Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TIps van melvinl

Hallo allemaal naar een tijd op deze site rond te hebben gekeken, toch ook maar besloten om een eigen topic te starten. Hopelijk kan ik jullie hier ook van plezier mee zijn. ;-) Aan andere tippers heb ik al veel gehad en daarom leek het mij leuk om mijn bets te gaan delen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar melvinnl
Country flagmelvinnl in 29-12-2012 15:42 Leden topics
in 29-12-2012 15:42 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
melvinnl:
tip 23) noord-ierland premiership
Cliftonville - glentoran 1 odd 1.75 @ inzet 100
Dit is de nr 1 thuis tegen de nr 4. Glentoran mist belangrijke spelers door blessures en schorsingen en heeft uit van de andere top 3 teams verloren. Deze tip komt van een noord-ier die ik al een tijdje volg en het vaak goed heeft. Nu hopelijk weer. Vandaar ook de hoge inzet! Gisteren was de odd voor cliftonville nog 2 en deze is inmidddels gedaald naar 1.75. Maar alsnog een mooie bet!
nieuw saldo 20

Prima bet lijkt me! Speel deze met je mee 5/10! Bedankt voor het wijzen erop! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Melvin, het zit je niet tegen met de bets zo te zien, maar waarom ga je 7x €30 inzetten met een bankroll van 210 en later doe je het weer met €100 inzet op een bankroll van nog geen €200..
Je kan beter aan bankrollmanagement gaan beginnen, want vroeg of laat ga je blut zo, zet bijvoorbeeld maximaal 5% van je bankroll in, of cash je winst in nadat je een streefbedrag bent overschreden, hierdoor beperk je het risico als je blut gaat en kan je af en toe een mooi zakcentje bijschrijven ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Thijs ik snap je manier van redeneren! Heb dit ook bij andere tippers gezien, maar ik heb veel vertrouwe in de bets en door singles te spelen hoop ik toch een minder "risico" te lopen. maar ik zal er opletten! Geen bankroll is niet de bedoeling :p alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
melvinnl:
tip 22) italie serie c latina - pisa 1 odd 2.10 @ inzet 30 (y) uitslag 1-0 + 63
melvinnl:
tip 23) noord-ierland premiership Cliftonville - glentoran 1 odd 1.75 @ inzet 100 (y) uitslag 4-1 + 175
nieuw saldo 20 + 63+175 = 258
0 Vind ik leuk's
live bet 45ste minuut
sao jose dos campos u 19 - sao caetano u 19 2 odd 2.00 @ inzet 30
nieuw saldo 228
0 Vind ik leuk's
Nice tips man!!! Ik heb Clifton en latina meegespeeld:p
Ik ga je volgen ;-)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Thanks voor die tip van Cliftonville :)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
bedankt voor de reacties!! samen winnen is mooi!
0 Vind ik leuk's
melvinnl:
tip 24) live bet 45ste minuut sao jose dos campos u 19 - sao caetano u 19 2 odd 2.00 @ inzet 30
(y) uitslag 0-2 + 60
nieuw saldo 228 + 60 = 288
0 Vind ik leuk's
tip 25) zaterdag 12 januari.
troyes - lyon 2 odd 1.85 @ inzet 50.
Deze bet plaats ik nu alvast, omdat ik denk dat de odd nog zal gaan zakken. Medekoploper lyon moet op bezoek bij nr 19 troyes. Lyon zal in de titelstrijd willen blijven en zich tevens willen revancheren voor de bekernederlaag van afgelopen week. Daarom denk ik dat deze odd te mooi is om te laten liggen.
nieuw saldo 238
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.