Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog wat tips erbij voor morgen.
Combi
Twente - Utrecht
FC Twente veraste vorige week met de simpele overwinning op Feyenoord. Mede door een uitblinkende Tadic, won de ploeg met 1-4 in de Kuip. Tadic liet met zijn passjes en met zijn penalties weer zijn klasse blijken. Utrecht is het seizoen erg slecht begonnen, nadat het uitgeschakeld werd door de semi-profs van Differdange, gelijkspeelde tegen Go Ahead Eagles en kansloos verloor bij Groningen moet het nu gebeuren tegen Twente. Utrecht erg verzwakt deze zomer en dreigt ook nog Mulenga te verliezen. Ik denk dat Tadic wel eens de beslissende man kan worden deze speler wil zich nog bewijzen om eventueel een vertrek af te dwingen. Verder is de Utrecht defensie niet denderend te noemen.
Mijn wedtip: Tadic to score @ 2,00
Heerenveen - Heracles
Finnbogason in goede vorm en wil zich graag bewijzen om een eventueel vertek naar een mooie club af te dwingen.
Mijn wedtip: Finnbogason to score @ 1,65
------------------------------------------------------------------------------------
FC Twente - FC Utrecht 1
SC Heerenveen - Heracles 1
Odd: 2,22
------------------------------------------------------------------------------------
NAC - ADO Draw
Odd: 3,30
------------------------------------------------------------------------------------
De enige echte klassieker van Nederland staat zondag weer op het programma. In de Amsterdam Arena speelt Ajax thuis tegen Feyenoord. Feyenoord mag dit jaar nog geen uitpubliek meenemen naar de Arena.
Ook zullen De Vrij en Van Deelen ontbreken vanwege een schorsing. Eerste keus op de rechtsback positie Daryl Janmaat is nog geblesseerd. Het zal dus puzzelen worden voor coach Ronald Koeman wie hij rechtsback zal gaan zetten. De verwachting is dat hij een speler van Jong Feyenoord daar neer zal gaan zetten of eventueel de Noor Singh. Dat laatste lijkt me niet logisch omdat zondag Van Deelen al de voorkeur kreeg op de rechtsback positie achter Janmaat.
Tegenstander Ajax mist rechtsback Van Rhyn vanwege een schorsing en zal vervangen worden door Ligeon. Siem de Jong is 6 weken out met een klaplong en zal vervangen worden door Schone of Andersen.
De verwachting is dat Ajax ruimschoots gaat winnen en daar ligt de value niet. De value vind ik liggen bij Viktor Fischer to score. De jonge Deen doet het altijd uitstekend tegen topclubs. Zo scoorde de Deen vorig seizoen de 2 treffers tegen Feyenoord nadat hij slim uit de rug van tegenstander Janmaat was gelopen. Ook thuis tegen PSV was de Deen belangrijk en scoorde het de 3-1. Dit seizoen scoorde Fischer 1 doelpunt, thuis tegen Roda JC. De Deen reageerde attent op een bal op de paal van De Jong en scoorde in de rebound. Fischer speelde de gehele wedstrijd en tegen AZ werd de jongeling na 67 minuten gewisseld nadat Ajax met 10 man kwam te staan.
Fischer is samen met Sighthorsson en Bojan zeker van een basisplaats en tegen een jonge tegenstander op de rechtsback positie kan de Deen zeker profiteren van wat meer vrijheid en kan dan hopelijk een doelpunt scoren.
WEDTIP: Fischer to score @2,00
0 Vind ik leuk's
Lekkere dag voor jou vandaag! Keep it up! (y)
0 Vind ik leuk's
Gaat lekker he (y)
0 Vind ik leuk's
Speel ze mee voor vandaag, ben benieuwd (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
klijn4:
Nog wat tips erbij voor morgen.
Combi
Twente - Utrecht
FC Twente veraste vorige week met de simpele overwinning op Feyenoord. Mede door een uitblinkende Tadic, won de ploeg met 1-4 in de Kuip. Tadic liet met zijn passjes en met zijn penalties weer zijn klasse blijken. Utrecht is het seizoen erg slecht begonnen, nadat het uitgeschakeld werd door de semi-profs van Differdange, gelijkspeelde tegen Go Ahead Eagles en kansloos verloor bij Groningen moet het nu gebeuren tegen Twente. Utrecht erg verzwakt deze zomer en dreigt ook nog Mulenga te verliezen. Ik denk dat Tadic wel eens de beslissende man kan worden deze speler wil zich nog bewijzen om eventueel een vertrek af te dwingen. Verder is de Utrecht defensie niet denderend te noemen.
