Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake


Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mojos
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Misschien dat vw blogabet een mail kan sturen dat xlnc je tips steelt, bewijzen genoeg, kan in een bijlage. In het beste geval doen ze zijn account op slot.
0 Vind ik leuk's
Keep up the good work, Mojos! Laat je niet uit je lood slaan door copycats!
0 Vind ik leuk's
Mijn god wat een sneue mensen zijn er in de betwereld. En dan nog paid gaan ook. Tsss. Schaamteloos.
0 Vind ik leuk's
triest van xlnc, niet van hem verwacht.. had hem aardig hoog staan goede tipper, jammer..

maar ook dit soort dingen kom je tegen in deze wereld, vooral door gaan waar je mee bezig bent (y)
0 Vind ik leuk's
Wat een mooie tip weer Mojos!
Triest dat mensen je tips stelen maar ik volg alleen de Spaanse expert (h)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de berichten!

Uiteraard blijf ik gewoon picks posten. Ik wou het alleen even gezegd hebben, zodat de mensen op de hoogte er van zijn.

Jammer van lleida, begin van de 2e helft nog 2 keer de paal geraakt, maar helaas niet verder gekomen dan een gelijkspel.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Thanks voor de berichten!

Uiteraard blijf ik gewoon picks posten. Ik wou het alleen even gezegd hebben, zodat de mensen op de hoogte er van zijn.

Jammer van lleida, begin van de 2e helft nog 2 keer de paal geraakt, maar helaas niet verder gekomen dan een gelijkspel.


Je doet inderdaad een zeer mooie job hier.
Zoals hierboven reeds gezegd, kan je misschien eens contact opnemen met Editor op Blogabet.
Je hebt inderdaad bewijzen genoeg om aan te tonen dat hij jouw picks gebruikt zonder je naam te vermelden.
0 Vind ik leuk's
Mojos, vanavond Copa de Rey. Value op Granada X2 @1,61?
0 Vind ik leuk's
Hi Mojos,

Je tips zien er inderdaad goed en verzorgd uit!
Ik vroeg me alleen af of ik ergens notificaties van je kan krijgen?
Hoor het graag van jou of iemand anders..
0 Vind ik leuk's
junkie:
Mojos, vanavond Copa de Rey. Value op Granada X2 @1,61?
Granada waarschijnlijk met veel reserve spelers aan de aftrap, Leganes speelt thuis en de coach heeft aangegeven niks of niemand te sparen voor deze wedstrijd, motivatie ligt sowieso bij Leganes, en in het eigen stadion is het een hele lastige ploeg. Natuurlijk kan Granada hier minimaal een gelijkspel halen, maar tegen huidige odds zie ik geen value.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.