Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TIps van melvinl

Hallo allemaal naar een tijd op deze site rond te hebben gekeken, toch ook maar besloten om een eigen topic te starten. Hopelijk kan ik jullie hier ook van plezier mee zijn. ;-) Aan andere tippers heb ik al veel gehad en daarom leek het mij leuk om mijn bets te gaan delen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar melvinnl
Country flagmelvinnl in 29-12-2012 15:42 Leden topics
in 29-12-2012 15:42 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tip 26) live bet
haase - sijsling bij stand 3-0 1 odd 1.50 @ inzet 38 (n) h helaas
nieuw saldo 200
0 Vind ik leuk's
een aantal tips voor vandaag
tip 27)
karabukspor - zwolle 1 odd 2.30 @ inzet 30 (n)
In de livechat werd gezegd dat zwolle met een aantal regionale spelers etc zou spelen dus de moeite waard om te proberen
Tip 28)
Lazio - Catania x odd 3.40 @ inzet 20 (n)
Lazio is de vorige ronde doorgekomen door met penalty's tge winnen van Siena nadat de wedstrijd was geeindigd in een 1-1 gelijkspel. Catania begon met een 1-0 Overwinning tegen een lager geklasseerd team om vervolgens 2 maal gelijk te spelen en door te gaan door het winnen van de verlenging of penalty's. Ik vind catania een zeer stug ploegje en verwacht dat lazio het niet makkelijk zal krijgen. Een gelijkspel lijkt me hier een reele bet.
Tip 29)
Bradford - Anston villa 2 odd 1.90 @ inzet 30 (n)
Bradford is natuurlijk de senstatie door al zover te komen in het toernooi. Maar ik denk dat deze ronde toch echt het einde gaat betekenen. Aston villa zal nog een beetje succes in het seizoen willen behalen en daar hebben ze door vanavond te winnen een grotere kans op. De odd is te mooi om te laten lopen tegen een club uit de league two. Maar de beker blijft de beker
nieuw saldo 120
0 Vind ik leuk's
Mooie bets, ik speel 2 en 3 met je mee. Voor Zwolle was ik te laat ;-)
0 Vind ik leuk's
na een kwartiertje te hebben gezien volle vertrouwen in anston villa
bradford - anston villa 2 odd 1.80 Inzet 50 (N)(N)(N)(N) drama !
nieuw saldo 70
0 Vind ik leuk's
tip 30)martitmo - rio ave 2 odd 2.35 @ inzet 30 (y) ++ 70.50 uitslag o-1
Marítimo wthout: Márcio Rozário (5/0), Roberge (13/0), Rúben Ferreira (11/0), João Diogo (4/0), Rafael Miranda (13/2), David Simao (12/2), Sami (13/1), Danilo Dias (13/0), Fidelis (13/2), Héldon (10/0)
Tip 31) livebet
anorthosis - alki lacarna 2 odd 2.65 @ inzet 40 (N) uitslag 1-1
nieuw saldo 70.50
hopen dat newcastle en lyon morgen goed gaan
0 Vind ik leuk's
tip 25) zaterdag 12 januari. (Y) uitslag 1-2 + 92.50
troyes - lyon 2 odd 1.85 @ inzet 50.
Deze bet plaats ik nu alvast, omdat ik denk dat de odd nog zal gaan zakken. Medekoploper lyon moet op bezoek bij nr 19 troyes. Lyon zal in de titelstrijd willen blijven en zich tevens willen revancheren voor de bekernederlaag van afgelopen week. Daarom denk ik dat deze odd te mooi is om te laten liggen.
nieuw saldo 163,00
0 Vind ik leuk's
tip 23)
osasuna - real madird h 1-0 2 odd 2.26 @ inzet 63
ik verwacht dat ondanks het gemis van ronaldo real dit duel gewoon met 2 doelpuntenverschil of meer gaat winnen. De odd is erg mooi.
nieuw saldo 100
0 Vind ik leuk's
Na een poos stilte ga ik het topic toch weer oppakken. Het saldo bedraagt nog steeds 100.
Tip 32) poolse beker
zaglebie lubin - ruch chorzow handicap 0-1 pick: zaglebie lubin odd: 3.15 inzet 25
ruch chorzow mist 4 verdedigers en hebben hun spits verkocht in de winterstop. En Zaglebie is in goede vorm.
tip 33) schotse premier leaguue
dundee - st johnstone pick: st johnstone odd: 1.90 inzet 25
de nummer 4 uit naar de nummer 12. ( laatste)
laatste 5 wedstrijden dundee: d-l-l-l-l st johnstone: w-w-d-l-w
ik vind de odd te mooi om te laten liggen
tip 34) servische super liga ( wedstrijd is al om 14.00!!)
Donji srem - ofk beograd pick: ofk beograd odd: 2.20 inzet 25
ofk beograd was voor de winterstop in goede vorm en heeft die doorgezet tijdens de vriendschappelijke wedstrijden. Donji srem heeft wat problemen achterin en zit in een slechte periode. Het is tevens de promovendus dus ook een grote degredatiekandidaat.
nieuw saldo 25
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze alle 3 single mee!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.