook niet zo'n goed voetbal brengt op dit moment en Apoel al 3x won in hun competitie
0 Vind ik leuk's
Ga zo door kevin, leuke tippies (y)
0 Vind ik leuk's
don't believe the hype
Bedankt :) Mensen die mijn tip niet hebben gezien
Hockey mannen België - Engeland
België odd 1.75
De odd was vanochtend 1.95 daalt dus snel..
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Bedankt :) Mensen die mijn tip niet hebben gezien
Hockey mannen België - Engeland
België odd 1.75
De odd was vanochtend 1.95 daalt dus snel..

De belgen wonnen duidelijk en mogen zich nu klaarmaken voor de finale :)
Nog een single juist :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.