Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake


Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mojos
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mallorca - Albacete

Today, 06 Dec 2015, 17:00

Pick: Over 2.0 goals AH @1.77 Dafabet. 1 Unit. Low stake.
Pick: Mallorca -0.25 AH @1.87 1 Unit. Low stake.


Coach Ferrer ontslagen bij Mallorca door de slechte resultaten, al speelden ze vaak niet eens zo slecht. Bij de club willen ze in iedergeval 'breken' met het verleden en daar moet de nieuwe coach Galvez voor zorgen.

Dat is een offensief ingestelde coach en dat is ook te zien aan de wedstrijd selectie die vol zit met offensieve spelers. Daarbij komt nog dat de coach van Albacete ook een coach is die zijn team relatief gezien aanvallend laat voetballen. Bij 2 doelpunten we al een void te pakken.

De coach van Mallorca heeft 3 wedstrijden gehad van de club leiding waarin hij zich moet bewijzen. En zoals ik zei, speelde Mallorca al onder Ferrer helemaal niet eens zo slecht, met aan paar aanpassingen hier en daar kan dit Mallorca veel beter en heeft het niks te zoeken in de lagere posities van Liga Adelante.

Ik verwacht dat Mallorca vol voor de overwinning ga en zie wel value op de -0.25 AH line.

Dit is de laatste pick voor deze weekend.

GL
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze allemaal mee, Mojos. Hopelijk wordt het een mooie dag! (y)
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Ik speel ze allemaal mee, Mojos. Hopelijk wordt het een mooie dag! (y)
Helaas wat mindere resultaten. Het zat hier en daar niet helemaal mee, maar goed hoort ook bij het wedden natuurlijk.

7 tips gegeven dit weekend en we sluiten af met een klein verliesje. December begint wat stroef.

0 Vind ik leuk's
Ik volg je graag mojos. Kan gebeuren volg de volgende weer gewoon mee.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad. Komt van tijd tot tijd wel eens voor. Ik blijf je volgen ;-)
0 Vind ik leuk's
PSV - CSKA Moscow

Today, 08 Dec 2015, 20:45

Pick: CSKA Moscow +0 @3.80 UNIBET 1 Unit, low stake.

Tuurlijk PSV is de favoriet in deze wedstrijd, daar ben ik het zeker mee eens, maar absoluut niet tegen huidige odds. In Moscow werd PSV in de 1e helft gewoon weg gespeeld, pas in de 2e helft, waar Moscow het duidelijk allemaal wel prima vond kwam PSV terug in de wedstrijd en werd het nog spannend.

Moscow voorin met enkele goede snelle aanvallers voorin, is in staat om PSV in een counter pijn te doen. En ik moet het allemaal maar zien hoe ze bij PSV gaan reageren nu iedereen verwacht dat ze gaan winnen en ze zelf het spel moeten gaan maken, druk zit er volledig op.

Bij Moscow kan je je misschien af vragen of er genoeg motivatie is om voor die EL league te gaan, en echt in vorm zijn ze ook niet, maar hoe dan ook vind ik de odds voor PSV echt veel te laag en licht de value op de uit ploeg.

low stake bet.

GL
0 Vind ik leuk's
Plzen - Villarreal

Today, 10 Dec 2015, 19:00

Pick: Villarreal +0 AH@1.80 SBOBET 1 Unit. Low stake.

Even snel, want wedstrijd begint al over 45 min.

Coach gaf al in de pers aan graag die eerste plek te willen, en zo aan de opstelling te zien is dat ook echt zo, ondanks dat er voor Villarreal een zware schema aankomt.

Villarreal moet bijna zeker deze wedstrijd winnen als ze 1e willen eindigen, kans lijkt mij namelijk groot dat Rapid zelf ook wint. Plzen al uitgeschakeld in de El.

GL!
0 Vind ik leuk's

Linense - Merida AD


Tomorrow, 13 Dec 2015, 17:00


Pick: Linense @1.96 Pinnacle Sports. 2 Units. Medium Stake.


Merida AD Heeft voor deze wedstrijd maar 14 spelers beschikbaar waarvan 2 keepers zijn. De volgende spelers zijn niet beschikbaar: Iván Matas, Taranilla, Troiteiro, Perera, Pedro Conde, Javi Chino y Aitor García een lijst van 7 spelers waarvan 6 absolute basis spelers zijn. Het verschil bij Merida tussen basis spelers en wissel spelers is aanzienlijke, ze hebben dit seizoen vaker meerdere basis spelers moeten missen en vaak werd er toen gefaald.


Bron: https://www.hoy.es/deportes/futbol/liga-segunda-b/201512/12/doce-futbolistas-para-diez-20151212002100-v.html


Linense bezig aan een teleurstellend seizoen aangezien de verwachting was dat ze voor de hogere posities zouden meedoen. Toch heeft het een prima team, waarvan ik vooraal thuis verwacht dat ze veel punten gaan halen in de komende maanden.


Value op Linense.


GL!

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:28
0 Vind ik leuk's
Hey Mojos,

Thanks voor de tip. Hij is inmiddels flink gekelderd. Ik kan hem nog @ 1.68 pakken bij MarathonBet

Is dit nog value?
0 Vind ik leuk's
robs234:
Hey Mojos,

Thanks voor de tip. Hij is inmiddels flink gekelderd. Ik kan hem nog @ 1.68 pakken bij MarathonBet

Is dit nog value?
Hi,

Nee, dat vind ik toch iets wat laag. Beter afwachten en de odds beetje in de gaten houden, odds zijn namelijk wel erg hard gedropt en zou mijn niet verbazen als ze weer iets gaan stijgen en anders live proberen een goede odd te pakken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.