Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
FC Groningen - ADO Den Haag

Groningen verloor vorige week wat ongelukkig van rivaal Heerenveen. in de laatste minuut zag de scheids een handsbal van een Heerenveen verdediger in de eigen zestien over het hoofd waardoor Groningen eigenlijk een penalty had moeten hebben.

ADO won vorige week juist wel met geluk. In een knotsgekke eindfase werd het in de 92e minuut nog 2-2, nadat ADO bijna de hele wedstrijd met 2-1 voorgestaan had. Echter liet topscorer Kramer weer van zich spreken en schoot hij in de 93e minuut ADO alsnog naar de overwinning.

Daarbij komt er ook nog een opvallende statistiek om de hoek kijken. ADO speelt zijn thuiswedstrijden natuurlijk op kunstgras, maar op het normale gras gaat het dit seizoen belabberd. ADO wist nog geen enkele wedstrijd op normaal gras te winnen en ook nog geen enkele uitwedstrijd!

zie ook: http://www.vi.nl/nieuws/ado-dit-seizoen-zonder-zege-op-natuurgras-en-in-uitduels.htm

Mijn wedtip: FC Groningen to win @ 2.00
0 Vind ik leuk's
klijn4:
FC Groningen - ADO Den Haag

Groningen verloor vorige week wat ongelukkig van rivaal Heerenveen. in de laatste minuut zag de scheids een handsbal van een Heerenveen verdediger in de eigen zestien over het hoofd waardoor Groningen eigenlijk een penalty had moeten hebben.

ADO won vorige week juist wel met geluk. In een knotsgekke eindfase werd het in de 92e minuut nog 2-2, nadat ADO bijna de hele wedstrijd met 2-1 voorgestaan had. Echter liet topscorer Kramer weer van zich spreken en schoot hij in de 93e minuut ADO alsnog naar de overwinning.

Daarbij komt er ook nog een opvallende statistiek om de hoek kijken. ADO speelt zijn thuiswedstrijden natuurlijk op kunstgras, maar op het normale gras gaat het dit seizoen belabberd. ADO wist nog geen enkele wedstrijd op normaal gras te winnen en ook nog geen enkele uitwedstrijd!

zie ook: http://www.vi.nl/nieuws/ado-dit-seizoen-zonder-zege-op-natuurgras-en-in-uitduels.htm

Mijn wedtip: FC Groningen to win @ 2.00


Lullig... in de 94e minuut valt de 1-1
0 Vind ik leuk's
Weer twee tips voor morgen

Willem 2 - FC Twente

Het is een enorme chaos bij FC Twente de laatste wedstrijden, de club zit dik in de schulden, er word slecht gevoetbald, er worden amper punten gepakt en dan valt vandaag ook nog eens je beste speler uit met een blessure in de persoon van Jesus Corona.

En dan moet je ook nog eens bij Willem 2 op bezoek wat een goed resultaat haalde twee weken geleden door tegen Ajax 1-1 te spelen en vorige week hadden de Tilburgers echter meer verdiend, want in de 2-0 verloren wedstrijd tegen AZ, was de keeper van AZ een grote sta in de weg voor Willem 2. Het had deze wedstrijd eigenlijk gewoon moeten winnen als er beter was omgesprongen met de diverse kansen.

De value ligt duidelijk bij Willem 2, echter weet je het nooit zeker, want Twente blijft toch nog wel een aardige ploeg. Daarom pak ik de DNB voor Willem 2.

Mijn wedtip: DNB Willem 2 @ 2.00


Telstar - VVV - Venlo

Het is morgen een speciale dag voor Telstar, de club viert namelijk zijn 65e verjaardag en er zijn diverse festiviteiten gepland. Ook doet men er alles aan om het stadion vol te krijgen door de tickets slechts 4 euro duur te maken. Dit gaat dan waarschijnlijk dan ook zorgen voor een uitverkocht Sportpark Schoonenberg en een goed sfeertje. En dan zit ook nog eens de vorm mee van Telstar, die de afgelopen twee wedstrijden wist te winnen.

Bij VVV gaat het juist niet zo goed. De periodetitel werd vorige week misgelopen door het beschamende gelijke spel tegen Achilles thuis. En dan werd er ook nog eens slecht gespeeld door VVV.

Mijn wedtip: DNB Telstar @ 2.00
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Weer twee tips voor morgen

Willem 2 - FC Twente

Het is een enorme chaos bij FC Twente de laatste wedstrijden, de club zit dik in de schulden, er word slecht gevoetbald, er worden amper punten gepakt en dan valt vandaag ook nog eens je beste speler uit met een blessure in de persoon van Jesus Corona.

En dan moet je ook nog eens bij Willem 2 op bezoek wat een goed resultaat haalde twee weken geleden door tegen Ajax 1-1 te spelen en vorige week hadden de Tilburgers echter meer verdiend, want in de 2-0 verloren wedstrijd tegen AZ, was de keeper van AZ een grote sta in de weg voor Willem 2. Het had deze wedstrijd eigenlijk gewoon moeten winnen als er beter was omgesprongen met de diverse kansen.

De value ligt duidelijk bij Willem 2, echter weet je het nooit zeker, want Twente blijft toch nog wel een aardige ploeg. Daarom pak ik de DNB voor Willem 2.

