Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: LiveTheDream

Hallo Medebetters!

Ik ben nog niet overweldigend lang actief op deze website maar ben wel inmiddels zo'n 5 jaar lang actief bezig met het wedden op voetbal. En met actief bedoel ik dagelijks. De afgelopen tijd dat ik op deze website actief was heb ik mij voornamelijk bezig gehouden met high stake betten. Dit ga ik de aankomende tijd iets anders doen. Ik ga lagere quoteringen combineren op een ticket in plaats van singles spelen met hoge inzet. Wat ik ga doen is ik ga beginnen met €10 en ga dit alsmaar opbouwen. Mijn hele rit en alle wedstrijden die ik speel zal ik maximaal 15 minuten voor de start van een wedstrijd van de bon hier posten zodat andere mensen eventueel kunnen meespelen. Als je met me mee wilt doen dan ben je van harte uitgenodigd! Ik begin dus met €10, een hoge start bankroll is dus echt niet nodig! Zoals ik al zei alles wat ik ga spelen, en de vorderingen vanaf de start met €10 kan je hier volgen. De sprongen in bankroll zullen niet enorm snel en hoog zijn, aangezien de quoteringen wat lager gaan liggen. Maar het doel is toch zeker wel om over uiterlijk 10 dagen die €10 omgetoverd te hebben tot zo'n €1000 minimaal. Ik zal daarom ook actief bezig gaan zijn met deze rit! Iedereen die gaat volgen, ik wens ons allen veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar LiveTheDream
Country flagLiveTheDream in 10-08-2017 15:09 Leden topics
in 10-08-2017 15:09 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.