Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Mangata


Het is nu halverwege augustus en vanavond beginnen ook de Bundesliga en La Liga aan wat een spectaculair voetbalseizoen moet gaan worden. Nu de meeste competities weer bezig zijn leek het mij een uitgelezen kans om weer wedtips in mijn topic te gaan plaatsen. Ik plaats al tips in de chat en in mijn voorbeschouwingen, maar ik ben benieuwd hoeveel winst ik kan behalen in een seizoen vol wedtips. Dit topic is met name voor mijn eigen overzicht in wedtips en als ik jullie daarmee ook kan helpen is dat natuurlijk mooi meegenomen.?


Wat kun je verwachten?

In mijn voorbeschouwingen kun je momenteel tips voor de Keuken Kampioen Divisie en de Formule 1 vinden, dat in mijn ogen twee onvoorspelbare competities zijn. Als ik daar gunstige quoteringen bij kan vinden zullen deze ook in het topic verschijnen, maar het is vooral bedoeld voor andere competities. Ik ben fan van de grote Europese competities, maar ik ben ook van plan hier nachtelijke wedtips (MLS en Zuid-Amerika) te plaatsen. Ik zal wedstrijden analyseren en ik ben van plan deze analyses ook te delen bij de wedtips. Ook zal ik verschillende strategieën hanteren om er zo achter te komen welke het beste werkt.?


Betting tracker

Wedtips: 3

W/S/L: 2/0/1

Winst: +1,72 stakes

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Mangata
Country flagMangata in 16-08-2019 13:23 Leden topics
in 16-08-2019 13:23 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.