Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: mike473

Hallo allemaal, ik ben al een tijdje actief op voetbalwedden en ik vond het tijd om eens een eigen topic met tips te beginnen wellicht kan ik jullie mooie winnende tips geven.


Alvast een tip tot het einde van het seizoen :


Number of goals scored by the player in the competition Hirving Lozano over 17,5 @ 1,75 (@ Unibet, eredivisie > outrights Hirving Lozano markets)


Vorig seizoen scoorde Lozano in 29 wedstrijden 17 goals (0,58 per wedstrijd)

Dit seioen scoorde Lozano in 17 wedstrijden 11 goals (0,64 per wedstrijd)


Met nog 18 wedstrijden te gaan dit seizoen moeten 7 goals wel kunnen lukken. PSV speelt alleen nog voor de landstitel en dus zie ik Lozano weinig wedstrijden missen (heeft wel 3 gele kaarten tot nu toe dus schorsing is nog wel mogelijk) Ook zal die graag over de 17 goals van vorig seizoen willen gaan.


Vooral in thuiswedstrijden zal Lozano er nog wel wat in prikken tegen. Onder andere FC Groningen, Pec Zwolle, NAC, De Graafschap moeten ze nog thuis tegen spelen. (De nummers 15,16,17 en 18 van de eredivisie)


Ik hoor graag jullie mening, succes!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mike473
Country flagmike473 in 9-01-2019 19:11 Leden topics
in 9-01-2019 19:11 Leden topics
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.