Mijn wedtip: Tadic to score @ 2,00
Heerenveen - Heracles
Finnbogason in goede vorm en wil zich graag bewijzen om een eventueel vertek naar een mooie club af te dwingen.
Mijn wedtip: Finnbogason to score @ 1,65
------------------------------------------------------------------------------------
FC Twente - FC Utrecht 1
SC Heerenveen - Heracles 1
Odd: 2,22
------------------------------------------------------------------------------------
NAC - ADO Draw
Odd: 3,30
------------------------------------------------------------------------------------
De enige echte klassieker van Nederland staat zondag weer op het programma. In de Amsterdam Arena speelt Ajax thuis tegen Feyenoord. Feyenoord mag dit jaar nog geen uitpubliek meenemen naar de Arena.
Ook zullen De Vrij en Van Deelen ontbreken vanwege een schorsing. Eerste keus op de rechtsback positie Daryl Janmaat is nog geblesseerd. Het zal dus puzzelen worden voor coach Ronald Koeman wie hij rechtsback zal gaan zetten. De verwachting is dat hij een speler van Jong Feyenoord daar neer zal gaan zetten of eventueel de Noor Singh. Dat laatste lijkt me niet logisch omdat zondag Van Deelen al de voorkeur kreeg op de rechtsback positie achter Janmaat.
Tegenstander Ajax mist rechtsback Van Rhyn vanwege een schorsing en zal vervangen worden door Ligeon. Siem de Jong is 6 weken out met een klaplong en zal vervangen worden door Schone of Andersen.
De verwachting is dat Ajax ruimschoots gaat winnen en daar ligt de value niet. De value vind ik liggen bij Viktor Fischer to score. De jonge Deen doet het altijd uitstekend tegen topclubs. Zo scoorde de Deen vorig seizoen de 2 treffers tegen Feyenoord nadat hij slim uit de rug van tegenstander Janmaat was gelopen. Ook thuis tegen PSV was de Deen belangrijk en scoorde het de 3-1. Dit seizoen scoorde Fischer 1 doelpunt, thuis tegen Roda JC. De Deen reageerde attent op een bal op de paal van De Jong en scoorde in de rebound. Fischer speelde de gehele wedstrijd en tegen AZ werd de jongeling na 67 minuten gewisseld nadat Ajax met 10 man kwam te staan.
Fischer is samen met Sighthorsson en Bojan zeker van een basisplaats en tegen een jonge tegenstander op de rechtsback positie kan de Deen zeker profiteren van wat meer vrijheid en kan dan hopelijk een doelpunt scoren.
WEDTIP: Fischer to score @2,00
0 Vind ik leuk's
York - Burlington DNB York
Blooming - Sports boys warnes DNB Blooming
Colo Colo - Deportes Iquique 1X
Toronto Croatia - SC Waterloo DNB Toronto Croatia
Odd: 1,71
Stake: 15
-------------------------------------------
Bahia - Santos BTS:Yes
Odd: 1,98
------------------------------------------
Internacional - Atletico Mineiro BTS:Yes
Odd: 1,72
-------------------------------------------
Atletico PR - Criciuma BTS:Yes
Odd: 1,73
0 Vind ik leuk's
Pacos - Zenith
Pacos de Portugese nr drie van het afgelopen seizoen neemt het op tegen Zenith dat wel groot favoriet is. Toch denk ik dat je best het Portugese voetbal niet onderschat. Met Porto, Benfica, Sporting Lissabon en Braga zijn er daar best pubs die de laatste jaren Europees zeer goede resultaten hebben geboekt. Pacos verloor afgelopen weekend thuis tegen Braga met 0-2 de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Toch denk ik dat Pacos wel in staat is om iets te rapen tegen Zenith dat niet in beste doen is. De transfergeruchten rond Hulk, Danny en Witsel blijven daar aanhouden. Ook staat er wel veel talent op het veld, maar geen ploeg. Ook het feit dat Zenith in de vorige jaren op verplaatsing het dikwijls liet afweten stemt mij niet in staat om Zenith als favoriet te zien. Dus bij deze ga ik toch voor een kleine zege van Pacos.
Mijn wedtip: Pacos @ 4,75 // 1X Pacos @ 1,98
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Olympique Lyon - Real Sociedad
Mijn wedtip: Lyon winst @ 2,05
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PSV - Milan
Mijn wedtip: Gelijkspel @ 3,20
0 Vind ik leuk's
Leuk en aardig deze comments van mede-forumleden dat het goed gaat, maar veel van Klijn’s tips zijn gewoon gejat van www.123wedden.net.
