Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake


Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mojos
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Europa - Santfeliuenc
Saturday, Dec 19 2015 18:00

Pick: CE Europa -0.75 AH @1.88 SBOBET 2 Units. Medium Stake.



CE Europa heel slecht aan het seizoen begonnen en staat nu op de 10e positie. Laatste 2 wedstrijden werden wel gewonnen en de ploeg lijkt nu wat beter in vorm, al kan het defensief wel beter.

Maar goed, ondanks alles geld CE Europa wel als 1 van de beste teams van deze groep en ik acht de kans ook groot dat ze op het einde zich gewoon kwalificeren voor de Playoffs.

Santfeliuenc kwalitatief een stuk minder dan Europa en speelt tegen degradatie. IMO zou Europa deze wedstrijd moeten winnen en zie wel value op deze odds.



GL
0 Vind ik leuk's
Mallorca - Girona

Today, 19 Dec 2015, 18:00

Pick: Mallorca +0 AH @1.92 SBOBET. 1 Unit. low stake.

Girona mist verschillende belangrijke spelers. Mallorca onder de nieuwe coach Galvez, 2 wedstrijden gespeeld, 1 gewonnen en 1 verloren. Maar in beide wedstrijden echt prima gespeeld. Sowiezo staat Mallorca veel te laag, als je alleen puur naar de kwaliteit van de spelers zou kijken.

GL
0 Vind ik leuk's
Livetip: Ceuta - Conil: Over 1.0 Goals @1.83 (Dafabet) 1 Unit. low stake. ( het is nu halftime bij die wedstrijd)

GL
0 Vind ik leuk's
Llagostera - Mirandes

Today, 20 Dec 2015, 17:00

Pick: Llagostera +0.25 AH @1.82 Dafabet. 1 Unit. low stake.

Geen goede maand helaas. Het is vaak net niet en daarnaast ontbreekt het vaak net aan dat beetje 'geluk'. Gister kregen zowel Mallorca als CE Europa de gelijkmaker tegen in de blessure tijd. Al is het natuurlijk wel zo dat long term geluk niet mee telt.

Llagostera uit en thuis is een groot verschil. Uit verliest het bijna alles, maar thuis haalt het een stuk betere resultaten en wint het regelmatig zijn wedstrijd. In de Copa Del Rey wedstrijd van afgelopen week misten ze nog heel veel spelers, nu missen ze nog steeds spelers maar een stuk minder dan tegen Depor:

Juanjo Expósito 14/3
Emilio Sánchez 8/0
Eloy Gila 4/0
Ruymán0/0
Aimar 9/0
Giva 11/2

6 spelers die er niet bij zijn, waarvan 2 ook belangrijk zijn, de rest is allemaal prima vervangbaar.

Klopt dat Mirandes aan een prima seizoen bezig is, maar zoveel verschillen deze teams niet van elkaar. En zeker niet als Llagostera thuis speelt, op een klein veldje waarop tegenstanders het altijd lastig hebben.

Ik verwacht hier toch een gelijkwaardig wedstrijd en dan ga ik toch voor de 'underdog' Value op Llagostera.

Huesca - Leganes

Today, 20 Dec 2015, 17:00

Pick: Huesca @1.94 Dafabet. 1 Unit. Low stake.


Leganes mist wat spelers, vooral in de aanval komt het met wat problemen naar deze wedstrijd toe. Omdat op te vangen heeft de coach een speler opgeroepen van de B team, die trouwens wel gewoon op de bank zal plaats nemen.

Daarnaast heeft Leganes Copa gespeeld, waar het met een gemixt team speelde, Huesca ook Copa gespeeld maar die speelde gewoon met een volledige reserve team.

Value op Huesca.

Dit zijn trouwens mijn laatste 2 picks voor 2015. Ondanks de slechte run van deze maand, is 2015 wel weer een mooi betting jaar geweest.

Iedereen fijne feest dagen en een happy 2016. :)
0 Vind ik leuk's
Huesca +0 AH neem ik aan?
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Huesca +0 AH neem ik aan?
Ja klopt. Vergeten bij te zetten.
0 Vind ik leuk's
Barcelona - Betis

Today, 30 Dec 2015, 20:30

Pick: Over 4.0 Goals @1.83 Unibet. 1 Unit low stake.

Normaal gesproken zou ik deze hoge over niet pakken, maar nu is er denk ik wel een geldige reden voor en ook value op deze line.

Real Madrid heeft momenteel record aantal doelpunten gescoord in 1 jaar en die staat op 178 doelpunten. Barcelona staat op 176 doelpunten, en heeft dus minimaal 2 goals nodig om het record te evenaren en 3 goals om het record te verbreken.

Bij Betis hebben ze er sowieso weinig vertrouwen in dat er iets te halen valt in deze wedstrijd, en de verwachting is dat Betis hier en daar wat gaat roteren. Betis zal op het begin wel even kijken of er wat te halen valt, maar zodra de 1e er in ligt denk ik niet dat ze heel veel moeite meer gaan doen.

Bij asian bookmakers staat de odds overigens al onder de 1.80, UB houd het nog boven de 1.80.

Lets see, het is een hoge line, maar zie er wel value op.


GL

EDIT: Odds ook gedropt bij UB zie ik net. Voor minder dan 1.80 odds zou ik deze pick niet plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Voor mensen zonder limiet bij Tonybet, daar is de over 4.0 nog te pakken voor @1.80
0 Vind ik leuk's
Levante - Malaga

Today, 30 Dec 2015, 16:00

Pick: Levante UD +0.25 AH @1.88 SBOBET 1 Unit low stake.



De markt reageert wel erg overdreven hier. Malaga wint 2 keer, waarvan 1 keer beetje lucky tegen Rayo en knap tegen Atletico Madrid en opeens zijn ze favoriet in en tegen Levante, dat lijkt mij wat overdreven.

Levante staat laatste met 11 punten, al heeft het onder de nieuwe coach Rubi aardige wedstrijden gespeeld. Malaga misschien meer kwaliteiten maar om favo te zijn in Levante? Dat vind ik wat overdreven. IMO value op Levante.

GL
0 Vind ik leuk's
Ze wonnen van Atletico omdat Atletico een rode kaart kreeg en konden pas in de 85e minuut of nog later de 1-0 maken...Zie inderdaad nog wel value op Levante winst of dubbele kans..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.