Mijn wedtip: DNB Willem 2 @ 2.00 [VOID]


Telstar - VVV - Venlo

Het is morgen een speciale dag voor Telstar, de club viert namelijk zijn 65e verjaardag en er zijn diverse festiviteiten gepland. Ook doet men er alles aan om het stadion vol te krijgen door de tickets slechts 4 euro duur te maken. Dit gaat dan waarschijnlijk dan ook zorgen voor een uitverkocht Sportpark Schoonenberg en een goed sfeertje. En dan zit ook nog eens de vorm mee van Telstar, die de afgelopen twee wedstrijden wist te winnen.

Bij VVV gaat het juist niet zo goed. De periodetitel werd vorige week misgelopen door het beschamende gelijke spel tegen Achilles thuis. En dan werd er ook nog eens slecht gespeeld door VVV.

Mijn wedtip: DNB Telstar @ 2.00
0 Vind ik leuk's
Vandaag 17:00

PEC Zwolle - Dnipro

PEC Zwolle neemt het vandaag in een oefenwedstrijd op tegen Europa League finalist Dnipro.

Zwolle speelde pas twee oefenwedstrijden in deze voorbereiding. Zo werden Hatto Heim en SC Genemuiden met respectievelijk 9-0 en 4-1 verslagen. En dan is Dnipro wel andere koek. PEC verloor hun goede spits Necid, Lukoki, eerste doelman Hahn, Joost Broerse, van der Werff en Wout Brama. Daar kwam slechts Lars Veldwijk voor terug als enige goede versterking. PEC Zwolle is dus flink verzwakt en dan zijn ook nog eens Stef Nijland en Karagounis geblesseerd bij de de blauw witten.

Dnipro leverde afgelopen seizoen een wereldprestatie door de finale van de europa league te halen. Mede door uitblinker Konoplyanka die Dnipro ook als enige basisspeler heeft verlaten. Voor de rest is de selectie nog aardig in tact.

Aangezien dit de laatste wedstrijd is voor Dnipro voor de competitiestart zal de trainer hoogst waarschijnlijk met de sterkste elf gaan starten. Voor PEC Zwolle begint het seizoen pas over een maandje en dus zal er flink gerouleerd worden aan de kant van PEC Zwolle.

Mijn wedtip: Dnipro winst @ 2.10
0 Vind ik leuk's
Speel m mee bij marathonbet (2.30)
0 Vind ik leuk's
Behoorlijk gestegen! Is daar een reden voor?
0 Vind ik leuk's
Ik heb (nog) geen bepaalde verklaring kunnen vinden voor deze stijging. Desondanks blijf ik vertrouwen houden in Dnipro.
0 Vind ik leuk's
Vandaag 19:30

Olympique Lyon - PSV

Vandaag treffen Lyon en PSV elkaar in een oefenduel. Beiden ploegen verloren hun eerste oefenduel met respectevelijk 1-0 van Sion en PSV ging in de laatste minuut onderuit met 3-2 tegen FC Basel.

De coach van Lyon heeft aangegeven dat hij vandaag niet met de sterkste elf zal gaan spelen. Aankomende zaterdag speelt Lyon namelijk in het eigen stadion een oefenduel tegen AC Milan. En daar gaat voor de coach de voorkeur meer naar uit dan tegen PSV. Zo zullen topscorer van vorig seizoen Lacazette, aanvoerder Gonalons, Fekir en N'jie niet in actie komen voor de Fransen.

PSV speelde een zwakke partij tegen FC Basel en de verdediging zag er weer zwak uit bij de Eindhovenaren. Afgelopen week trok PSV twee nieuwe spelers aan in de persoon van Lestienne en Davy Pröpper. Cocu heeft aangegeven dat deze spelers niet in actie gaan komen. Ook Jetro Willems komt door een blessure niet in actie deze wedstrijd.

Beiden ploegen zullen dus verzwakt beginnen aan deze oefenwedstrijd. Ondanks dat Lyon wat meer verzwakt lijkt heb ik van PSV ook geen hoge pet op.

Mijn wedtip: Gelijkspel @ 3.20

0 Vind ik leuk's
Aangezien ik geen schrijver ben voor de voorbeswchouwingen van de Europa League voor aanstaande donderdag wil ik deze pick graag met jullie delen in mijn eigen topic.

FK Jablonec - Ajax Donderdag 18:00 uur

Ajax reist met een 1-0 voorsprong af naar Tsjechië. Ajax had vorige week de nodige moeite met Jablonec maar wist wel te winnen. Jablonec heeft de hele wedstrijd lopen verdedigen en daar had Ajax het erg lastig mee. Echter moeten de Tsjechen in de thuiswedstrijd gaan komen en dat is iets wat in het voordeel voor Ajax zal kunnen werken, aangezien er meer ruimte komt voor Ajax zal het voorin gevaarlijker worden. Vooral een speler als El Ghazi is levensgevaarlijk als die ruimte krijgt. Ik verwacht daarom ook een overwinning voor Ajax, echter speel ik deze pick wel DNB omdat Ajax mij nog niet helemaal wist te overtuigen met hun spel dit seizoen.

Mijn wedtip: DNB Ajax @ 2.02
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.