Was er enkele weken geleden al de discussie over Easy/Fassy dat hij tips zou hebben gestolen, nu hebben we weer iemand die tips klakkeloos overneemt zonder bronvermelding! Heb respect voor de tipper en zorg voor je eigen tips! Ga niet met iemand anders z’n eer strijken!
Hieronder al 6 voorbeelden van tips die gewoon gejat zijn van 123wedden.net:
Pacos Ferreira-Zenith (dinsdag 20 augustus 20:45)
Wedtip: Pacos wint (odd:5.60@betfair) 1X@2.10 bij betfair
http://123wedden.forumotion.com/t240-pacos-ferreira-zenith-dinsdag-20-augustus-2045
Willem II - FC Den Bosch
Wedtip: Rode kaart JA @ 3,75
http://123wedden.forumotion.com/t114-willem-ii-fc-den-bosch-zondag-1230u#215
Atletico PR - Bahia
Wedtip: X2 @ 2,20
http://123wedden.forumotion.com/t146-atletico-pr-bahia-donderdag-8augustus-0200u
(ook vervolgens het commentaar van Garrincha klakkeloos overgnomen zonder 1 moment van de wedstrijd te hebben gezien?)
Bayern München - Borussia Mönchengladbach
WEDTIP: Borussia M Gladbach +2,5 (odd: 1,97)
http://123wedden.forumotion.com/t151-bayern-munchen-borussia-gladbach-vrijdag-9-augustus-2030u
Admira - Sturm Graz
Mijn wedtip: DNB Sturm Graz @ 1,92
http://123wedden.forumotion.com/t175-admira-sturm-graz-zaterdag-10-augustus-1900u
Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 12:30u)
De enige echte klassieker van Nederland staat zondag weer op het programma. In de Amsterdam Arena speelt Ajax thuis tegen Feyenoord. Feyenoord mag dit jaar nog geen uitpubliek meenemen naar de Arena.
Ook zullen De Vrij en Van Deelen ontbreken vanwege een schorsing. Eerste keus op de rechtsback positie Daryl Janmaat is nog geblesseerd. Het zal dus puzzelen worden voor coach Ronald Koeman wie hij rechtsback zal gaan zetten. De verwachting is dat hij een speler van Jong Feyenoord daar neer zal gaan zetten of eventueel de Noor Singh. Dat laatste lijkt me niet logisch omdat zondag Van Deelen al de voorkeur kreeg op de rechtsback positie achter Janmaat.
Tegenstander Ajax mist rechtsback Van Rhyn vanwege een schorsing en zal vervangen worden door Ligeon. Siem de Jong is 6 weken out met een klaplong en zal vervangen worden door Schone of Andersen.
De verwachting is dat Ajax ruimschoots gaat winnen en daar ligt de value niet. De value vind ik liggen bij Viktor Fischer to score. De jonge Deen doet het altijd uitstekend tegen topclubs. Zo scoorde de Deen vorig seizoen de 2 treffers tegen Feyenoord nadat hij slim uit de rug van tegenstander Janmaat was gelopen. Ook thuis tegen PSV was de Deen belangrijk en scoorde het de 3-1. Dit seizoen scoorde Fischer 1 doelpunt, thuis tegen Roda JC. De Deen reageerde attent op een bal op de paal van De Jong en scoorde in de rebound. Fischer speelde de gehele wedstrijd en tegen AZ werd de jongeling na 67 minuten gewisseld nadat Ajax met 10 man kwam te staan.
Fischer is samen met Sighthorsson en Bojan zeker van een basisplaats en tegen een jonge tegenstander op de rechtsback positie kan de Deen zeker profiteren van wat meer vrijheid en kan dan hopelijk een doelpunt scoren.
WEDTIP: Fischer to score @2,00
http://123wedden.forumotion.com/t208-ajax-feyenoord-zondag-18-augustus-1230u
0 Vind ik leuk's
Is tips van mijzelf jatten van andere fora verboden dan? Deze tips heb ik zelf geschreven. Vraag maar aan de forum baas daar. En waarom ben je zo'n trieste klikspaan? Ga liever andere mensen stalken met jou irritante gedrag en ga geen mensen zwart maken.
0 Vind ik leuk's
Zelf geschreven ? Je reageert alleen af en toe als Klijn4 met een bevestiging op de voorbeschouwing van de auteur.
Of ben je op meerdere accounts op die fora? Lijkt me sterk als je met verschillende accounts op 1 topic reageren maargoed
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.