TIps van melvinl
Hallo allemaal naar een tijd op deze site rond te hebben gekeken, toch ook maar besloten om een eigen topic te starten. Hopelijk kan ik jullie hier ook van plezier mee zijn. ;-) Aan andere tippers heb ik al veel gehad en daarom leek het mij leuk om mijn bets te gaan delen.
29-12-2012 14:42 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
melvinnl:
tip 23) noord-ierland premiership
Cliftonville - glentoran 1 odd 1.75 @ inzet 100
Dit is de nr 1 thuis tegen de nr 4. Glentoran mist belangrijke spelers door blessures en schorsingen en heeft uit van de andere top 3 teams verloren. Deze tip komt van een noord-ier die ik al een tijdje volg en het vaak goed heeft. Nu hopelijk weer. Vandaar ook de hoge inzet! Gisteren was de odd voor cliftonville nog 2 en deze is inmidddels gedaald naar 1.75. Maar alsnog een mooie bet!
nieuw saldo 20
tip 23) noord-ierland premiership
Cliftonville - glentoran 1 odd 1.75 @ inzet 100
Dit is de nr 1 thuis tegen de nr 4. Glentoran mist belangrijke spelers door blessures en schorsingen en heeft uit van de andere top 3 teams verloren. Deze tip komt van een noord-ier die ik al een tijdje volg en het vaak goed heeft. Nu hopelijk weer. Vandaar ook de hoge inzet! Gisteren was de odd voor cliftonville nog 2 en deze is inmidddels gedaald naar 1.75. Maar alsnog een mooie bet!
nieuw saldo 20
Prima bet lijkt me! Speel deze met je mee 5/10! Bedankt voor het wijzen erop! (y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden